Als er niet voldoende animo is kan ik kijken of ik dingen los verkoop.quote:
Doe een bod. Ik verkoop het dus niet meteen los. Maar mocht ik hier alles in 1 keer los verkopen dan is het geen probleem.quote:
Ja maar die lenzen schelen sowieso al 80 euro. Plus ik heb nog die extra accessoires. Ik vind 160 euro minder dan de nieuwwaarde absoluut niet misstaan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Leuk pakket, maar ¤500 krijg je er nooit voor. Heb de mijne laatst voor ¤275 verkocht, met enkel een 18-55 lens ipc 18-105. Maar die is niet heel erg veel minder waard
Je camera is wel al 1.5 jaar oud er zullen vast wel wat gebruik sporen opzitten. Ziet er niet verkeerd uit maar ¤500 is toch wel te veel.quote:Op zondag 2 december 2012 17:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja maar die lenzen schelen sowieso al 80 euro. Plus ik heb nog die extra accessoires. Ik vind 160 euro minder dan de nieuwwaarde absoluut niet misstaan.
Als ik alles los verkoop hou ik de body alleen over. Maar ok, als iemand daar interesse in toont.. wie weet.quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef SLP_ het volgende:
Eventueel interesse in batterijen, flitser en misschien lens
Hij is pas 1,5 jaar oud en zit zelf nog garantie op. Sorry, maar dan ga ik 'm niet bijna voor de helft verkopen omdat er een ongeschreven regel is dat iets wat 2e hands is meteen zoveel in waarde zakt..quote:Op zondag 2 december 2012 18:57 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
2ehands is vaak toch rond de 60% van de waarde/nieuwprijs?
Camera is eigenlijk nog volledig in nieuwstaat. Er zitten geen krasjes en ook het scherm is nog volledig intact.quote:Op zondag 2 december 2012 18:01 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je camera is wel al 1.5 jaar oud er zullen vast wel wat gebruik sporen opzitten. Ziet er niet verkeerd uit maar ¤500 is toch wel te veel.
Staat genoteerd, maar is helaas te weinig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |