Okay niggahquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:53 schreef Maisnon het volgende:
"the best slap I've ever seen"
http://www.liveleak.com/view?i=00f_1354298491
Ik bespaar je de mentale condities. Maar je weet niet eens waarom ik lach.quote:
Tuurlijk weet ik dat wel manquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bespaar je de mentale condities. Maar je weet niet eens waarom ik lach.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat wel manDenk je dat ik niks meekrijg in deze SC ofzo.
Nee hoor. Ik kwam hier in deeltje 9 en jij in 12 (opgezocht), maar dan nog zie ik niet in waarom dat relevant is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yuri pls ik was hier eerder dan jij wat kom je nou roff doen
dWcquote:Op maandag 14 november 2011 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moest hier komen van dWc_Ruff dus hier ben ik dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kwam hier in deeltje 9 en jij in 12 (opgezocht), maar dan nog zie ik niet in waarom dat relevant is.En je bent net een kind man: "ik was hier eerder dan jij".
[..]
dWc
[ afbeelding ]Je vind het niet relevant maar je gaat het wel opzoeken, ok. Je hebt net je eigen ruiten ingegooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermijd het maar ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je vind het niet relevant maar je gaat het wel opzoeken, ok. Je hebt net je eigen ruiten ingegooid.
Als het toch al niet relevant was dan maakt het ook niet uit of ik de waarheid sprak of niet, boeler.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vermijd het maar ja.Ik zoek het op omdat je onwaarheden verspreid, dat is uit den boze.
Of jij wel of niet dingen meekrijgt in deze SC is niet relevant met wie hier het eerste was, doch moet ik onwaarheden de wereld uit helpen, blauwe tet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het toch al niet relevant was dan maakt het ook niet uit of ik de waarheid sprak of niet, boeler.
Ik weet waarom je hahaha zei, klaar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Of jij wel of niet dingen meekrijgt in deze SC is niet relevant met wie hier het eerste was, doch moet ik onwaarheden de wereld uit helpen, blauwe tet.
gekomen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet waarom je hahaha zei, klaar.
Urenlang gekomenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gekomen?
inb4 hahaha vieze kansloze fappers
tisjeboi etha in duh housequote:
Had 3-5 moeten zijn, schot van RVP werd achter de lijn gekeerd maar werd niet gerekend.quote:
eem kiekequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had 3-5 moeten zijn, schot van RVP werd achter de lijn gekeerd maar werd niet gerekend.
ah zie het, maar hij had de bal gewoon in het netje moeten schieten mimangquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had 3-5 moeten zijn, schot van RVP werd achter de lijn gekeerd maar werd niet gerekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |