abonnement Unibet Coolblue
pi_120969970
Hallo Dames!

Ik ben een man op zoek naar advies en hoop dat bij jullie in te winnen. :) De reden voor de kloon lijkt me vrij obvious. ;)
Ik heb nogal zware donkere kringen onder mijn ogen en ik heb een nogal vette hoofdhuid. Als gevolg van die vette hoofdhuid heb ik bij stress en 's winters last van puistjes.
Ik gebruik scrub, reinigingsgel, oogcreme en gezichtscreme.
Nu heb ik ter correctie van de donkere kringen foundation geprobeerd, wanneer mijn gezicht net gereinigd is valt het niet op. Maar na een tijdje wordt de huid vetter en zie je een contrast tussen het matte gedeelte onder de ogen en het voorhoofd, dat glanst als een spiegel.
Nu heb ik al gelezen dat ik beter concealer kan gebruiken voor de kringen en voor de puistjes, dus dat ga ik sowieso proberen. Maar nu zie ik al die mannen op youtube hun hele gezicht poederen, dat ga ik dus niet doen. Is er een andere manier om een uniforme uitstraling te krijgen met bijvoorbeeld een creme ofzo? Ik zie mezelf echt niet poederen, foundation is al een hele stap. :P
  zondag 30 december 2012 @ 19:47:38 #152
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_120970692
Blotting tissues werken erg goed gedurende de dag
dat zijn deze, die zijn o.a. verkrijgbaar bij de Bodyshop



dat werkt door over je gezicht heen te deppen of zachtjes te wrijven, dat neemt de olie op.



en overstappen op hele lichte gezichtscreme met minder olie/vet is wellicht handiger. Daarnaast kun je gebruik maken van een poederfoundation, beetje poeder na de foundation of een BB-cream gebruiken. Garnier heeft er een die goed werkt bij een vette huid. Is ook minder dekkend (dus opvallend) dan foundation.

Voor je wallen/kringen moet je geen foundation of BB cream gebruiken, dat is te dun en te vettig. Concealer is beter, maar wel opvallender. Als je het zo min mogelijk opvallend wil hebben vind ik de multi-task powder van Bare Minerals erg goed als subtiele concealer onder je ogen, gebruik ik ook als ik geen foundation op heb op de rest van mijn gezicht.
Als je het aanbrengt na dagcreme of oogcreme en dan een blending brush gebruikt om het aan te brengen gaat dit heel goed, zonder opvallend te zijn :)

da's dit poederspul

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_120972944
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 19:35 schreef opium het volgende:
Hallo Dames!

Ik ben een man op zoek naar advies en hoop dat bij jullie in te winnen. :) De reden voor de kloon lijkt me vrij obvious. ;)
Ik heb nogal zware donkere kringen onder mijn ogen en ik heb een nogal vette hoofdhuid. Als gevolg van die vette hoofdhuid heb ik bij stress en 's winters last van puistjes.
Ik gebruik scrub, reinigingsgel, oogcreme en gezichtscreme.
Nu heb ik ter correctie van de donkere kringen foundation geprobeerd, wanneer mijn gezicht net gereinigd is valt het niet op. Maar na een tijdje wordt de huid vetter en zie je een contrast tussen het matte gedeelte onder de ogen en het voorhoofd, dat glanst als een spiegel.
Nu heb ik al gelezen dat ik beter concealer kan gebruiken voor de kringen en voor de puistjes, dus dat ga ik sowieso proberen. Maar nu zie ik al die mannen op youtube hun hele gezicht poederen, dat ga ik dus niet doen. Is er een andere manier om een uniforme uitstraling te krijgen met bijvoorbeeld een creme ofzo? Ik zie mezelf echt niet poederen, foundation is al een hele stap. :P
Hoeveel water drink je op een dag? Heb je op meer plekken een dunne huid? Darmproblemen? Naast veel water drinken kan ook de zonnebank helpen. Ik heb dat een goed dieet ook helpt tegen donkere kringen.
pi_120974495
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Blotting tissues werken erg goed gedurende de dag
dat zijn deze, die zijn o.a. verkrijgbaar bij de Bodyshop

[ afbeelding ]

dat werkt door over je gezicht heen te deppen of zachtjes te wrijven, dat neemt de olie op.

[ afbeelding ]

en overstappen op hele lichte gezichtscreme met minder olie/vet is wellicht handiger. Daarnaast kun je gebruik maken van een poederfoundation, beetje poeder na de foundation of een BB-cream gebruiken. Garnier heeft er een die goed werkt bij een vette huid. Is ook minder dekkend (dus opvallend) dan foundation.

Voor je wallen/kringen moet je geen foundation of BB cream gebruiken, dat is te dun en te vettig. Concealer is beter, maar wel opvallender. Als je het zo min mogelijk opvallend wil hebben vind ik de multi-task powder van Bare Minerals erg goed als subtiele concealer onder je ogen, gebruik ik ook als ik geen foundation op heb op de rest van mijn gezicht.
Als je het aanbrengt na dagcreme of oogcreme en dan een blending brush gebruikt om het aan te brengen gaat dit heel goed, zonder opvallend te zijn :)

da's dit poederspul

[ afbeelding ]
tnx! Die blotting papers zal ik proberen!
Ik had zelf al bedacht om normaderm te gaan gebruiken als creme, daar die matterend werkt. Maar BB cream maakt het voor mij waarschijnlijk een stuk eenvoudiger. Valt die BB cream op, of zie je dat totaal niet?
Ik zie dat je dat poeder in 6 tinten kan bestellen.. enig idee wat je als blanke man moet kopen? O-)

quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 20:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Hoeveel water drink je op een dag? Heb je op meer plekken een dunne huid? Darmproblemen? Naast veel water drinken kan ook de zonnebank helpen. Ik heb dat een goed dieet ook helpt tegen donkere kringen.
Ik drink minstens 3 liter per dag, waarschijnlijk zelfs meer.
Dunne huid heb ik niet zover ik weet, krijg alleen wel erg snel littekens.
Darmen werken prima, alleen nachtelijke kebabavonturen vinden ze meestal minder. :@
Zonnebanken schijnt juist weer niet zo lekker te zijn voor je huid ivm huidkanker. Mijn dieet is vrij gevarieerd met veel eiwitten (wegens krachttraining).
pi_120976477
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:43 schreef opium het volgende:

[..]

tnx! Die blotting papers zal ik proberen!
Ik had zelf al bedacht om normaderm te gaan gebruiken als creme, daar die matterend werkt. Maar BB cream maakt het voor mij waarschijnlijk een stuk eenvoudiger. Valt die BB cream op, of zie je dat totaal niet?
Ik zie dat je dat poeder in 6 tinten kan bestellen.. enig idee wat je als blanke man moet kopen? O-)

[..]

Ik drink minstens 3 liter per dag, waarschijnlijk zelfs meer.
Dunne huid heb ik niet zover ik weet, krijg alleen wel erg snel littekens.
Darmen werken prima, alleen nachtelijke kebabavonturen vinden ze meestal minder. :@
Zonnebanken schijnt juist weer niet zo lekker te zijn voor je huid ivm huidkanker. Mijn dieet is vrij gevarieerd met veel eiwitten (wegens krachttraining).
Gebruik je ook supplementen ivm met krachttraining? Creatine en al dat soort dingen kunnen ook wallen, vette huid en puistjes geven. Het is dan een signaal van je lichaam dat je daar direct mee moet stoppen.

Zonnebank hoeft niet perse slecht te zijn, je krijgt van alles kanker als je er niet goed mee omgaat. Bij mij heeft het de huid dikker gemaakt, dus minder kans op littekens en wallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 30-12-2012 21:24:54 ]
  zondag 30 december 2012 @ 21:25:55 #156
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_120977725
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:43 schreef opium het volgende:

[..]

tnx! Die blotting papers zal ik proberen!
Ik had zelf al bedacht om normaderm te gaan gebruiken als creme, daar die matterend werkt. Maar BB cream maakt het voor mij waarschijnlijk een stuk eenvoudiger. Valt die BB cream op, of zie je dat totaal niet?
Ik zie dat je dat poeder in 6 tinten kan bestellen.. enig idee wat je als blanke man moet kopen? O-)
normaderm is prima hoor, alleen oppassen dat je niet teveel gebruikt, want dan gaat het "rullen". Je kunt proefmonstertjes krijgen bij de apotheek van die creme, dan kun je kijken of het wat is voor je.
BB-cream is met een kleur he, daar moet je wel van houden, en over normaderm werkt denk ik niet zo fijn, ik vind het met foundation in ieder geval niet fijn werken, omdat het vlekkerig en/of vellerig wordt op mijn huid.
Als je gewoon alleen klein beetje (hazelnoot-hoeveelheid) BB-cream aan brengt en goed uit smeert én de goeie kleur hebt zie je er niets van.
Dat Bare Minerals poeder is in Nederland in maar 2 of 3 tinten verkrijgbaar. Gewoon eens naar Sephora toe gaan en vragen of ze het aanbrengen. Vinden ze niet gek, ook niet bij mannen. En dan geef je niet onnodig geld uit.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_120983610
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 21:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Gebruik je ook supplementen ivm met krachttraining? Creatine en al dat soort dingen kunnen ook wallen, vette huid en puistjes geven. Het is dan een signaal van je lichaam dat je daar direct mee moet stoppen.

Zonnebank hoeft niet perse slecht te zijn, je krijgt van alles kanker als je er niet goed mee omgaat. Bij mij heeft het de huid dikker gemaakt, dus minder kans op littekens en wallen.
Ik gebruik geen supplementen, ben niet extreem aan het trainen hoor. ;)
Hoe frequent moet je onder de zonnebank voor werkelijk effect?

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

normaderm is prima hoor, alleen oppassen dat je niet teveel gebruikt, want dan gaat het "rullen". Je kunt proefmonstertjes krijgen bij de apotheek van die creme, dan kun je kijken of het wat is voor je.
BB-cream is met een kleur he, daar moet je wel van houden, en over normaderm werkt denk ik niet zo fijn, ik vind het met foundation in ieder geval niet fijn werken, omdat het vlekkerig en/of vellerig wordt op mijn huid.
Als je gewoon alleen klein beetje (hazelnoot-hoeveelheid) BB-cream aan brengt en goed uit smeert én de goeie kleur hebt zie je er niets van.
Dat Bare Minerals poeder is in Nederland in maar 2 of 3 tinten verkrijgbaar. Gewoon eens naar Sephora toe gaan en vragen of ze het aanbrengen. Vinden ze niet gek, ook niet bij mannen. En dan geef je niet onnodig geld uit.
Sephora ligt echt middenin de stad. :{ Ik ga wel een keer op maandagmorgen ofzo. :+
Hebben ze daar ook BB cream toevallig?
pi_120983819
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:39 schreef opium het volgende:

[..]

Ik gebruik geen supplementen, ben niet extreem aan het trainen hoor. ;)
Hoe frequent moet je onder de zonnebank voor werkelijk effect?

[..]

Sephora ligt echt middenin de stad. :O Ik ga wel een keer op maandagmorgen ofzo. :D
Hebben ze daar ook BB cream toevallig?
Ik ga eens per week tien tot 20 minuten, afgewisseld maand op maand af. Maar ik bruin makkelijk. Laat je goed adviseren als je dit wilt uitproberen.
  zondag 30 december 2012 @ 22:46:25 #159
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_120984104
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:39 schreef opium het volgende:

[..]

Ik gebruik geen supplementen, ben niet extreem aan het trainen hoor. ;)
Hoe frequent moet je onder de zonnebank voor werkelijk effect?

[..]

Sephora ligt echt middenin de stad. :{ Ik ga wel een keer op maandagmorgen ofzo. :+
Hebben ze daar ook BB cream toevallig?
die van Garnier (die BB cream) kun je gewoon bij Kruidvat/Etos halen. Hebben ze misschien ook bij Sephora, maar weet ik niet zeker
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_121004982
Heeft iemand die pallet blockbuster gekocht van de Sephora? Zo ja, hoe groot is die :D
  maandag 31 december 2012 @ 13:01:52 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_121005443
Pallet O+
disclaimer
pi_121005768
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Pallet O+
trut ben je ook _O-
  maandag 31 december 2012 @ 13:11:32 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_121005845
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

trut ben je ook _O-
wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft :6
disclaimer
  maandag 31 december 2012 @ 14:39:29 #164
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121009534
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef koekii het volgende:
Heeft iemand die pallet blockbuster gekocht van de Sephora? Zo ja, hoe groot is die :D
Ongeveer tussen de 15 en 20 cm lengte en breedte. Ik heb hem als cadeau gekocht voor iemand anders dus heb hem niet zelf meer. Ik had hem groter verwacht nav de foto's. De oogschaduw pannen zijn ook redelijk klein, ongeveer 1 cm diameter. Maar er zitten er wel heel veel in :Y
pi_121012387
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ongeveer tussen de 15 en 20 cm lengte en breedte. Ik heb hem als cadeau gekocht voor iemand anders dus heb hem niet zelf meer. Ik had hem groter verwacht nav de foto's. De oogschaduw pannen zijn ook redelijk klein, ongeveer 1 cm diameter. Maar er zitten er wel heel veel in :Y
Ah fijn :) Ik heb hier zoveel palletdoosjes liggen van verschillende kleuren, dat ik er gek van wordt. Zo'n 'alle kleuren in 1' doos lijkt me wel handig. En het is niet duur :D
  maandag 31 december 2012 @ 16:16:56 #166
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121013661
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 15:48 schreef koekii het volgende:

[..]

Ah fijn :) Ik heb hier zoveel palletdoosjes liggen van verschillende kleuren, dat ik er gek van wordt. Zo'n 'alle kleuren in 1' doos lijkt me wel handig. En het is niet duur :D
Nu met die korting niet nee :D
In het middenstuk zitten allemaal neutrale bruintinten en aan een kant dus allemaal verschillende oogschaduwkleuren als je hem opentrekt. Aan de andere kant zitten allemaal lipglosses, dat vind ik persoonlijk wel jammer want dat kun je dus nooit bijwerken als je ergens bent..
Maar qua oogschaduws is het een mooie box ja!
  maandag 31 december 2012 @ 17:17:43 #167
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121016048
Ik zou wel even swatchen in Sephora, want ik vind veel van hun oogschaduws echt ruk qua pigment.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  FOK!fossiel maandag 31 december 2012 @ 17:33:51 #168
1455 Keroppi
kool kikker
pi_121016651
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou wel even swatchen in Sephora, want ik vind veel van hun oogschaduws echt ruk qua pigment.
Ja de Sephora mono's die ik ooit kocht waren om te huilen zo slecht.
Chick on a mission
  maandag 31 december 2012 @ 17:38:14 #169
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121016822
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 17:33 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ja de Sephora mono's die ik ooit kocht waren om te huilen zo slecht.
ik heb een paar mono's die wel goed zijn, maar de meesten zijn bagger inderdaad. Paletjes weet ik niet, maar ik zou het nooit zo maar lukraak kopen. Toch een hoop geld
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 31 december 2012 @ 18:05:13 #170
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121017738
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik heb een paar mono's die wel goed zijn, maar de meesten zijn bagger inderdaad. Paletjes weet ik niet, maar ik zou het nooit zo maar lukraak kopen. Toch een hoop geld
Ik heb een paar van hun ronde palettes, met 4 kleuren oogschaduw en een liner, die zijn wel fijn :Y
De meeste mono's vind ik ook prut inderdaad :')
pi_121019483
Hmm, ik wil eigenlijk een palletdoos met verschillende kleuren maar als ze weinig pigment bevatten dan hoeft het niet :{w Twijfel :{
  maandag 31 december 2012 @ 19:45:16 #172
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121020515
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 19:07 schreef koekii het volgende:
Hmm, ik wil eigenlijk een palletdoos met verschillende kleuren maar als ze weinig pigment bevatten dan hoeft het niet :{w Twijfel :{
Als je toch in de buurt van een Sephora bent, zou ik gewoon even binnenlopen en swatchen, dan weet je meteen of hij aan jouw eisen voldoet :)
pi_121020555
Oogpotlood van Nivea gekocht bij de Zeeman.. Die zijn chill _O_
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_121020811
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 19:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Als je toch in de buurt van een Sephora bent, zou ik gewoon even binnenlopen en swatchen, dan weet je meteen of hij aan jouw eisen voldoet :)
Zal ik doen :)
  FOK!fossiel dinsdag 1 januari 2013 @ 18:56:47 #175
1455 Keroppi
kool kikker
pi_121042740
Wie iemand of er ergens Sisley counters in de Bijenkorf oid zijn?

Ik lees namelijk online veel goede dingen over hun zelfbruiner voor het gezicht. Allen de prijs is echt bizar. Als het echt een goed produkt is vind ik het mogelijk wel waard, maar dan wil ik wel graag een tester of het produkt laten aanbrengen.

Het wordt ook verkocht via Douglas filialen en Ici Paris, maar ik ben dan bang zo'n niet gemotiveerde/welwillende verkoopmiep tegen het lijf te lopen.

(Mijn nieuwe voornemen is om voorzichter met UV om te gaan, maar een beetje kleur is ook wel weer leuk ;) )
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')