Gelukkig. Maar het is wel lekker hoor, alleen zo duur. Of heeft iemand dat al gezegd?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:10 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Maar gelukkig weet ik nu dat saffraan wel duur is.
Nou jammer. Ik hoop niet voor je dat het erg duur was!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Dastan het volgende:
Wel, zoals beloofd.
Het was goor om op te eten ik voelde goverdomme helmaal niets
kloteverwachingen klerekruid
niets geen drug![]()
had ik maar wiet gehaald
(verzucht)
Wel, een tientje dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:21 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Nou jammer. Ik hoop niet voor je dat het erg duur was!
Oh serieusquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
Is saffraan niet altijd duur geweest?
Nou in ieder geval een hoop geld, saffraan schijnt enorm duur te zijn de laatste jaren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:19 schreef xminator het volgende:
Wat heb je nodig om saffraan te verbouwen kinders?
Nee, die winkelmedewerkers krijgen een lager loon. Daardoor kan de prijs zakken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:13 schreef Bitlord het volgende:
Ik loop nu door Praag heen en heb het idee dat hier in Midden-Europa saffraan veel goedkoper is. Open je ogen, we worden in Nederland gewoon opgelicht met de saffraanprijzen van tegenwoordig.
Die worden wel vaak ingezet ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:19 schreef xminator het volgende:
Wat heb je nodig om saffraan te verbouwen kinders?
Is het duur dan? Ik hoorde juist dat het eigenlijk heel goedkoop is en dat we allemaal opgelicht worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:44 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
In ieder geval om geld binnen te harken, ik hoorde dat saffraan tegenwoordig echt duur is
Best arbeidsintensief proces en je hebt altijd de kans dat het een misoogst wordt etc.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:48 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Is het duur dan? Ik hoorde juist dat het eigenlijk heel goedkoop is en dat we allemaal opgelicht worden.
Bizar man, het bier is er ook al goedkoper. De huizen in Tsjechië schijnen ook al een stuk goedkoper te zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:13 schreef Bitlord het volgende:
Ik loop nu door Praag heen en heb het idee dat hier in Midden-Europa saffraan veel goedkoper is. Open je ogen, we worden in Nederland gewoon opgelicht met de saffraanprijzen van tegenwoordig.
Bijzaak??? Het gaat hier over de prijs van saffraan he! Dat is namelijk best duur.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Bizar man, het bier is er ook al goedkoper. De huizen in Tsjechië schijnen ook al een stuk goedkoper te zijn.
Oh ja, het modale inkomen schijnt ongeveer 2.5x lager te liggen dan in Nederland, maar dat is slechts bijzaak.
Is dat eigenlijk altijd al zo geweest of is het iets van de laatste tijd?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:25 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Bijzaak??? Het gaat hier over de prijs van saffraan he! Dat is namelijk best duur.
In communistisch Rusland was het goedkoper heb ik me laten vertellen. Maar ik wacht nog op bronnen die dat bevestigen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk altijd al zo geweest of is het iets van de laatste tijd?
Begin '60 was het in communistisch Rusland goedkoperquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:29 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
In communistisch Rusland was het goedkoper heb ik me laten vertellen. Maar ik wacht nog op bronnen die dat bevestigen.
Oh gelukkig, eindelijk een bron voor dit vermoeden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Begin '60 was het in communistisch Rusland goedkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |