SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik wilde eerst de lapo, en dacht dat ik bericht had gestuurd, maar dat was dus niet zo
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Laatste paar keer dat ik dat bij een vriend deed wel jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm overkomt jou dit altijd?
[..]
Nice![]()
Haha bingo
Vrouwen willen blijkbaar zichzelf altijd verdedigen en aan een ander laten zien dat ze niet zo stom zijn als jij net zei
Te makkelijk damn.. maar het werkt
Ken je toch nietquote:quote:Hoe weet jij dat nou weer?
dus![]()
Hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Laatste paar keer dat ik dat bij een vriend deed wel ja![]()
Haha bingo
Vrouwen willen blijkbaar zichzelf altijd verdedigen en aan een ander laten zien dat ze niet zo stom zijn als jij net zei
[..]
Ken je toch niet
[..]Hoe weet jij dat nou weer?
![]()
Die foto liet best wat zienquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha bingo
[..]
Ken je toch niet
[..]Hoe weet jij dat nou weer?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Gezelligquote:! Gelukkig is J niet jaloers
. Die is er ook bij
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Vreemde wezensquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:54 schreef Evie het volgende:
Haha bingo
![]()
![]()
Mannen op FOK!...quote:
a) ... weten alles over je na je Facebook gestalkt te hebben.
b) ... zeggen alles om in je broekje te komen.![]()
Slechte kaap overigens.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mijn J nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Gezellig! Gelukkig is J niet jaloers
. Die is er ook bij
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 23:56:02 ]![]()
De knoppen zitten niet naast elkaar hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:53 schreef zeefje het volgende:
Ik wilde eerst de lapo, en dacht dat ik bericht had gestuurd, maar dat was dus niet zo
Heeft Silk een kont?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
De beste kont van FOK is of SiIk of Rokje.![]()
je hebt nog niet goed vergelekenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
De beste kont van FOK is of SiIk of Rokje.En nee.. daar wil ik me ook niet voor inzetten
dus![]()
Ik zeg: foto's van allen zodat dit nagekeken kanwordenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
De beste kont van FOK is of SiIk of Rokje.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Jij hebt niet opgelet zeker, toen je haar meette?quote:
Een uitstekende kont.
En haar kont is niet eens haar mooiste onderdeel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zeg Tamashii.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
De beste kont van FOK is of SiIk of Rokje.![]()
Mijne welquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand gelooft nog dat jij 180 kilo bentwaarom toch waaaarom
dus![]()
Ik heb niet alle kontjes gezien nee. Maar ze zijn beter dan de jouwe.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:57 schreef Evie het volgende:
[..]
je hebt nog niet goed vergelekenEn nee.. daar wil ik me ook niet voor inzetten
Nee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg: foto's van allen zodat dit nagekeken kanwordenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja want jij beslist datquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet alle kontjes gezien nee. Maar ze zijn beter dan de jouwe.
[..]
Nee.
Ze komt net boven m'n knieholte uit, vrouwen moeten wel wat langer zijn eer ik kijk hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij hebt niet opgelet zeker, toen je haar meette?
Een uitstekende kont.
En haar kont is niet eens haar mooiste onderdeel.![]()
Hm denk dat een meerderheid van mannen het waarschijnlijk niet met je eens isquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet alle kontjes gezien nee. Maar ze zijn beter dan de jouwe.
[..]
Nee.![]()
hihi
dus![]()
Klopt.quote:Ja.quote:Ze is even lang als ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ze komt net boven m'n knieholte uit, vrouwen moeten wel wat langer zijn eer ik kijk hoor.
Tegen jou niet nee, tegen anderen waarschijnlijk wel. Kaneelstokje is gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm denk dat een meerderheid van mannen het waarschijnlijk niet met je eens is![]()
hihi
![]()
Dream onquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ja.
[..]
Ze is even lang als ik.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:00 schreef twi het volgende:
[..]
Tegen jou niet nee, tegen anderen waarschijnlijk wel. Kaneelstokje is gewoon eerlijk.![]()
dus![]()
Serieus. Hoe weet je dat? Heb je aan rokje haar kont gezeten? Nee. Dus oordeel dan niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
De beste kont van FOK is of SiIk of Rokje.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Kaneelstokje heeft een speciale band met Rokje. Dit niet wetenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:01 schreef Tamashii het volgende:
Serieus. Hoe weet je dat? Heb je aan rokje haar kont gezeten? Nee. Dus oordeel dan niet.![]()
![]()
It's time to rise up, man up, get back up, never been and won't be broken
Dust off and then come back for more
You've gotta reach down, dig deep, and break ground,
Show them all you won't be beaten
Brush it off and then come back for more!
Come back for more
![]()
Heeft heel nederland aan de kont van doutzen kroes gezeten? nee. heeft ze de lekkerste kont van nederland?... blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus. Hoe weet je dat? Heb je aan rokje haar kont gezeten? Nee. Dus oordeel dan niet.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
De meerderheid van de mannen heeft dan ook geen smaak.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm denk dat een meerderheid van mannen het waarschijnlijk niet met je eens is![]()
hihi
Altijd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:00 schreef twi het volgende:
[..]
Tegen jou niet nee, tegen anderen waarschijnlijk wel. Kaneelstokje is gewoon eerlijk.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus. Hoe weet je dat? Heb je aan rokje haar kont gezeten? Nee. Dus oordeel dan niet.
Ik hou wel van wat vlees op den botten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ja.
[..]
Ze is even lang als ik.![]()
Hm.. it means there must be picturesquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Heeft heel nederland aan de kont van doutzen kroes gezeten? nee. heeft ze de lekkerste kont van nederland?... blijkbaar.
dus![]()
vertel!quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:03 schreef Conflict het volgende:
Wat nik net meegemaakt heb, daar kan geen fles babyolie tegenop
dus![]()
Vertelquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:03 schreef Conflict het volgende:
Wat nik net meegemaakt heb, daar kan geen fles babyolie tegenop![]()
!
Nouja, als je me de volgende keer plat op de grond ziet liggen, dan weet je wat ik aan het doen ben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Best een goede heb ik me laten vertellen![]()
Ik dacht dat ik in JNG zatquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:03 schreef Conflict het volgende:
Wat nik net meegemaakt heb, daar kan geen fles babyolie tegenop![]()
.
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, flikker dan maar weer gewoon op.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, flikker dan maar weer gewoon op.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm.. it means there must be picturesagain
![]()
dus![]()
Ohja? Fuck off man.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:02 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneelstokje heeft een speciale band met Rokje. Dit niet weten
Maar ben weer weg, wat een onzin altijd.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee vanwege de babyoliequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, zit ook.
[..]
Wat moet ik in OUD?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dit idd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, flikker dan maar weer gewoon op.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
OUD is toch wel HET forum dat ik zo lang ik nog leef wil vermijdenquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Welterusten! We zullen het er morgenochtend niet over hebben, scheelt je weer een slotje.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja? Fuck off man.
Maar ben weer weg, wat een onzin altijd.![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef Conflict het volgende:
Ik ben net afgetrokken bij Harry Potter!![]()
Je hebt je afgetrokken op Harry Potterquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef Conflict het volgende:
Ik ben net afgetrokken bij Harry Potter!?!
![]()
Dus? Dat is standaard toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef Conflict het volgende:
Altijd een rukfilm gevondenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef Conflict het volgende:
Ik ben net afgetrokken bij Harry Potter!Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb al eerder aangegeven dat ik dit soort dingen niet terug hoef te lezen eh..
Mja, ik ga serie kijken
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Have funquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik heb al eerder aangegeven dat ik dit soort dingen niet terug hoef te lezen eh..
Mja, ik ga serie kijken![]()
![]()
![]()
Toen ze Expecto Patronum zei kwam je witte muisje uit z'n holletje gekropen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef Conflict het volgende:
Geen idee waar het over gaat.. maar veel plezier rokj0nquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Erecto Patronumquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Toen ze Expecto Patronum zei kwam je witte muisje uit z'n holletje gekropen?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Kom op Rokje, je weet ook wel dat FOK! vol staat met halve waarheden of opgeklopte kleinigheden. Dat dat mutsje daar nu jaloers over gaat snauwen is niet ons probleemquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
Ga maar weer naar JNG. Daar ontdekken ze zelfbevrediging ook voor het eerstquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb weer iets gemistquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op Rokje, je weet ook wel dat FOK! vol staat met halve waarheden of opgeklopte kleinigheden. Dat dat mutsje daar nu jaloers over gaat snauwen is niet ons probleem![]()
![]()
Als je bent afgetrokken is het geen zelfbevrediging hoor. Ik ben bang dat jij het zelf niet helemaal begrijpt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga maar weer naar JNG. Daar ontdekken ze zelfbevrediging ook voor het eerst![]()
Dat "mutsje" heeft wel een punt.. En het zal mij een schijtzorg zijn of het jaloezie is of niet, ik vind het zelf niet tof en overbodig ook.. En jouw bloed is echt vervangen met accuzuur eh latelyquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op Rokje, je weet ook wel dat FOK! vol staat met halve waarheden of opgeklopte kleinigheden. Dat dat mutsje daar nu jaloers over gaat snauwen is niet ons probleem
Mgoed, nu echt weg.. Gaat weer nergens overWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Je rechterhand verlammen voelt als een ander, maar is het niet hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als je bent afgetrokken is het geen zelfbevrediging hoor. Ik ben bang dat jij het zelf niet helemaal begrijpt.
Snauwen? Ik snauw pas als ik jou een klein incompetent mannetje noem dat zijn bek niet op gepaste momenten kan houden. Dat gegeil is gewoon kinderachtig en zielig en een slotje zet ik niet in mijn eentje.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op Rokje, je weet ook wel dat FOK! vol staat met halve waarheden of opgeklopte kleinigheden. Dat dat mutsje daar nu jaloers over gaat snauwen is niet ons probleem
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik zie de haat nu, najaquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik bemoei me er maar niet mee![]()
![]()
Die opmerkingquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je rechterhand verlammen voelt als een ander, maar is het niet hoor![]()
![]()
![]()
Ik wil neuk'n, ik heb bier op.
Vinnie, waar ben je?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Hierquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Vinnie, waar ben je?.
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Vinnie, waar ben je?quote:![]()
![]()
Uitgetrokkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je humor is er zeker ook uitgetrokken net![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Vinnie, waar ben je?beetje jammer dit
![]()
In Apeldoorn zeker.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vinnie is op het moment dichterbij dan jij.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gast sodeflikker weer terug naar JNG zoals je net beloofd hadquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee hoor, ik ben helemaal niets veranderd. Ik neem dingen alleen niet zo serieusquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
En jouw bloed is echt vervangen met accuzuur eh lately![]()
![]()
Ja ja blablaquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vinnie is op het moment dichterbij dan jij.
* LovelyLady gaat in hoekje HEEEL hard huilen![]()
Straf als in zweepjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee... jij krijgt straf omdat je de TT verneukt hebtI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Neuken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja blabla
* LovelyLady gaat in hoekje HEEEL hard huilen
Doe es rustig joh, ik kan mezelf niet horen denkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja blabla
* LovelyLady gaat in hoekje HEEEL hard huilen![]()
Gaat het verder wel lekker met je, in je eentje?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gast sodeflikker weer terug naar JNG zoals je net beloofd had![]()
![]()
Vlakbij Apeldoorn, in een hotel.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Te verquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vlakbij Apeldoorn, in een hotel.![]()
![]()
Wattan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat vind je leuk, dus dat zeker niet.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Even de kamersleutel ontfutselen van mn vent en dan doe ik het.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is correct. Jij ligt al klaar op bed?
Nog steeds dezelfde plaats?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vlakbij Apeldoorn, in een hotel.![]()
Anders vraag je niet om zweepjesquote:.
Oke, ik kom eraanquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Even de kamersleutel ontfutselen van mn vent en dan doe ik het..
![]()
Bodypaint en een pruik doen wonderenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? Maar nee
[..]
Heet jij DW? Nee he?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Goedmaakseks/opbeurseks?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja blabla
* LovelyLady gaat in hoekje HEEEL hard huilen
quote:
Maar, het gaat wel lekker in je eentje dus?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bodypaint en een pruik doen wonderen
Gast![]()
![]()
Iig zoenenquote:![]()
de rest volgt vanzelf wel
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2012 00:20:50 ]![]()
Wat moet je blauwe?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Maar, het gaat wel lekker in je eentje dus?
Gast
Echt, ga terug naar JNG...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat moet je blauwe?
Echt, ga terug naar JNG...Ik stel toch gewoon een vraag, gast.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat moet je blauwe?
Echt, ga terug naar JNG...![]()
Ik knuffel je wel. En dan krijg je een kusje. En meer kusjes. En een beetje tong. En mijn handen op je lichaam.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iig zoenen![]()
de rest volgt vanzelf wel
kut nu word ik nog geiler
Wel leuk dat je zo tegen een mod praat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat moet je blauwe?
Echt, ga terug naar JNG...![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik knuffel je wel. En dan krijg je een kusje. En meer kusjes. En een beetje tong. En mijn handen op je lichaam.
kut nu word ik nog geiler![]()
![]()
Met mij gaat het prima gastquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Ik stel toch gewoon een vraag, gast.
Ga je nu weer weg?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Gast. Lief spelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat moet je blauwe?
Echt, ga terug naar JNG...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kusjes overalhanden overal
man, nu ben ik ook geil.
KOM MAARquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over een half uurtje kan ik er zijn.
Godverdomme...quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik knuffel je wel. En dan krijg je een kusje. En meer kusjes. En een beetje tong. En mijn handen op je lichaam.
kut nu word ik nog geiler
Ik mag niet meer rijden
WHYYYYY
FML
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2012 00:22:53 ]![]()
Hoezo? Wat wil ie doen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel leuk dat je zo tegen een mod praat.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Waar lig jij dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:22 schreef zeefje het volgende:
man, nu ben ik ook geil.
![]()
![]()
Oeh topic vol geile damesquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:22 schreef zeefje het volgende:
man, nu ben ik ook geil.
![]()
![]()
Nee gast, je hebt toch een zolder vol geile wijven blijkbaar, gast...quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima gast
Ga je nu weer weg?![]()
Ik mag sowieso niet rijdenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godverdomme...
Ik mag niet meer rijden
WHYYYYY
FML
Mja heb niks gezegd waar ie iets mee kan... dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is het precies?
[..]
Kom je vanzelf achter.
Had ik al verteld vanmiddaggggquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is het precies?
[..]
Kom je vanzelf achter.
Kutkramp is ergens andersssssquote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, dat weet ik wel. Maar dan moet ik nog zoekenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had ik al verteld vanmiddagggg.
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kutkramp is ergens andersssss![]()
![]()
![]()
Ja dat heb ik inderdaad net gezegdquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee gast, je hebt toch een zolder vol geile wijven blijkbaar, gast...
Gaat het wel lekker met je verder?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Jij bent echt sneuquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jij bent toch de koning hier, gast?
Ja hoor, gast, maar met jou niet zo blijkbaar, gastquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inderdaad net gezegd
Gaat het wel lekker met je verder?![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kutkramp is ergens andersssss
Haha heb je insiders informatie danquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bel een taxi, muhahaha betaald.
Je krijgt er geen spijt van![]()
![]()
Ik ken je tochquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha heb je insiders informatie dan![]()
Nou en, dat weet zij toch niet.quote:
Ja nu dus wel.
Gefeliciteerd, je hebt zo juist jezelf gecockblocked![]()
Mn vriend zit me over mn rug te kriebelen, nu word ik nog geiler
Ja, en ik danquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Mn vriend zit me over mn rug te kriebelen, nu word ik nog geiler.
![]()
Neuk 'm danquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Mn vriend zit me over mn rug te kriebelen, nu word ik nog geiler![]()
![]()
Ja feli enzo, ik was aan het trollenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en, dat weet zij toch niet.
Ja nu dus wel.
Gefeliciteerd, je hebt zo juist jezelf gecockblocked.
![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fax, zuid holland is toch te doen voor je?![]()
![]()
Ga dan van fok af en hump da bumpquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Mn vriend zit me over mn rug te kriebelen, nu word ik nog geilerDit account is niet meer in gebruik.![]()
Maar goed dat ik altijd 100% serieus ben danquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja feli enzo, ik was aan het trollen.
![]()
Ja ik heb dat ook altijd zo snel in de gate hequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik altijd 100% serieus ben dan.
![]()
Ow ik hap wel hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus, waarom hap je niet.
Jij bent soms echt een puzzle.![]()
![]()
Hij zit toch te gamen.quote:Hij is bezig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga dan van fok af en hump da bump
Gamen boven seks verkiezenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij zit toch te gamen.
[..]
Hij is bezig.
Hoe kan hij gamen en kriebelen tegelijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij zit toch te gamen.
[..]
Hij is bezig.?
![]()
Met zijn voeten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan hij gamen en kriebelen tegelijk?
![]()
Dan zou ik toch maar naar die hotelkamer afreizen. Als je er niet kunt neuken met z'n vriendin, dan kan íe je allicht leren hoe hij dat doet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Dat kan ik niet als ik aan het gamen ben hoor.![]()
Nerds he.quote:
Talent, hij heeft het.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan hij gamen en kriebelen tegelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar naar die hotelkamer afreizen. Als je er niet kunt neuken met z'n vriendin, dan kan íe je allicht leren hoe hij dat doet.![]()
![]()
Flikker die joypad het raam uit danquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij zit toch te gamen.
[..]
Hij is bezig.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Talent, hij heeft het.Ik heb ook talentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar naar die hotelkamer afreizen. Als je er niet kunt neuken met z'n vriendin, dan kan íe je allicht leren hoe hij dat doet.
Welke joypad? En we zitten dichterbij een muur dan bij een raam.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Flikker die joypad het raam uit dan[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Talent, hij heeft het.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2012 00:35:18 ]![]()
Vertel?quote:
Hard gooien, zelfde resultaat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welke joypad? En we zitten dichterbij een muur dan bij een raam.![]()
De laptop danquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welke joypad? En we zitten dichterbij een muur dan bij een raam.![]()
Is goed, ik kom wel even langs.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer mag nog wel even gedaan worden![]()
Hij komt straks toch niet jaloers stampvoetend meeposten dat hij het kinderachtig vindt dat Vinniee je wil komen neuken, DevilsWhore?![]()
Hij zit ook op FOK!?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:36 schreef twi het volgende:
Hij komt straks toch niet jaloers stampvoetend meeposten dat hij het kinderachtig vindt dat Vinniee je wil komen neuken, DevilsWhore?![]()
![]()
Nee. Sowieso gamed hij met muis, en als ik die sloopt, mag ik veel betalen. Kreng kost 70,- manquote:
Ook niet. PC.quote:Neuh, hij zit niet op fok. Hij leest wel mee.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:36 schreef twi het volgende:
Hij komt straks toch niet jaloers stampvoetend meeposten dat hij het kinderachtig vindt dat Vinniee je wil komen neuken, DevilsWhore?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat een supernerdquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Sowieso gamed hij met muis, en als ik die sloopt, mag ik veel betalen. Kreng kost 70,- man
Accountje is zo gemaakt hoor. Als jij het al kan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook niet. PC.
[..]
Neuh, hij zit niet op fok. Hij leest wel mee.![]()
Je zit in een hotel en hij heeft zijn pc bij?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook niet. PC.
[..]
Neuh, hij zit niet op fok. Hij leest wel mee.![]()
Ja dat vroeg ik mij ook al afquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zit in een hotel en hij heeft zijn pc bij?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
2 jaar geen vriendin gehadquote:
Hij vind haar ook saaiquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zit in een hotel en hij heeft zijn pc bij?![]()
![]()
LANparteeeehhhhquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zit in een hotel en hij heeft zijn pc bij?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee hoor.quote:Maar hij moet gewoon doen waar hij zin in heeft, heb ik ook rust.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zit in een hotel en hij heeft zijn pc bij?
Dit niet weten![]()
![]()
Ik zou het wel wetenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee hoor.Maar hij moet gewoon doen waar hij zin in heeft, heb ik ook rust.
.
![]()
Dus hij zit nu in een hotel, met zijn vriendin die super geil is, en hij kiest er voor om call of duty te blijven spelen?quote:
Soms snap ik niks van ons mannen![]()
Met mij heb je geen rust hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee hoor.Maar hij moet gewoon doen waar hij zin in heeft, heb ik ook rust.
.
![]()
Hij speelt geen CoD. Chivalry.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus hij zit nu in een hotel, met zijn vriendin die super geil is, en hij kiest er voor om call of duty te blijven spelen?
Soms snap ik niks van ons mannen
Er zal daar toch wel een andere nerd zijn die zijn prioriteiten op orde heeft?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus hij zit nu in een hotel, met zijn vriendin die super geil is, en hij kiest er voor om call of duty te blijven spelen?
Soms snap ik niks van ons mannen![]()
Wat niet weet wat niet deertquote:
Nou enquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij speelt geen CoD. Chivalry.
Zolang Miyamoto himself hem niet uitgekozen heeft om als eerste man op de planeet met de nieuwe metroid ofzo te spelen moet hij gewoon zijn prioriteiten stellen en je een beurt geven.![]()
Moet je het wel doen nu ook hè, held?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
*schiet motorpak in en rent naar de schuur*![]()
En daarna weer verder spelen, like a baws.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en
Zolang Miyamoto himself hem niet uitgekozen heeft om als eerste man op de planeet met de nieuwe metroid ofzo te spelen moet hij gewoon zijn prioriteiten stellen en je een beurt geven.![]()
![]()
Hij houd wel van daden dusse...quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:43 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je het wel doen nu ook hè, held?![]()
Hij vindt dat ik erop moet wachten zodat ik nog geiler en gefrustreerd ben en dan woont hij me keihard uit en kom ik binnen 2 sec klaar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en
Zolang Miyamoto himself hem niet uitgekozen heeft om als eerste man op de planeet met de nieuwe metroid ofzo te spelen moet hij gewoon zijn prioriteiten stellen en je een beurt geven.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Als zij echt wilt dat ik langs kom, dan doe ik dat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:43 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je het wel doen nu ook hè, held?![]()
Ja want dan valt het niet op dat hij ook in 2 seconden klaar isquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vindt dat ik erop moet wachten zodat ik nog geiler en gefrustreerd ben en dan woont hij me keihard uit en kom ik binnen 2 sec klaar.
Ik ga zo denk ik slapen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als zij echt wilt dat ik langs kom, dan doe ik dat.
In dat geval geef ik hem wel gelijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vindt dat ik erop moet wachten zodat ik nog geiler en gefrustreerd ben en dan woont hij me keihard uit en kom ik binnen 2 sec klaar.
En je dan nu misschien nog wat meer teasen![]()
Is hij niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja want dan valt het niet op dat hij ook in 2 seconden klaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geen wonder dat mijn zender zo slecht loopt. Ik mag gewoon aangeschoten worden tijdens werktijd.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Neuh, ik ga wel eten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In dat geval geef ik hem wel gelijk.
En je dan nu misschien nog wat meer teasen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Scheelt, ik ookquote:.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is hij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben ik ook.quote:Nice.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ergens snap ik hem, aan de andere kant wat een kutexcuus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vindt dat ik erop moet wachten zodat ik nog geiler en gefrustreerd ben en dan woont hij me keihard uit en kom ik binnen 2 sec klaar.C'est la vie
Wanneer heb jij voor het laatst geneukt dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:47 schreef muhahaha het volgende:
Toch maar niet geneukt dus. Saai hoor.![]()
is er nog een tc?ik kan eindelijk (denk ik) normaal deelnemen
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik neuk niet want ik ben 12.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatste geneukt dan?![]()
Doeiquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:48 schreef twi het volgende:
Ik ga me maar ergens anders vermaken, jullie zijn niet op de kast te krijgen![]()
![]()
Ga je weer terug naar je honkquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:48 schreef twi het volgende:
Ik ga me maar ergens anders vermaken, jullie zijn niet op de kast te krijgen.
![]()
Vanmiddag zag ik die HumancentiPad aflevering, geniaal.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:47 schreef Spezza19 het volgende:
Comedy central en southpark herhalingen uit 2004
C'est la vie
Gaan we nu een penis wedstrijd doen, ik quote je niet eens want ik doelde niet op jequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tegenwoordig neuken ze ook als ze al 12 zijn..
![]()
En dat voor maar 10 euro beltegoedquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tegenwoordig neuken ze ook als ze al 12 zijn.![]()
Nee twi blijf bij me.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:48 schreef twi het volgende:
Ik ga me maar ergens anders vermaken, jullie zijn niet op de kast te krijgenC'est la vie
Of een breezer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat voor maar 10 euro beltegoed![]()
Eeehquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan we nu een penis wedstrijd doen, ik quote je niet eens want ik doelde niet op je.
Ik weet niet waar je op doelt? Je quote me wel?
![]()
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat voor maar 10 euro beltegoed![]()
Of voor een breezer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat voor maar 10 euro beltegoedC'est la vie
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:47 schreef muhahaha het volgende:
Toch maar niet geneukt dus. Saai hoor.Nee hoor... niet met mijn eerste opmerking over niet geneukt. Die was ook voor DW en niet voor jou.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
EeehIk weet niet waar je op doelt? Je quote me wel?
![]()
Godverquote:C'est la vie
Je quotte daar sowieso niemand, dus ik kon niet ruiken voor wie die was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor... niet met mijn eerste opmerking over niet geneukt. Die was ook voor DW en niet voor jou.![]()
Ja, dat klopt. Lijkt me vreemd als jij haar wel gaat neuken... aangezien ze een vriend heeftquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je quotte daar sowieso niemand, dus ik kon niet ruiken voor wie die was..
![]()
Volgens mij is het één grote orgie in dit topic, dus ik denk niet dat dat een probleem is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Lijkt me vreemd als jij haar wel gaat neuken... aangezien ze een vriend heeft.
![]()
Iedere minuut die ik in jouw aanwezigheid mag doorbrengen is een gezegende.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
Mis je me zo dan? Hoe gaat het met je iPhone?
Prima, hij ligt nog niet in puin.C'est la vie
Waarom doe ik niet meequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:53 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is het één grote orgie in dit topic, dus ik denk niet dat dat een probleem is..
![]()
Dat zegt niks.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Lijkt me vreemd als jij haar wel gaat neuken... aangezien ze een vriend heeft.
![]()
Blij te horen. Ik had er bijna ook één gekocht, al vond ik het de meerprijs niet waard. Kortom, jij hebt gewoon een duurdere telefoon dan ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedere minuut die ik in jouw aanwezigheid mag doorbrengen is een gezegende.
Prima, hij ligt nog niet in puin.![]()
Nee.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Komt straks wel. Of 's ochtends.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor... niet met mijn eerste opmerking over niet geneukt. Die was ook voor DW en niet voor jou.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: