Onzin, saffraan heeft een hele mooie smaak, kurkuma smaakt bitter en is lelijk groengeelquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef loecje het volgende:
bij recepten met saffraan gaat meestal meer om de kleur dan om de smaak. voor een goedkopere versie van het recept kan je ook kurkuma toevoegen dit geeft ook een mooie gele kleur.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:02 schreef Compliment het volgende:
Saffraan is altijd al duur geweest.
Bij de Lidl koop je nu 2 vanillepeulen voor 1,50 in verband met kerstassortiment.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:57 schreef XL het volgende:
Vanille ook zoiets... Waar koop je het en is het duur?
En vergeet ze niet met de hand te bevruchten, ze dragen anders sowieso geen fruitquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:43 schreef MaximusTG het volgende:
Lijkt me wel leuk om zelf een keer vanille te kweken. Maar als ik zo lees is dat (vooral het fermentatieproces) nog een flinke klus!
Als het weer dezelfde zijn als vorig jaar kan ik deze van harte aanbevelen. Het zijn tenminste niet van die karige uitgedroogde stokjes zoals die van de doorsnee supermarkt, maar echt grote aromatische bonen met veel merg erin.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef foodlover het volgende:
[..]
Bij de Lidl koop je nu 2 vanillepeulen voor 1,50 in verband met kerstassortiment.
Vermoed dat bij een doorsnee AH vanillepeulen wel eens een paar jaar hangen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:56 schreef FigureBirdStars het volgende:
[..]
Als het weer dezelfde zijn als vorig jaar kan ik deze van harte aanbevelen. Het zijn tenminste niet van die karige uitgedroogde stokjes zoals die van de doorsnee supermarkt, maar echt grote aromatische bonen met veel merg erin.
Welnee dat valt reuze mee.quote:Op zondag 2 december 2012 03:46 schreef Fokker89 het volgende:
ik heb voor mn recept maar een 250 gram nodig. Dat zal toch niet zo duur wezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |