quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit serieus neemIk ben niet serieus hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I see what you did therequote:Op zaterdag 1 december 2012 14:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ssst zei ik alleen maar om vinnie af te schudden
jaja hoe moet ik je nu ooit nog gelovenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ssst zei ik alleen maar om vinnie af te schudden
Niksquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ik zovaak... maar wat doe je eraan he?
Was een leugen om eigen bestwilquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaja hoe moet ik je nu ooit nog geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was een leugen om eigen bestwilja bij de ratjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
wat dacht je van neuken/fappen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ik zovaak... maar wat doe je eraan he?
zo makkelijk gaat dat nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat dacht je van neuken/fappen?
Gewoon een belletje doen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo makkelijk gaat dat niet
ja gvd, vorige weekend bood ik me nog aan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo makkelijk gaat dat niet
ja ik zei nog midden op het schoolpleinquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja gvd, vorige weekend bood ik me nog aan.
ja jij kwam niet ( hihi )quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik zei nog midden op het schoolplein
het is zo schattig hoe ratjes snoepjes etenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is goedkrijgen hun wel een rattensnoepje
Waar gaat de reis heen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
Om 4 uur ga ik mijn shoarma maar eens maken. Om 5 uur moet ik de bus hebben.
weet je wat je zou moeten doen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
Om 4 uur ga ik mijn shoarma maar eens maken. Om 5 uur moet ik de bus hebben.
Ja, dat ga ik doen jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je wat je zou moeten doen?
Je shoarma om 4 uur maken
* Taexon koopt je om met wat foto's via de WAquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is zo schattig hoe ratjes snoepjes eten
heel herkembaar, zonder zie ik eruit of ik jaren onder een rots heb gelegenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:18 schreef msacras het volgende:
Ik verbaas me er toch altijd hoe makeup je er ineens heel anders laat uit zien, wauw.
meisjes die zonder makeup walgelijke ogen hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:18 schreef msacras het volgende:
Ik verbaas me er toch altijd hoe makeup je er ineens heel anders laat uit zien, wauw.
Ik ook, ik wou dat ik een eigen makeupmevrouw had die me elke dag mooi opmaakte enzo.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:18 schreef msacras het volgende:
Dat kan niet, ik ben de enige die onder een steen leeftquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heel herkembaar, zonder zie ik eruit of ik jaren onder een rots heb gelegen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze hebben me al overtuigdquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
* Taexon koopt je om met wat foto's via de WA
Haha nou dat niet zo zeer, maar omdat ik ziek ben ben ik echt lijk- en lijkbleek en liggen m'n ogen 10 cm naar achter lijkt het wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Succes en beterschapquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nou dat niet zo zeer, maar omdat ik ziek ben ben ik echt lijk- en lijkbleek en liggen m'n ogen 10 cm naar achter lijkt het wel.Maar ik heb een afspraak waar ik echt heen móet dus ik moet er wel acceptabel uit zien natuurlijk. Dus bij wijze van uitzondering een halve plamuurlaag er overheen gegooid en ik zie er daadwerkelijk nog redelijk normaal uit.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nou dat niet zo zeer, maar omdat ik ziek ben ben ik echt lijk- en lijkbleek en liggen m'n ogen 10 cm naar achter lijkt het wel.Maar ik heb een afspraak waar ik echt heen móet dus ik moet er wel acceptabel uit zien natuurlijk. Dus bij wijze van uitzondering een halve plamuurlaag er overheen gegooid en ik zie er daadwerkelijk nog redelijk normaal uit.
Dank je!quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Dankje! Jij veel plezier bij nitro circus
Ja dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]zal wel meevallen toch
zonder make up zie ik er uit als een kind van 13/14 ofzo
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]zal wel meevallen toch
zonder make up zie ik er uit als een kind van 13/14 ofzo
Ik draag dan wel geen make-up, maar ik heb ook echt heel vaak dat ik mijn bril op doe omdat ik geen zin heb om mijn lenzen in te doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nou ook
Maar als ik geen zin heb om moeite te doen voor m'n uiterlijk doe ik gewoon m'n bril op in plaats van lenzen in, dat scheelt gelijk. Ik zie er ouder uit en hoef geen makeup ofzo te dragen want die bril trekt alle aandacht wel weg. Hoera!
Het kost ook zoveel moeite altijdquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik draag dan wel geen make-up, maar ik heb ook echt heel vaak dat ik mijn bril op doe omdat ik geen zin heb om mijn lenzen in te doen.
ik ga de deur echt niet uit zonder eyeliner, mascara en wat bruiningscremequote:Op zaterdag 1 december 2012 14:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nou ook
Maar als ik geen zin heb om moeite te doen voor m'n uiterlijk doe ik gewoon m'n bril op in plaats van lenzen in, dat scheelt gelijk. Ik zie er ouder uit en hoef geen makeup ofzo te dragen want die bril trekt alle aandacht wel weg. Hoera!
Dat valt wel mee, maar ik ben nogal gesteld op zo lang mogelijk in bed blijven liggen. En tja, bril opzetten is toch snellerquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Het kost ook zoveel moeite altijd
Hihi ohnee dat heb ik niet, ik ga gerust weg met m'n net-uit-bed-hoofd, maar alleen als het even voor snel naar de winkel is ofzo, op school probeer ik er ook meestal wel normaal uit te zien. De enige uitzonderingen zijn van die brak-dagen, na 3 oktober of na een kerstgala van school (wat altijd op maandag of woensdag o.i.d is...quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga de deur echt niet uit zonder eyeliner, mascara en wat bruininnscreme
Wat vind je er zo'n gedoe aan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb ooit lenzen geprobeerd maar dat vond ik zo'n gedoe, dan maar een bril.
Zonde, lenzen vind ik echt heel veel fijner, maar een bril is wel relaxeder voor 's avonds. Dat je bijna in slaap valt in bed en je dan bedenkt dat je godverdomme nog je lenzen moet uit doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb ooit lenzen geprobeerd maar dat vond ik zo'n gedoe, dan maar een bril.
haha ik voel me echt kaal zonder make upquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Hihi ohnee dat heb ik niet, ik ga gerust weg met m'n net-uit-bed-hoofd, maar alleen als het even voor snel naar de winkel is ofzo, op school probeer ik er ook meestal wel normaal uit te zien. De enige uitzonderingen zijn van die brak-dagen, na 3 oktober of na een kerstgala van school (wat altijd op maandag of woensdag o.i.d is...)
Inderdaad. Soms laat ik mijn lenzen wel eens inquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Zonde, lenzen vind ik echt heel veel fijner, maar een bril is wel relaxeder voor 's avonds. Dat je bijna in slaap valt in bed en je dan bedenkt dat je godverdomme nog je lenzen moet uit doen
Dat gepriegel en mijn ogen werken niet samen waardoor ik niet kan zien wat ik nou precies aan het doen ben als ik ze indoe.quote:
Ik ook wel eens hoor, als ik na het uitgaan gewoon meteen passed out m'n bed in ga zodra het kan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms laat ik mijn lenzen wel eens in. Maar dat is echt slecht voor je ogen
.
SVquote:
Hehehe, wat dacht je van een spiegel? Kun je precies zien wat je doetquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gepriegel en mijn ogen werken niet samen waardoor ik niet kan zien wat ik nou precies aan het doen ben als ik ze indoe.
Toen dacht ik laat maar zitten.
Hehe, ja preciesquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ook wel eens hoor, als ik na het uitgaan gewoon meteen passed out m'n bed in ga zodra het kan.Maar dat is de dag erna altijd niet zo fijn.
Houden zoquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb geen lenzen en/of bril dus dat scheelt
In het begin is het altijd moeilijk. Toen ik ze voor het eerst had deed ik er een half uur over om 1 lens in te krijgenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gepriegel en mijn ogen werken niet samen waardoor ik niet kan zien wat ik nou precies aan het doen ben als ik ze indoe.
Toen dacht ik laat maar zitten.
Mijn eerste keer deed ik er een uur over voor 1 lensquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:27 schreef msacras het volgende:
[..]
In het begin is het altijd moeilijk. Toen ik ze voor het eerst had deed ik er een half uur over om 1 lens in te krijgenTegenwoordig zitten ze er binnen 5 seconden in
komt goedquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, wat dacht je van een spiegel? Kun je precies zien wat je doet.
[..]
Hehe, ja precies.
[..]
Houden zo.
Ook dat hebben we ook geprobeerd maar dat was ook geen succes. Maar ik ben tevreden met mijn bril hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, wat dacht je van een spiegel? Kun je precies zien wat je doet.
Dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 1 december 2012 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook dat hebben we ook geprobeerd maar dat was ook geen succes. Maar ik ben tevreden met mijn bril hoor.
Ik ga binnenkort een nieuwe halen, ik vind het montuur een beetje gedateerd.quote:
Ik ook, volgend jaar. Dan wordt er weer wat vergoed door de zorgverzekering, hopelijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een nieuwe halen, ik vind het montuur een beetje gedateerd.
nee preciesquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit. Maar niet van uit gaan
.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:32 schreef Taexon het volgende:
ik gaat even naar de supermarkt even eten halen zodat ik mezelf kan volstoppen voor ik ga werken
koop een goedkope trui en schrijf er hollister opquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:32 schreef msacras het volgende:
Goed jongens, ik ga sinterklaas cadeautjes bestellen. Wat moet ik kopen voor:
-Zusje, 13 jaar, 2vwo, hockeyt, leest veel, en heeft alleen maar domme flutcadeau's opgeschreven waar ik niks aan heb (een Hollister trui). Max. 15 euro
-Vriend, 20 jaar, student bedrijfseconomie, houdt van bier drinken, uitgaan/chillen, series, en drummen. Max. 7,50.
Iemand nog suggesties?
Haha, het is gewoon een vriend, niet m'n vriend.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
koop een goedkope trui en schrijf er hollister opnee een boek ofzo
Voor je vriend een pak condooms en massage olie uit eigenbelang
Ik onderga volgend jaar als het goed is een oogoperatie dus ik moet ook nog afwachten als er niks veranderd aan mijn sterkte en dergelijke na die ingreep.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, volgend jaar. Dan wordt er weer wat vergoed door de zorgverzekering, hopelijk.
Damn, waarvoor dat danquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik onderga volgend jaar als het goed is een oogoperatie dus ik moet ook nog afwachten als er niks veranderd aan mijn sterkte en dergelijke na die ingreep.
Maar maandag heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis dus dat kan ik meteen navragen.
oh ik las verkeerd sorryquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha, het is gewoon een vriend, niet m'n vriend.Vergeten bij te zeggen, toch bedankt!
Nah er staat gewoon "vriend", dat kan allebei de kanten op. ;p Nouja ik ga maar even richting het winkelcentrum, als ik toch de deur uit moet doe ik maar gelijk alles in 1 keer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik las verkeerd sorry
Geef hem glow-in-the-dark condooms.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha, het is gewoon een vriend, niet m'n vriend.Vergeten bij te zeggen, toch bedankt!
Succesquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Nah er staat gewoon "vriend", dat kan allebei de kanten op. ;p Nouja ik ga maar even richting het winkelcentrum, als ik toch de deur uit moet doe ik maar gelijk alles in 1 keer.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Nah er staat gewoon "vriend", dat kan allebei de kanten op. ;p Nouja ik ga maar even richting het winkelcentrum, als ik toch de deur uit moet doe ik maar gelijk alles in 1 keer.
Niks schokkends hoor, routineingreep.quote:
Andere datum?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik moet dan oppassen
Ah ik snap het. Sterkte, maar dat komt vast goedquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks schokkends hoor, routineingreep.
Maar ze gaan mijn ogen recht zetten om het zomaar even te zeggen. Want de linker staat naar buiten. Kortom ik ben scheel.
te lang ja 20-12-2012 en dan meteen onze tijgerpunten opkrikken voor het eind van de wereldquote:
Jawel komt goed.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah ik snap het. Sterkte, maar dat komt vast goed.
Dan kan ik wel. Tevens een goed planquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
te lang ja 20-12-2012 en dan meteen onze tijgerpunten opkrikken voor het eind van de wereld
Hehe, er zijn altijd wachtlijstenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel komt goed.
Alleen die klerewachtlijsten.
Die waren zogenaamd verdwenen.Ha lulkoek.
Wat zijn tijgerpunten nou weer?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
te lang ja 20-12-2012 en dan meteen onze tijgerpunten opkrikken voor het eind van de wereld
Werksequote:Op zaterdag 1 december 2012 14:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Anyway, ik ben werken tot vanavond laat schatjes
nicequote:Op zaterdag 1 december 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan ik wel. Tevens een goed plan.
[..]
Hehe, er zijn altijd wachtlijsten. Ook als ze zeggen dat ze er niet zijn
..
Thanksquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx, jij veel plezier vanavond
Ik kon het kopje 'wat is seks?' vooral waarderen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://www.tijgerpunt.nl/
Kwam Aldo mee
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon het kopje 'wat is seks?' vooral waarderen.
whatsappseksquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even whatsappen over de tijd enzo.
Been therequote:
Dat is kut ja. Op tafel?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:48 schreef msacras het volgende:
Argh. Wil ik het huis uit gaan, zijn m'n sleutels nergens te vinden. Af en toe kan ik mezelf wel schieten.
chaotische kut add'er
Ik heb liever eckte seksquote:
Ik moest echt heel hard lachen.quote:
Hahaha, ja preciesquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen.
Net als er bij een site van een zwembad staat 'wat is water?'
true maar dat mag niet van je scharrelquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is kut ja. Op tafel?
[..]
Ik heb liever eckte seks
Ja dat dus.quote:
Echt welquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar dat mag niet van je scharrel
frikandelbroodjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
3x raden wat ik heb gekocht bij de c1000
Hoe kom jij eigenlijk aan je username?quote:
Ahh, leuk Biancavia pest muziekjequote:
Yeequote:
Passen ze niet in, het is een heel grote bos weetjewel, en ik doe ze altijd in een tas. Maar ik ben zondag voor het laatst het huis uit geweest dus geen idee waar ik ze toen heb neergelegdquote:
Ik heb het altijd met zo een veiligheids haak aan me broek hangenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Passen ze niet in, het is een heel grote bos weetjewel, en ik doe ze altijd in een tas. Maar ik ben zondag voor het laatst het huis uit geweest dus geen idee waar ik ze toen heb neergelegd
lekker lekkerquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yeewaren nog in de aanbieding ook.. dus gelijk 4 gehaald
En natuurlijk energy drink![]()
ennnn een pizza hawai van dr oetkerrrr
LOL!quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ahh, leuk Biancavia pest muziekje
Morgen eet ik shoarma wrapsquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker lekkerik heb morgen een pizza salami van dr utker
zozo toe maar hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Morgen eet ik shoarma wraps
Makkelijk zeg die weekenden alleen thuis zijnik bepaal zelfs wat we eten als me ma thuis komt op zondag
Ik ben lekker hea!?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb net AppelCake gegeten, omnomnom
Het was heel gezellig die 2 minuten dat je er wasquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:08 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga naar de bakker brood halen.
kusju
Ik kijk nu heel zielig naar me pizza die te heet isquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb net AppelCake gegeten, omnomnom
moet je blazen schatquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het was heel gezellig die 2 minuten dat je er was
[..]
Ik kijk nu heel zielig naar me pizza die te heet is
2 minuutjes te veel als je het aan mijn haters vraagt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het was heel gezellig die 2 minuten dat je er was
[..]
Ik kijk nu heel zielig naar me pizza die te heet is
vreetzakjequote:Op zaterdag 1 december 2012 15:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
pizza is nu al half ophij is eetbaar
quote:
Voor wie is het?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef j95 het volgende:
Ik moet naar een verjaardag maar ben vergeten iets van een cadeau te regelen
Geef een fles drank die je nog hebt staan thuis of koop snel een fles drank.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:57 schreef j95 het volgende:
Ik moet naar een verjaardag maar ben vergeten iets van een cadeau te regelen
Precies, voor dit soort noodgevallen heb ik altijd 2 flessen witte wijn thuisquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef een fles drank die je nog hebt staan thuis of koop snel een fles drank.
Jij mag heul niet drinken..quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, voor dit soort noodgevallen heb ik altijd 2 flessen witte wijn thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij mag heul niet drinken..Heul wel. Ik zit precies tussen de licht-alcoholische-dranken en sterk-alcoholische-dranken leeftijd in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof je je daar iets van aan trektquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Heul wel. Ik zit precies tussen de licht-alcoholische-dranken en sterk-alcoholische-dranken leeftijd in.
Ssstquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je je daar iets van aan trekt
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ssst![]()
ID van m'n zus is wel 18+ dus dan mag ik alles kopen
\quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Heul wel. Ik zit precies tussen de licht-alcoholische-dranken en sterk-alcoholische-dranken leeftijd in.
Haha nee, bijna 17quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
\
Ohik dacht dat jij ook zo jong was zo 14/15 oid.
Maja, het is de vriend van mn maquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef een fles drank die je nog hebt staan thuis of koop snel een fles drank.
Ja kan brood ook roosteren in de ovenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
Waar de fuck is de broodrooster heen?Hij stond altijd op de plank
.
Wij hebben niet zo'n luxe ovenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja kan brood ook roosteren in de ovenGister nog gedaan, gewoon grillstand
boefjequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ssst![]()
ID van m'n zus is wel 18+ dus dan mag ik alles kopen
Haha ok, nou eetsmakelijk. Ik ga even een verschrikkelijke "surprise" in elkaar zetten voor een vriendquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij hebben niet zo'n luxe oven. Maar ik heb 'm al gevonden, even de pitabroodjes in doen
Oja, hehehehehequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha ok, nou eetsmakelijk. Ik ga even een verschrikkelijke "surprise" in elkaar zetten voor een vriend
Danku! Hij zal het zwaar krijgen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, heheheheheSucces ermee
.
En dankjewel
Dat zal hem lerenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Danku! Hij zal het zwaar krijgen.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu ben ik een vies oud mannetje
Ik heb nog 1 schep shoarma overquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zal ik eten vanavondaltijd een dilemma
Albert heijn is tot 8 uur openquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet. Eeeeehm.... thuisbesteld.nl?
Hehe, geen dank hoor! LDquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
Goed ideenog niet aan gedacht, thanks Santa!
Je zusje vet mesten om je zelf beter te voelenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:23 schreef msacras het volgende:
Ik moet straks ook nog avondeten voor mij en m'n zusje maken.
Ik denk dat ik er voor haar maar een pizza inschuif en voor mezelf weer wat soep maak, haha.
Nee, ik ben te moe om te koken en ben nog te ziek om zelf pizza te eten, maar ik vind het zielig om haar ook met van die slappe bouillon op te zadelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zusje vet mesten om je zelf beter te voelen.. vrouwen
Wauw, waar ben je op dit moment?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:35 schreef Conflict het volgende:
O fuck, uitzicht hier wordt steeds mooier!
[ afbeelding ]
Lekker hoor, doe mij dat ook maar.quote:
Ik heb van mijn vakantie mijn werk gemaaktquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker hoor, doe mij dat ook maar.
Gewoon een lange vakantie of voor werk/stage/iets in die richting? Of woon je er?
Vet! Dat wil ik ook, of iig ergens anders gaan studeren. Eerst maar eens mn school afmaken, nog 1,5 jaar...quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb van mijn vakantie mijn werk gemaakt
Ik heb nooit mijn school afgemaakt. Maar wel een mooi bedrijf opgezetquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Vet! Dat wil ik ook, of iig ergens anders gaan studeren. Eerst maar eens mn school afmaken, nog 1,5 jaar...
Haha nou ach, daar gaat het uiteindelijk toch om. Tsja ik wil een universitaire opleiding gaan doen (ook nog eens in Groningen, ik woon zelf in ZHquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:05 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb nooit mijn school afgemaakt. Maar wel een mooi bedrijf opgezet
Kattenquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe. Ben weer eens bij iemand op bezoek en zoals altijd ligt er weer een kat binnen een minuut op mijn schoot.
En spinnen dat ie doet
Jaquote:
Beste is je school afmaken. Ik heb een hoop pech gehad maar met geluk een gat in de markt gevondenquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nou ach, daar gaat het uiteindelijk toch om. Tsja ik wil een universitaire opleiding gaan doen (ook nog eens in Groningen, ik woon zelf in ZH) dus dan is een diploma wel handig.
Haha hoe chill, ja dat heb ik ook wel soms. En ik zie dat je gaat, doei, fijne avond!quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaIk ben echt een katten magneet. Bij iedereen waar ik kom die katten heeft ligt er zo'n beest binnen een minuut op schoot
![]()
Lekker warm ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha hoe chill, ja dat heb ik ook wel soms. En ik zie dat je gaat, doei, fijne avond!
Dankje, vanavond wel nog weg hehe, hopen dat ik het overleef.:')quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker warm ook.
Klopt. Fijne avond, beterschap!![]()
Weet je ook hoe je kat kan laten blaffen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Toen wij een nieuwe kat kregen wou m'n vader 'm woef noemen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je ook hoe je kat kan laten blaffen?Ik droomde wel ooit dat m'n kat in een cake zat die in de oven zat maar ze had het wel overleefd, echt vol raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De joden hadden niet zoveel geluk, maarja die hebben ook geen 9 levens.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik droomde wel ooit dat m'n kat in een cake zat die in de oven zat maar ze had het wel overleefd, echt vol raar.
"My plumber hails from Germany, when he fixed my water and my gaspipes, he made the gas go through the water pipes, old habits die hard i suppose!"quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De joden hadden niet zoveel geluk, maarja die hebben ook geen 9 levens.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Toen wij een nieuwe kat kregen wou m'n vader 'm woef noemen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je ook hoe je kat kan laten blaffen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vol ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik droomde wel ooit dat m'n kat in een cake zat die in de oven zat maar ze had het wel overleefd, echt vol raar.
wat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat als je je vriend over 15 jaar tegen zo komen?
wat als je een hele goede vriend zou tegenkomen later, en jullie hebben beide een compleet ander levenquote:
ja dat is jammer dan denk ik?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat als je een hele goede vriend zou tegenkomen later, en jullie hebben beide een compleet ander leven
en wat als hij een gangster is geworden en je wou iemand ombrengen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is jammer dan denk ik?
weet ik veel?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en wat als hij een gangster is geworden en je wou iemand ombrengen?
wat zijn dit voor een vragen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en wat als hij een gangster is geworden en je wou iemand ombrengen?
maar alles gaat fout en het komt zo ver dat het een kwestie van hij of ik isquote:
jezus wat heb je opquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar alles gaat fout en het komt zo ver dat het een kwestie van hij of ik is
zou je dan pannenkoeken bakken?
of pannenkoeken van een restaurant?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jezus wat heb je op
Pannenkoeken mogen altijd
ik kan heel goed pannenkoeken bakkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
of pannenkoeken van een restaurant?
jaja dat geloof ik best, je bent wat je eetquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan heel goed pannenkoeken bakken
dankjequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jaja dat geloof ik best, je bent wat je eet
je bent wst je eet sommige dagen eet ik niks. andere dagwn een pizzaslice en een.beetje chipsquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jaja dat geloof ik best, je bent wat je eet
haha je bent een pizzaslicequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je bent wst je eet sommige dagen eet ik niks. andere dagwn een pizzaslice en een.beetje chips
jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar dat zijn formele gesprekjes?
nee, waarom het ophoud bij formele gesprekken. waarom je keer op keer dezelfde gesprekken hebt met vreemde en niet een keer eens wat andersquote:
als je een keer formeel met ze gesproken hebt zijn het toch geen vreemden meerquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, waarom het ophoud bij formele gesprekken. waarom je keer op keer dezelfde gesprekken hebt met vreemde en niet een keer eens wat anders
dan zijn het op z'n minst bekende, die je af en toe groet, maar wanneer heb je ooit met een compleet onbekende gepraat over alles en nog wat. er zijn zoveel mensen om je heen met zoveel verhalen en kennis, maar je praat dagelijks alleen met een select clubjequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je een keer formeel met ze gesproken hebt zijn het toch geen vreemden meer
tsja ken beur'nquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan zijn het op z'n minst bekende, die je af en toe groet, maar wanneer heb je ooit met een compleet onbekende gepraat over alles en nog wat. er zijn zoveel mensen om je heen met zoveel verhalen en kennis, maar je praat dagelijks alleen met een select clubje
ik hou niet zo van zoete appeltjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker. Pink lady is ook erg lekker
.
Hehe. Maar granny's zijn erg lekkerquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hou niet zo van zoete appeltjes
sowieso fruitquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Maar granny's zijn erg lekker. Ik heb bij hanos gewerkt op de groente/fruit afdeling. Mocht je altijd iets pakken
. Dus ik ging alle appels proberen
.
Oh en mango.
Lol neequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las Bowie en dacht wat heeft mijn hond hiermee te maken
Good for youquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
punani is het enige wat ik echt lekker vind
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme ik heb te veel zin in seks.
Inb4 fappen, dat komt niet eens in de buurt.
Soms heb je van die dagen dat je zin hebt en je kan het niet doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme ik heb te veel zin in seks.
Inb4 fappen, dat komt niet eens in de buurt.
Daar ben ik niet in de buurtquote:
Ja, vervelend is dat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen dat je zin hebt en je kan het niet doen
het is de schuld van de rabobankquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ben ik niet in de buurt.
[..]
Ja, vervelend is dat.
gewoon 50je geven om de reiskosten te dekkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ben ik niet in de buurt.
[..]
Ja, vervelend is dat.
Niet fucken met Rabobank, dat is waar ik bij zitquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is de schuld van de rabobank
Taxi kost wel iets meer dan dat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gewoon 50je geven om de reiskosten te dekken
je betaalt de rest toch in natura?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Taxi kost wel iets meer dan dat.
Zij hoeft niks te betalen, ik werk fulltime dus ik kan het missen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je betaalt de rest toch in natura?
ik ook like a bawsquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet fucken met Rabobank, dat is waar ik bij zit.
wel goed lezen hequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij hoeft niks te betalen, ik werk fulltime dus ik kan het missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |