quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:22 schreef Chai het volgende:
Tli had op zo'n filmpje van mij gereageerd: 'Maarten, kom maar naar mij toe. Ik zal me nooit zo gek en raar gedragen. '
Bleek net dat een vriendin van mij dat echt hartstikke letterlijk had genomen, 'Wat een raar wijf, wat denkt ze wel niet?!'
Hahaquote:
'Wat een raar wijf zeg, die Blowie!'quote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HahaDat deden mensen ook met die reactie van jou of ik anorexia had
ah zie utquote:
heb jij JB niet op fb?quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben jij soms het broertje van Chai?
quote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen de fokkers die ik irl gemeet heb
Mijn moeder zei letterlijk dit "nou ja zeg spoort die wel? Gek wijf"quote:
Kijk eens in de chat troelaquote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen de fokkers die ik irl gemeet heb
nou nou wat durf je hier niet te zeggenquote:
filmpjes die gridlok van ons heeft gemaaktquote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nou nou wat durf je hier niet te zeggen
ehhhquote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
filmpjes die gridlok van ons heeft gemaakt
Maar waar reageerde ik dat ook alweer op dan?quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn moeder zei letterlijk dit "nou ja zeg spoort die wel? Gek wijf"
FB van Tim gevondenquote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nou nou wat durf je hier niet te zeggen
mijn subtiele likes nooit begrepen dan?quote:
Welke subtiele likes?quote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
mijn subtiele likes nooit begrepen dan?
Had je nog nooit gezien op andere foto's? Zoals deze?quote:Op zondag 2 december 2012 20:18 schreef ThaTim het volgende:
nu ik het filmpje zo kijk, leuke ass tsjai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je nog nooit gezien op andere foto's? Zoals deze?ja maar nooit bouncend zoals op het filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |