quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bij dat soort reacties vooral een teiltje zoekenDámn.
Heb het niet specifiek over fok, ook irlquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:44 schreef DeRakker. het volgende:
Hangt maar net af hoe wanhopig ze zijn.
Wanhopige mannen in de gevangenis worden homo... op fok worden ze onderdanig.
Je wilt niet weten wat ze nog meer zeggen dan! Als je bovengenoemde al wanhopig vindt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:45 schreef Dagkaart het volgende:
Nou ben ik wel heel benieuwd hoe je eruit ziet als ze zo wanhopig worden!
Mensen op fok leven ook irl.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:45 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Heb het niet specifiek over fok, ook irl
Vindt jij het niet wanhopig dan? Dit heeft naar mijn idee weinig te maken met onderdanigheid. Bij onderdanigheid hou je nog wat zelfrespect maar accepteer je de dominantie van de ander... dit heeft gewoon een te hoog slijmgehalte en 'ow nee ze is ver boven mijn niveau' gedachtequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ze nog meer zeggen dan! Als je bovengenoemde al wanhopig vindt.
Het zijn geen lelijke mannen, dus betwijfel of ze wanhopig zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vindt jij het niet wanhopig dan? Dit heeft naar mijn idee weinig te maken met onderdanigheid. Bij onderdanigheid hou je nog wat zelfrespect maar accepteer je de dominantie van de ander... dit heeft gewoon een te hoog slijmgehalte en 'ow nee ze is ver boven mijn niveau' gedachte
Wat dacht je van bewuste onderdanigheid om zo in je broekje te komen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Miss.X het volgende:
Hallo allemaal,
Hoe denken jullie over de (onbewuste) onderdanigheid van mannen?
Heel Twillight is overdrevenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Doet me denken aan deze scene uit Twillight. Ook zo overdreven vind ik
Nou ja dat gedeelte dat Jake in de lucht transformeert in een weerwolf is dan nog wel weer coolquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel Twillight is overdreven
Ja, dat is waar. Ik kan er wel tegenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben blij dat de TS bewapend is tegen dit soort sweet-talking. Het zijn juist de laagste kwaliteit mannen (die snappen dat ze met normaal gedrag geen kans maken) die zich heel zoetsappig gaan opstellen als ze je willen.
Dat zou ook met minder gekwijl kunnen toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Wat dacht je van bewuste onderdanigheid om zo in je broekje te komen?
Nou het is geen gedrag van een normaal persoon in ieder geval hoor. Maar goed dat heb je zelf ook wel door hoop ik?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:49 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Het zijn geen lelijke mannen, dus betwijfel of ze wanhopig zijn
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bij dat soort reacties vooral een teiltje zoekenDámn.
Ze koppelen hun eigenwaarde, of eerder het gebrek daaraan, aan het kunnen 'krijgen' van iemand met een bepaald uiterlijk, ze voelen zich niet goed genoeg daarvoor, vandaar een houding van onderdanig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:46 schreef Miss.X het volgende:
Je wilt niet weten wat ze nog meer zeggen dan! Als je bovengenoemde al wanhopig vindt.
Hun gedrag gaat dan echt op de zelf vernederende richting af.
Ah dus het werkt bij jou?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:54 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Dat zou ook met minder gekwijl kunnen toch?
Misschien niet bij mij, maar wel bij andere vrouwen
Mja dat gaat nog welquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja dat gedeelte dat Jake in de lucht transformeert in een weerwolf is dan nog wel weer cool
Ik zeg dan dat ze zich voor mij niet hoeven te verlagen, dus ik wijs ze wel op hun gedachtekronkels en ik speel niet met hun verlangens.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:55 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ze koppelen hun eigenwaarde, of eerder het gebrek daaraan, aan het kunnen 'krijgen' van iemand met een bepaald uiterlijk, ze voelen zich niet goed genoeg daarvoor, vandaar een houding van onderdanig.
Hoe reageer jij daar vervolgens op?
Naja als ik met mijn "normale" gedrag je niet kan krijgen, dan rot je maar fijn een eind op. Voor jou 20.000 anderen. Ten minste zo denk ik altijd, maar vaak zie ik het andersom dat de wat knappere vrouwen anders behandelt willen worden alsof hun het zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:50 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben blij dat de TS bewapend is tegen dit soort sweet-talking. Het zijn juist de laagste kwaliteit mannen (die snappen dat ze met normaal gedrag geen kans maken) die zich heel zoetsappig gaan opstellen als ze je willen.
Ow oke die post was te lezen alsof het bij jou wel werkte maar bij andere vrouwen wel met minder gekwijlquote:
Ze denken dat als ze je op een voetstuk zetten, dat je hun dan leuk vindt. Die doe je ook, maar je vindt de aandacht leuk en niet de mannen op een romantische basis.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Miss.X het volgende:
Hallo allemaal,
Na al die klaagtopics over vrouwen, een topic over jawel... mannen. Het valt me op dat als ze me via de cam of foto’s hebben gezien zich heel anders beginnen te gedragen. Eerst is het altijd normaal en relaxed, daarna passioneel.
Ze stellen zich opeens heel onderdanig op en zeggen de meest vage dingen voor mij te willen doen. Zijn mannen dan van nature onderdanig? Dat ze alles voor de vrouw van hun dromen over hebben?
Even wat voorbeelden, anders wordt er misschien niet begrepen wat ik bedoel. Ik krijg dan commentaar als deze:
- Je hebt me helemaal onder controle...
ik was gewoon zwaar onder de indruk van je verschijning...
…en ik ben overgeleverd aan je onweerstaanbare vrouwelijkheid
- Je maakte me weerloos...Ik snak naar wat vrouwelijk schoon van jouw niveau
Hoe denken jullie over de (onbewuste) onderdanigheid van mannen?
Het is ergens ook wel aandoenlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:08 schreef Ambipur het volgende:
Gatverdamme ik zou spontaan wegrennen.
Zulke dingen worden gezegd om aardig gevonden te worden en in je broekje te mogen.quote:
Inderdaad, veel vrouwen vinden geslijm heel vervelend. Maar ik heb er geen problemen meequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hehe heeft dus toch effect op jou
Toen ik deze post las besefte ik hoe erg we op 1 lijn liggen. Nog nooit heb ik dit gevoel gehad, alsof 2 zielen 1 worden..quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zulke dingen worden gezegd om aardig gevonden te worden en in je broekje te mogen.
Mannen die zulke bullshit verkondigen, hebben geen zelfrespect en missen zelfvertrouwen.
Als je in mijn broekje wil, gewoon vragen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Toen ik deze post las besefte ik hoe erg we op 1 lijn liggen. Nog nooit heb ik dit gevoel gehad, alsof 2 zielen 1 worden..
ach, een foto is niet nodigquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef dawg het volgende:
maare, post es een pica dan. kunnen wij even kijken of die mannen terecht beginnen te slijmen.
Nee ik heb geen zelfrespect en mis zelfvertrouwen dus ik kan dat niet zo direct vragenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je in mijn broekje wil, gewoon vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Heeft niets met zelfrespect en zelfvertrouwen te maken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zulke dingen worden gezegd om aardig gevonden te worden en in je broekje te mogen.
Mannen die zulke bullshit verkondigen, hebben geen zelfrespect en missen zelfvertrouwen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zelfrespect en mis zelfvertrouwen dus ik kan dat niet zo direct vragen
Dan houdt het op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ik kreeg je in ieder geval wel zo ver dat als ik het had gevraagd je wel ja had gezegd. Dat is ook wel een goed tekenquote:
Ja, lieverd. Je kreeg me goed ver met één zinnetje.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik kreeg je in ieder geval wel zo ver dat als ik het had gevraagd je wel ja had gezegd. Dat is ook wel een goed teken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |