SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig toch, kan ze het gelijk droog vegen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moslims die squirten.Zie je het al voor je: Fatima met doek.
Even gezocht. Onvindbaar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh boy, je moest eens weten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Handig toch, kan ze het gelijk droog vegen.
Een prinsesje met een voorliefde voor weerwolven en dode mensen in de reeks ook wel bekend als Twilightquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou ik van, weet je toch. Wie is Bella? Prachtnaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hun allergrootste pijn/zorg op dat moment is die prik. Dat vind ik lief. En verder herinner ik me dit gevoel. Ik kan mij mijn eerste inenting van de GGD nog herinneren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is daar lief aan?
Verneem ik daar een broedsgevoel?
Ja toch.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lachen om pijn, boven jezelf uitstijgen als een volwaardige yogi op dat soort momenten
Ik kan van een beetje pijn genieten, ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:56 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we hier uit opmaken dat Ambi geniet van pijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |