quote:
quote:
plebsquote:Op zondag 2 december 2012 12:36 schreef RickoKun het volgende:
Moet achter de band zittenkk saaiste functie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op zondag 2 december 2012 12:51 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voel ik me altijd in Fernandes![]()
Hahahaha DriesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
quote:Op zondag 2 december 2012 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shit, heb ik dan met 2 katten dubbele kans daarop?
[ afbeelding ]
De rechter neem ik maar aan? Die is de lekkerste van hun allemaal, droge wasbordjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een gezond subtiel laagje overheen
kensergeiltjes.
Bay of Plenty
Als topsporter mag dat echt niet hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 13:58 schreef oLexie het volgende:
[..]
De rechter neem ik maar aan? Die is de lekkerste van hun allemaal, droge wasbordjes...beter een gezond subtiel laagje overheen
kensergeiltjes.
Jawel man. Waarom zou het niet mogen? Het gaat om je prestaties en ik zeg 20/10.quote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als topsporter mag dat echt niet hoor.
Amen zuster.quote:Op zondag 2 december 2012 14:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jawel man. Waarom zou het niet mogen? Het gaat om je prestaties en ik zeg 20/10.
Haat als mijn vent droog getraind is, ik FEED hem als een malle dan.![]()
Ronaldo is het met je eensquote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als topsporter mag dat echt niet hoor.
quote:Op zondag 2 december 2012 14:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ronaldo is het met je eens
[ afbeelding ]
These niggas won't hold me back, these niggas won't hold me back, these niggas won't hold me backquote:
[ afbeelding ]
Die mogen me allemaal wel geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:22 schreef Chai het volgende:
Tli had op zo'n filmpje van mij gereageerd: 'Maarten, kom maar naar mij toe. Ik zal me nooit zo gek en raar gedragen. '
Bleek net dat een vriendin van mij dat echt hartstikke letterlijk had genomen, 'Wat een raar wijf, wat denkt ze wel niet?!'
Hahaquote:
'Wat een raar wijf zeg, die Blowie!'quote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HahaDat deden mensen ook met die reactie van jou of ik anorexia had
ah zie utquote:
heb jij JB niet op fb?quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben jij soms het broertje van Chai?
quote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen de fokkers die ik irl gemeet heb
Mijn moeder zei letterlijk dit "nou ja zeg spoort die wel? Gek wijf"quote:
Kijk eens in de chat troelaquote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen de fokkers die ik irl gemeet heb
nou nou wat durf je hier niet te zeggenquote:
filmpjes die gridlok van ons heeft gemaaktquote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nou nou wat durf je hier niet te zeggen
ehhhquote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
filmpjes die gridlok van ons heeft gemaakt
Maar waar reageerde ik dat ook alweer op dan?quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn moeder zei letterlijk dit "nou ja zeg spoort die wel? Gek wijf"
FB van Tim gevondenquote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nou nou wat durf je hier niet te zeggen
mijn subtiele likes nooit begrepen dan?quote:
Welke subtiele likes?quote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
mijn subtiele likes nooit begrepen dan?
Had je nog nooit gezien op andere foto's? Zoals deze?quote:Op zondag 2 december 2012 20:18 schreef ThaTim het volgende:
nu ik het filmpje zo kijk, leuke ass tsjai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je nog nooit gezien op andere foto's? Zoals deze?ja maar nooit bouncend zoals op het filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je nog nooit gezien op andere foto's? Zoals deze?Stom blokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Lekker stootkussen wel.quote:Op zondag 2 december 2012 20:21 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ja maar nooit bouncend zoals op het filmpje
Het is "dWc" bitch.quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hoodrat DwC is weer vrij
[ afbeelding ]
Guess who's back! Back again!quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hoodrat DwC is weer vrij
[ afbeelding ]
quote:
waarschijnlijk KLB-SC FB chatquote:
jammer niemand daarquote:Op zondag 2 december 2012 21:10 schreef oLexie het volgende:
http://tinychat.com/FSCTheReunion
Boeiend Vas, jong en onbezonnen. yolotoch
quote:Op maandag 3 december 2012 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De verloren australische broer van ricko
boh ricko is dit soms chopin?quote:Op maandag 3 december 2012 10:48 schreef RickoKun het volgende:
Hier leuk liejde voor alle nigga's and kaukasiërs
LOL HOE WIST JE DAT xD xDquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik nog wel zo hard mijn best en jij moet alleen glimlachen
weet niet mimangquote:
Gelukkig blijft het alleen een beetje op de auto's liggen en verder nietquote:Op maandag 3 december 2012 11:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sneeuw. Maar ben vrij
. Wel gevraagd om te werken
. Maar geen zin
.
In m'n tuin blijft het wel zitten, op het balkon niet. Da's wel een goed tekenquote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het alleen een beetje op de auto's liggen en verder niet
Precies hetzelfde hier. Word altijd een beetje depressief van de aanblik van Amsterdam met sneeuw.quote:Op maandag 3 december 2012 11:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In m'n tuin blijft het wel zitten, op het balkon niet. Da's wel een goed teken.
Werkt niet?quote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef RickoKun het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=565494570134096
Etha en JB hun relatie dit
Hardop gelachenquote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef RickoKun het volgende:
lolquote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef RickoKun het volgende:
Die 2 moeten echt frequenter gaan uploadenquote:Op maandag 3 december 2012 16:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh op mobile deed die het niet. Wel typisch dat vrouwen vaak de grapjes uithalen die het meeste pijn doen en de mannen leuke grapjes uithalen. Hetzelfde zie je bij dat YouTube channel PrankvsPrank.
http://www.youtube.com/user/prankvsprank
quote:Op maandag 3 december 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die 2 moeten echt frequenter gaan uploaden.
Neem hier een voorbeeld aan dames.quote:she is a nice girl,she always clean all the mess after prank with smile in her face
Jawel, maar het is geen relatie materiaal. Hoofd is raar inderdaad en je wilt haar gewoon stompen vanwege die stem, heel irritant. Het frustreert je gewoon, net zoals die stemmetjes die doven vaak hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou je d'r geven? Vind haar eigenlijk best wel lelijk ofzo. En dat hoofd doet me denken aan een zeepaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |