Op zich slim dan heb je er lekker lang aan.:)quote:
Jippiequote:
Aha, op tijd thuis voor de wedstrijd dus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
En vanavond viert hij tot kwart voor negen Sinterklaas
"Laten we net doen alsof er geen kern van waarheid in zit. Dus nu 'focussen' we op de boom van opa en vechten we later wel onze onderlinge problemen uit".quote:
Hij kijkt bij z'n zoon. Om kwart voor negen gaan de vrouwen de afwas doen en kijkt hij met z'n zoon de wedstrijd. Na de wedstrijd mogen de vrouwen ook weer in de woonkamer komen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, op tijd thuis voor de wedstrijd dus.![]()
Dan slaapt zijn kleinz.......oh wacht.![]()
Pak jij maar een extra Lolly, kusje erop en niet meer zo doemdenken hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef sly-nl het volgende:
Ik had medelijden met jullie voordat het opa-topic dichtging, dat het dicht was had ik ook best met jullie te doen, het was tenslotte niet niets, opeens die leegte.Nu het weer open is hier wordt het grote medelijden wederom groter..
Wat een treurigheid bij elkaar.Een oude man moet jullie 'gelukkig' maken en is hullie's verzamelpunt geworden. Van enige diepgang of onderlinge interesse is nauwelijks sprake.. Behalve dan natuurlijk het ruzie maken met elkaar en spelfoutjes verbeteren..
Gelukkig straks de kerst: dan vinden we elkaar tijdelijk allemaal eventjes lief: Jian en Poesewoez samen naar Shrek the musical; Beequeen en toverheks met hun fotoalbums, tranen, een bolletje wol ertussen plus een doos sherry bij opa op de bank, met al die andere altruisten eromheen
![]()
Dit topic 'verdient' een leedvermaaktopic op now-live (N.B.), jullie zijn natuurlijk niet welkom.
Fok jullie
Zijn zoon woont in een halalwoning?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij kijkt bij z'n zoon. Om kwart voor negen gaan de vrouwen de afwas doen en kijkt hij met z'n zoon de wedstrijd. Na de wedstrijd mogen de vrouwen ook weer in de woonkamer komen.
Sneu, of niet dan?quote:
Daar kunnen niet genoeg van deze smileys voor geplaatst wordenquote:
Ach ja, feeling met kunnen we het iig niet noemen.quote:
Aangepaste woning, aangepast aan zijn vader.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn zoon woont in een halalwoning?
Gaaf!!!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Laten we net doen alsof er geen kern van waarheid in zit. Dus nu 'focussen' we op de boom van opa en vechten we later wel onze onderlinge problemen uit".![]()
Goh, dat woord kwam ook al bij mij op tijdens het teruglezen. My guess: Pietje had de opaatje-topics niet doorgelezen, checkte FB en dacht even snel behulpzaam te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh, dat woord kwam ook al bij mij op tijdens het teruglezen. My guess: Pietje had de opaatje-topics niet doorgelezen, checkte FB en dacht even snel behulpzaam te zijn.
Foei [ afbeelding ]-je, zie je nu hoe boos en teleurgesteld je iedereen hebt gemaakt!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh, dat woord kwam ook al bij mij op tijdens het teruglezen. My guess: Pietje had de opaatje-topics niet doorgelezen, checkte FB en dacht even snel behulpzaam te zijn.
Foei [ afbeelding ]-je, zie je nu hoe boos en teleurgesteld je iedereen hebt gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |