abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:09:37 #201
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_119814301
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:53 schreef Jian het volgende:
Ik zit al uren trouw voor het scherm te wachten, maar hij is nog niet online :{ (zucht)
Oop heeft vandaag bezigheden buitenshuis. De kans is ook groot dat hij elders Ajax-PSV zal kijken en dus niet op stream. :'(
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_119814341
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:09 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Oop heeft vandaag bezigheden buitenshuis. De kans is ook groot dat hij elders Ajax-PSV zal kijken en dus niet op stream. :'(
Ben je ontroostbaar PB?
pi_119814398
Opa is gewoon boos omdat de titel van het topic weggehaald is.
  zaterdag 1 december 2012 @ 16:13:52 #204
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_119814445
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben je ontroostbaar PB?
Dat niet direct, maar ik vind het wel jammer. Temeer omdat we ook het wekelijkse zaterdag-haringhappen moeten missen...
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_119814593
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat niet direct, maar ik vind het wel jammer. Temeer omdat we ook het wekelijkse zaterdag-haringhappen moeten missen...
Oh ja, het vis-evenement.
Nou ja, niks aan te doen. Volgende week weer verse vis . Met een w/
pi_119814633
Gelukkig is het lekker weer *O*
pi_119814838
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig is het lekker weer *O*
Ideaal voor buitenactiviteiten voor opa.

Waar is die TT gebleven ? :') :') :') Dit is wel saai en treurig zo.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_119814897
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:27 schreef pullup het volgende:

Waar is die TT gebleven ? :') :') :') Dit is wel saai en treurig zo.
Daar houdt Pietje van, saai en treurig. ^O^
pi_119814908
Pietje is het schoothondje van PB :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_119815549
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:30 schreef pullup het volgende:
Pietje is het schoothondje van PB :')
Ik denk dat hij iedere maand één keer iets als moderator moet doen om blauw te blijven. Pietje zit goed tot het eind van het jaar ^O^
pi_119815669
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik denk dat hij iedere maand één keer iets als moderator moet doen om blauw te blijven. Pietje zit goed tot het eind van het jaar ^O^
Het valt me nog mee dat PB niet meteen haar oude OP weer bij hem heeft terug geëist. Een gemiste kans voor haar :')
pi_119815886
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je dan toch zo lekker bezig bent, tijger: kun je dan ook nog even de originele OP aanvullen? Dank! :)
:')
pi_119815939
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

:')
Die zit er in natuurlijk :')

Edit: boefje !

[ Bericht 2% gewijzigd door pullup op 01-12-2012 17:12:47 ]
pi_119816436
Er ging weer wat fout met quoten.
  zaterdag 1 december 2012 @ 17:38:14 #215
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_119816899
Ik had medelijden met jullie voordat het opa-topic dichtging, dat het dicht was had ik ook best met jullie te doen, het was tenslotte niet niets, opeens die leegte. :N Nu het weer open is hier wordt het grote medelijden wederom groter..

Wat een treurigheid bij elkaar. :'( Een oude man moet jullie 'gelukkig' maken en is hullie's verzamelpunt geworden. Van enige diepgang of onderlinge interesse is nauwelijks sprake.. Behalve dan natuurlijk het ruzie maken met elkaar en spelfoutjes verbeteren..

Gelukkig straks de kerst: dan vinden we elkaar tijdelijk allemaal eventjes lief O+ : Jian en Poesewoez samen naar Shrek the musical; Beequeen en toverheks met hun fotoalbums, tranen, een bolletje wol ertussen plus een doos sherry bij opa op de bank, met al die andere altruisten eromheen *;

Dit topic 'verdient' een leedvermaaktopic op now-live (N.B.), jullie zijn natuurlijk niet welkom.

Fok jullie :r
love & heet
  zaterdag 1 december 2012 @ 17:46:47 #216
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_119817167
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef sly-nl het volgende:
Ik had medelijden met jullie voordat het opa-topic dichtging, dat het dicht was had ik ook best met jullie te doen, het was tenslotte niet niets, opeens die leegte. :N Nu het weer open is hier wordt het grote medelijden wederom groter..

Wat een treurigheid bij elkaar. :'( Een oude man moet jullie 'gelukkig' maken en is hullie's verzamelpunt geworden. Van enige diepgang of onderlinge interesse is nauwelijks sprake.. Behalve dan natuurlijk het ruzie maken met elkaar en spelfoutjes verbeteren..

Gelukkig straks de kerst: dan vinden we elkaar tijdelijk allemaal eventjes lief O+ : Jian en Poesewoez samen naar Shrek the musical; Beequeen en toverheks met hun fotoalbums, tranen, een bolletje wol ertussen plus een doos sherry bij opa op de bank, met al die andere altruisten eromheen *;

Dit topic 'verdient' een leedvermaaktopic op now-live (N.B.), jullie zijn natuurlijk niet welkom.

Dat is humor _O-
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_119817213
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Er ging weer wat fout met quoten.
Kan gebeuren natuurlijk.
pi_119817539
quote:

:*
pi_119817892
quote:

Is er een musical van Shrek dan?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_119818188
Morgen zet opa de boom neer *O*
pi_119818252
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Op zich slim dan heb je er lekker lang aan.:)
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:26:39 #222
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_119818272
quote:
How to pretend to ignore someone that you have a crush on *O*

Vieze gaylord :{w
love & heet
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2012 @ 18:27:19 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_119818290
quote:
Jippie ~:) .
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_119818342
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jippie ~:) .
En vanavond viert hij tot kwart voor negen Sinterklaas <O)
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2012 @ 18:30:14 #225
135305 beequeen
Lost.
pi_119818366
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:

En vanavond viert hij tot kwart voor negen Sinterklaas <O)
Aha, op tijd thuis voor de wedstrijd dus. c_/
Dan slaapt zijn kleinz.......oh wacht. O-)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')