Beterschap.quote:Op maandag 10 december 2012 11:19 schreef EDMAN- het volgende:
Goedemorgen
1. In antwerpen blijven slapen, ken die trap niet goed, was donker. Mis de laatste trede van de trap. Kleine teennagel doormidden.
2. Laptop vergeten thuks, dus kon langs Roosendaal naar Tilburg
Das toch raar he. Misschien een hangertje aan zijn riempje doen met dat die kat al een baasje heeftquote:Op donderdag 6 december 2012 17:57 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]![]()
Super!
[..]![]()
Mijn andere uithuizige poes is wel weer even thuis geweest, met een nieuw bandje (?). Ook best raar.
Vriendinnetje daar?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef EDMAN- het volgende:
Goedemorgen
Had nergens last van eigenlijk, wel vanuit Antwerpen vertrokken wederom
Katjeskelder?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Vrijdag ga ik naar een huisje in Oosterhout, wellicht dat het dan weer prijs is!
Katjeskelder.quote:
quote:
quote:In het Bourgondische Brabant ligt vijf-sterren-bungalowpark De Katjeskelder. Op dit park zijn de mensen vanzelfsprekend gastvrij en er heerst een gezellige sfeer. U zult na een vakantie op dit park helemaal verwend terug keren. De natuur is prachtig, rijk aan bossen, heide en weilanden. Het park is vrij rustig en zeer kindvriendelijk. Er zijn tal van faciliteiten waar uw kinderen zich urenlang vermaken. Denk hierbij aan een binnenzwembad, een mini golfbaan of de vele andere speelvelden. Maar ook de ouders worden niet vergeten, zij kunnen ontspannen in het bubbelbad, in de stoomcabine of in het buffetrestaurant. De omgeving is prachtig om te verkennen met de fiets of te voet.
Jep, ken je het? Je bent toch niet iemand die dit weekend meegaat hè?quote:
Nogal hehe!quote:
Zo noemde mijn vorige TC bij PostNL deze plaats ook hehe!quote:
2 maal in een huisje gezeten, erg gezellig gehadquote:Op woensdag 12 december 2012 22:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Jep, ken je het? Je bent toch niet iemand die dit weekend meegaat hè?Dat ik straks in een huis zit met iemand die ook op Fok zit haha!?
Ik ga het wederom niet reddenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen! Nog 2 daagjes dan is het weer weekend. En bierproeven![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |