Oop heeft vandaag bezigheden buitenshuis. De kans is ook groot dat hij elders Ajax-PSV zal kijken en dus niet op stream.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:53 schreef Jian het volgende:
Ik zit al uren trouw voor het scherm te wachten, maar hij is nog niet online(zucht)
Ben je ontroostbaar PB?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft vandaag bezigheden buitenshuis. De kans is ook groot dat hij elders Ajax-PSV zal kijken en dus niet op stream.
Dat niet direct, maar ik vind het wel jammer. Temeer omdat we ook het wekelijkse zaterdag-haringhappen moeten missen...quote:
Oh ja, het vis-evenement.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat niet direct, maar ik vind het wel jammer. Temeer omdat we ook het wekelijkse zaterdag-haringhappen moeten missen...
Ideaal voor buitenactiviteiten voor opa.quote:
Daar houdt Pietje van, saai en treurig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:27 schreef pullup het volgende:
Waar is die TT gebleven ?![]()
![]()
Dit is wel saai en treurig zo.
Ik denk dat hij iedere maand één keer iets als moderator moet doen om blauw te blijven. Pietje zit goed tot het eind van het jaarquote:
Het valt me nog mee dat PB niet meteen haar oude OP weer bij hem heeft terug geëist. Een gemiste kans voor haarquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij iedere maand één keer iets als moderator moet doen om blauw te blijven. Pietje zit goed tot het eind van het jaar
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je dan toch zo lekker bezig bent, tijger: kun je dan ook nog even de originele OP aanvullen? Dank!
Die zit er in natuurlijkquote:
Dat is humorquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef sly-nl het volgende:
Ik had medelijden met jullie voordat het opa-topic dichtging, dat het dicht was had ik ook best met jullie te doen, het was tenslotte niet niets, opeens die leegte.Nu het weer open is hier wordt het grote medelijden wederom groter..
Wat een treurigheid bij elkaar.Een oude man moet jullie 'gelukkig' maken en is hullie's verzamelpunt geworden. Van enige diepgang of onderlinge interesse is nauwelijks sprake.. Behalve dan natuurlijk het ruzie maken met elkaar en spelfoutjes verbeteren..
Gelukkig straks de kerst: dan vinden we elkaar tijdelijk allemaal eventjes lief: Jian en Poesewoez samen naar Shrek the musical; Beequeen en toverheks met hun fotoalbums, tranen, een bolletje wol ertussen plus een doos sherry bij opa op de bank, met al die andere altruisten eromheen
![]()
Dit topic 'verdient' een leedvermaaktopic op now-live (N.B.), jullie zijn natuurlijk niet welkom.
Fok jullie
Kan gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Er ging weer wat fout met quoten.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef sly-nl het volgende:
Ik had medelijden met jullie voordat het opa-topic dichtging, dat het dicht was had ik ook best met jullie te doen, het was tenslotte niet niets, opeens die leegte.Nu het weer open is hier wordt het grote medelijden wederom groter..
Wat een treurigheid bij elkaar.Een oude man moet jullie 'gelukkig' maken en is hullie's verzamelpunt geworden. Van enige diepgang of onderlinge interesse is nauwelijks sprake.. Behalve dan natuurlijk het ruzie maken met elkaar en spelfoutjes verbeteren..
Gelukkig straks de kerst: dan vinden we elkaar tijdelijk allemaal eventjes lief: Jian en Poesewoez samen naar Shrek the musical; Beequeen en toverheks met hun fotoalbums, tranen, een bolletje wol ertussen plus een doos sherry bij opa op de bank, met al die andere altruisten eromheen
![]()
Dit topic 'verdient' een leedvermaaktopic op now-live (N.B.), jullie zijn natuurlijk niet welkom.
Fok jullie
Is er een musical van Shrek dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef sly-nl het volgende:
![]()
Fok jullie
Op zich slim dan heb je er lekker lang aan.:)quote:
Jippiequote:
Aha, op tijd thuis voor de wedstrijd dus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
En vanavond viert hij tot kwart voor negen Sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |