Ga fietsen gek ik gun enkel.quote:
Domme filmpjes makenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat doen die zoal eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
Ja, ben altijd ontzettend moe als ik langs of op een begraafplaats ga. Maarja, even slikken. :pquote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef Maisnon het volgende:
Zelfde hier Lexbleh, een groot depressie verzamelpunt.. sterkte
De collega die tegenover mij zit wil de kamer het liefste stil, geen muziek, koud, zegt bijna niks, en als de zon gaat schijnen doet ze de gordijndingen meteen dicht
Ik heb alles exact het tegenovergesteldevan mij mag het gezellig zijn beetje rumoerig, warm, wat muziek, dan werk ik het fijnst
Dat die kok zich leent voor zoiets, onbegrijpelijkquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:18 schreef oLexie het volgende:
Domme filmpjes maken
Ah, gewoon YouTube partner dus. Ik dacht echt werken voor Youtube à la Illuminati enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Holy shit.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef jna het volgende:
Als er hier ooit brand is wil ik dat deze gasten me komen redden![]()
Ik zou haar tandvlees opzuigen en daarna uitspugen in haar vagijn zo heet vind ik haar. Onterechte klacht.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest hieraan denken
Deed me eerder denken aan een varkentjequote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest hieraan denken
Haha, fucking vetquote:Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef jna het volgende:
Als er hier ooit brand is wil ik dat deze gasten me komen redden![]()
quote:Gretchen Molannen uit Florida heeft afgelopen weekend zelfmoord gepleegd. De 39-jarige vrouw uit Spring Hill kon er niet mee leven dat ze al meer dan vijftien jaar ongecontroleerd vaak klaarkwam.
Molannen leed aan persistent genital arousal disorder (PGAD). Dit zeldzame syndroom gaat gepaard met een continue seksuele opwinding. Leuk voor een tijdje, maar na een aantal jaren begint het knap ongemakkelijk te worden.
Patiënten zijn voortduren lichamelijk geil, niet geestelijk. De enige oplosing biedt masturbatie. En dat dan vele uren achtereen. De vrouw in dit verhaal is zelfs eens vijftig keer achter elkaar klaargekomen.
Molannen leed enorm onder haar ziekte. Hoewel ze niet in staat was om te werken, werd ze tweemaal afgewezen voor een WAO-uitkering. Wel had ze een vriend, met wie ze slechts viermaal per jaar seks had.
Door haar aandoening raakte ze in een diepe depressie. Dit weekend kon ze er niet meer tegen en maakte ze zichzelf van kant. Haar lichaam is zaterdagavond gevonden.
Botergeile vrouw pleegt zelfmoord
Ik ging vannacht in bed helemaal stuk toen ik deze lasquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:30 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Mensen bij de voedselbank krijgen eigenlijk elke week een kerstpakket.
Ze lijkt op die psychiater uit de Sopranos. Zo'n geile vrouw he.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik RickoKun-pervers als ik me bedacht hoe ze haar aantroffen, reeds overleden maar nog schokkend en wel?
Ze deed me eerder enken aan Sarah Palin op één of andere manierquote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze lijkt op die psychiater uit de Sopranos. Zo'n geile vrouw he.
Ahja, inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze deed me eerder enken aan Sarah Palin op één of andere manier.
Rimpels en een nepgebit ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niet wat, maar ze heeft echt iets.
https://www.google.nl/sea(...)G_UN6GBsqs0QW744D4BQ
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:07 schreef krioro het volgende:
Doet me denken aan Jumi, never forget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |