Noah en Sarah waren gelijk van slag en klaarwakkerquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk naar eredivisie2 en hoor bij Wim dat twente heeft gescoort!
Ja schrokken zich rot!quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Noah en Sarah waren gelijk van slag en klaarwakker
Top! Ga ze zo even luisteren. Jij zoekt ook per thema? Ik had gisteravond een avondje 70's funk en aanverwanten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:15 schreef pullup het volgende:
Ik doe op dit moment een rondje reggae miniatuurtjes
Ik begin meestal met een nummer wat ik ken en leuk vind en ga dan via de suggesties verder. ( ik zie dan meestal wel wat rechts staan dat ik ken en leuk vindquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Top! Ga ze zo even luisteren. Jij zoekt ook per thema? Ik had gisteravond een avondje 70's funk en aanverwanten.
Tof die ga ik zo opzettenquote:
Linton, de enige reggae-artiest die een hekel aan Rasta's heeftquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Linton, de enige reggae-artiest die een hekel aan Rasta's heeft
Geweldig nummerquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]Dit maakte op mij de grootste indruk weet ik nog
Heerlijk dit... de goeie ouwe tijd... ow wacht... dat is t nu nog !quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]Dit maakte op mij de grootste indruk weet ik nog
Heb jij ook wel eens binnenpret Tita?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:22 schreef Toverheks het volgende:
![]()
oh mijn Sint en Piet zijn ook alweer terug gevonden, gelukkig maar
Gebeurt niet vaak, maar we zijn het zowaar eens.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:25 schreef beequeen het volgende:
Ik lees eik nooit mee op SIO en ik weet dat het hier niet hoort. Maar sommige users zouden zich kapot moeten schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |