Ging die beloofde verhoogde strengheid van de Mod's hier nu over individuele aanvallen of ook over groepsgewijs aanvallen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh, dat woord kwam ook al bij mij op tijdens het teruglezen. My guess: Pietje had de opaatje-topics niet doorgelezen, checkte FB en dacht even snel behulpzaam te zijn.
Foei [ afbeelding ]-je, zie je nu hoe boos en teleurgesteld je iedereen hebt gemaakt!
jij zit ook vol grapjes hequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:12 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ging die beloofde verhoogde strengheid van de Mod's hier nu over individuele aanvallen of ook over groepsgewijs aanvallen?
Het ging vooral om users die hier alleen maar komen om te drammen, stoken en zeiken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:12 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ging die beloofde verhoogde strengheid van de Mod's hier nu over individuele aanvallen of ook over groepsgewijs aanvallen?
2 keer binnen 24 uur een post over QuarterBack en denken in 1 zinquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zit ook vol grapjes hewat denk je zelf
Bijna iedereen dusquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ging vooral om users die hier alleen maar komen om te drammen, stoken en zeiken.
Nou ja dingen gaan zo raar hier, topic permanent vanwege rottigheid sluiten weer openen met strenge moderatie daarna gewoon weer business as usual, wat is daar lollig aan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zit ook vol grapjes hewat denk je zelf
Laten we nu even alle kinderachtigheid en hullie-zullie-gedoe terzijde schuiven: er was gewoon een foutje gemaakt en dat foutje is hersteld.Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh, dat woord kwam ook al bij mij op tijdens het teruglezen. My guess: Pietje had de opaatje-topics niet doorgelezen, checkte FB en dacht even snel behulpzaam te zijn.
Foei [ afbeelding ]-je, zie je nu hoe boos en teleurgesteld je iedereen hebt gemaakt!
ik val ook niet onder iedereen ( gert ) maar ook niet onder het hullie-zulie gedoequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laten we nu even alle kinderachtigheid en hullie-zullie-gedoe terzijde schuiven: er was gewoon een foutje gemaakt en dat foutje is hersteld.Niet meer, niet minder.
ik val nagenoeg nooitquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik val ook niet onder iedereen ( gert ) maar ook niet onder het hullie-zulie gedoe
M.a.w., Pietje moet beter opletten en meer teruglezen. Ook al is dat voor homo's.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:07 schreef Gert het volgende:
Er zat toch zeker wel wat in je schoen vanmorgen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik val ook niet onder iedereen ( gert ) maar ook niet onder het hullie-zulie gedoe
val buiten de pakjesboot
ja zat eredivisie live in me *schoen* kind had extra zender en kastje ( ken ik opnemen) besteld voor me de lieverd, dus vanavond niet op de Lap maar op de muur op me tv AJAX -quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zat toch zeker wel wat in je schoen vanmorgen?![]()
Bij mij wel: de rekening van het café van gisteravond..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat het niet zo een hoge rekening voor je wasOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
En het cafe gelijk maar gekocht?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zat toch zeker wel wat in je schoen vanmorgen?![]()
Bij mij wel: de rekening van het café van gisteravond..![]()
Ik zal het aan 'm voorstellen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w., Pietje moet beter opletten en meer teruglezen. Ook al is dat voor homo's.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zat eredivisie live in me *schoen* kind had extra zender en kastje ( ken ik opnemen) besteld voor me de lieverd, dus vanavond niet op de Lap maar op de muur op me tv AJAX -Die lijkt 'smorgens altijd hoger dan voor het slapengaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat het niet zo een hoge rekening voor je was
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
hahahaquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die lijkt 'smorgens altijd hoger dan voor het slapengaan
Ik dacht even dat we dat hadden gedaan toen ik het bonnetje terugzag.quote:
Maar je kon de sleutel nergens vinden... herkenbaar!quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we dat hadden gedaan toen ik het bonnetje terugzag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |