Online nog te bestellen, mocht je ze nog willen hebben!quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ja maar deze zijn natuurlijk nét even andersNu ik jullie over de highlighter bolletjes hoor vind ik het jammer dat ik ze heb laten liggen...,;)
lush ultra blandquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:17 schreef Mirjam het volgende:
wat is nou echt een goeie remover om gel eyeliner te verwijderen?
gisteren had ik het weer eens op, maar de grootste problemen om het er weer af te krijgen.
Ik verwijder het met va die 2fasen remover met olie voor watervaste make-up, van balea. Maar hoe hard ik ook poets of hoe lang ik het watje op m'n oog laat zitten, ik krijg het er maar amper af.
Mja liefst budgetproof wegens zeer weinig geldquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lush ultra bland
dat gebruik ik iig! ff erop doen, laten zitten, en dan veeg je het er zo af
Ook het enige waarmee ik het eraf krijgquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lush ultra bland
dat gebruik ik iig! ff erop doen, laten zitten, en dan veeg je het er zo af
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook het enige waarmee ik het eraf krijgJe hebt trouwens maar heel weinig nodig Mirjam, maar ik snap wel dat het een forse investering is om even zo te kopen.
Ik heb tot nu toe alles, incl. watervaste make-up, eraf gekregen met de etos oogpads (2 euro).quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja liefst budgetproof wegens zeer weinig geld![]()
ah, dat is iets wat ik wel uit kan proberenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alles, incl. watervaste make-up, eraf gekregen met de etos oogpads (2 euro).
Onderstaande is de olie variant, maar ik heb zelf de lotion variant omdat ik van olie steeds zo'n irritant laagje op m'n oog krijg.
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook wel eens willen proberen, maar wij hebben natuurlijk weer geen Lush in de buurtquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook het enige waarmee ik het eraf krijgJe hebt trouwens maar heel weinig nodig Mirjam, maar ik snap wel dat het een forse investering is om even zo te kopen.
Wat trouwens het beste werkt bij watervaste make-up is om het eerst even nat te maken met warm water (met een washandje o.i.d.) en het dan met die pads eraf te vegen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, dat is iets wat ik wel uit kan proberen
thanks
Ik kan het wel een keer voor je kopen in Maastricht en meenemen naar Eindhovenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen proberen, maar wij hebben natuurlijk weer geen Lush in de buurt
Ik krijg eyeliner er met dat twee-fasen spul uiteindelijk altijd wel weg, maar kost wel veel tijd
Misschien beetje olijfolie op een watje en dan poetsen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:17 schreef Mirjam het volgende:
wat is nou echt een goeie remover om gel eyeliner te verwijderen?
gisteren had ik het weer eens op, maar de grootste problemen om het er weer af te krijgen.
Ik verwijder het met va die 2fasen remover met olie voor watervaste make-up, van balea. Maar hoe hard ik ook poets of hoe lang ik het watje op m'n oog laat zitten, ik krijg het er maar amper af.
Ik doe heel lang met een potje aangezien k het alleen gebruik om mascara mee te verwijderenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja liefst budgetproof wegens zeer weinig geld![]()
Mja er zit al olie in die remover, best veel ook geloof ik, dus ik weet niet of dat dan meer zou helpen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Misschien beetje olijfolie op een watje en dan poetsen?
Oh zou je dat willen doen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan het wel een keer voor je kopen in Maastricht en meenemen naar EindhovenOf je moet zelf een bestelling in de uk plaatsen als je meer van Lush wilt
ik krijg hier rode ogen van :<quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alles, incl. watervaste make-up, eraf gekregen met de etos oogpads (2 euro).
Onderstaande is de olie variant, maar ik heb zelf de lotion variant omdat ik van olie steeds zo'n irritant laagje op m'n oog krijg.
[ afbeelding ]
hm okay. maar je kan het idd altijd even proberen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja er zit al olie in die remover, best veel ook geloof ik, dus ik weet niet of dat dan meer zou helpen?Maar ik kan het natuurlijk wel proberen
Dat lees ik op beautyblogs ook wel eens, dat ze pure olijfolie gebruiken als budget make up verwijderaar en dat dat heel goed zou moeten werkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja er zit al olie in die remover, best veel ook geloof ik, dus ik weet niet of dat dan meer zou helpen?Maar ik kan het natuurlijk wel proberen
Van welke versie? Ik alleen van die oliepads, maar dat heb ik bij alles waar olie in zitquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik krijg hier rode ogen van :<
Ja ik doe het zelf altijd met een watje opbrengen, inmasseren en dan eraf halen met de Tea Tree Toner. Dan voel ik mij echt schoon en niet vettig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh zou je dat willen doen?
Ik gebruik van Lush verder alleen Lemony Flutter, maar die pot heb ik nu een half jaar (van de zomer tijdens een dagje Utrecht meegeomen) en er is pas een derde uit of zo, dus daar doe ik nog wel een tijdje mee
Doe je die ultrabland ook op een watje?
Tea Tree Toner? Is dat ook van Lush?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik doe het zelf altijd met een watje opbrengen, inmasseren en dan eraf halen met de Tea Tree Toner. Dan voel ik mij echt schoon en niet vettig.
Maar volgens het potje moet je het gewoon inmasseren en verwijderen met een vochtig watje.
Jep.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tea Tree Toner? Is dat ook van Lush?
Beidequote:Op donderdag 10 januari 2013 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van welke versie? Ik alleen van die oliepads, maar dat heb ik bij alles waar olie in zit
Oh ik ook, maar gelukkig kan ik die lotionpads wel handelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
BeideMaar ik heb een gevoelige zeikhuid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |