quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee was de leeftijd voor Stinkui maar jij kwam er net even voor met je post.
Kan er ook niets aan doen, jij komt op mij altijd wat jonger over. NoFI verder trouwens hoor.quote:
13quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:29 schreef TheHappyPrince het volgende:
73, alsjeblieft
...oude mopperkont.
Hoe kom jij er bij dat ik het serieus neem?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:31 schreef TheHappyPrince het volgende:
Dat komt puur omdat je dit véél en véél te serieus neemt. Maar goed, ik zal nog een poging wagen, 88 dan?
Omdat je blijft happen, hap-hap! 92.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat ik het serieus neem?
Haha jezelf in ene hoekje lullen en dan voor de oude "ik neem je maar in de maling" routine gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:32 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Omdat je blijft happen, hap-hap! 92.
Zo oud als de weg naar Rome? Ik geef het op, 105 is mijn laatste poging.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Haha jezelf in ene hoekje lullen en dan voor de oude "ik neem je maar in de maling" routine gaan.
Klassieker.
Ja. Het is wel officieel. Vrouwen hebben een uitermate matig gevoel voor humor. Ga vooral door met je steeds hogere getallen denkende dat het een shock-value heeftquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:33 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Zo oud als de weg naar Rome? Ik geef het op, 105 is mijn laatste poging.
26quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:08 schreef Draganta het volgende:
Hmm, een groene vierkant... 23 natuurlijk, wat anders!
Boh jij kan goed topics nalez... ehhh raden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |