PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ik heb vorig jaar al paar keer tegen GJE gespeeld. GJE mag zelf vertellen hoe dat afliepquote:
Inb4 maar ik ben nu veel beter geworden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al paar keer tegen GJE gespeeld. GJE mag zelf vertellen hoe dat afliep
1 potje h2h, uitslag weet ik niet eens meerquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al paar keer tegen GJE gespeeld. GJE mag zelf vertellen hoe dat afliep
Onze laatste potjes fifa 12 had ik je gewoon steeds te grazen genomenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Inb4 maar ik ben nu veel beter geworden.
Ik ook niet, maar het waren duidelijke cijfersquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
1 potje h2h, uitslag weet ik niet eens meer
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef Toefjes het volgende:
Vandaag afscheid van een collega genomen. Hij gaat naar een ander team. Hij trakteren, wij alles opgegeten. En toen hij de handen van de collegae schudde, zette iemand dit liedje op, en we zongen allemaal meeWat een kut afscheid
![]()
En hij is ook tijdens die liedje weggelopen, ons zingend achterlatendquote:
Nee, je bent echt gewoon verschrikkelijk slecht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:23 schreef HandsomeTom het volgende:
Ben gvd helemaal klaar met die kutgame. Je wordt alleen maar benadeeld als je betere spelers hebt. Gaat helemaal nergens meer over dit.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En hij is ook tijdens die liedje weggelopen, ons zingend achterlatendVolgende maand is het mijn beurt om afscheid te nemen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, je bent echt gewoon verschrikkelijk slecht.
Doe Milito en Zarate in de spits als dit je niet bevalt. Die twee staan garant voor goals.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden we hier van ?,
Ik speel met de beste spelers en ik win alles. Maarja, ik ben een ook van uitzonderlijke kwaliteit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:23 schreef HandsomeTom het volgende:
Ben gvd helemaal klaar met die kutgame. Je wordt alleen maar benadeeld als je betere spelers hebt. Gaat helemaal nergens meer over dit.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speel met de beste spelers en ik win alles. Maarja, ik ben een ook van uitzonderlijke kwaliteit.
Gewoon op silver, dan de beste spelers kopen die er zijn. Dan kom je noobs tegen en win je. Alleen in de finale kom je iemand tegen die het ook een beetje kan, en dan verlies je alsnog.quote:
Dat mag. Niet iedereen zal het daarmee eens zijn, maar dat is gewoon uit pure jaloezie en haat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben het er toch wel een beetje mee eens.
Ik denk dat je in de war bent met iets anders. Ik vind mezelf ook goed in FIFA maar ik verlies vaak genoeg (bijna altijd onterecht)quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat mag. Niet iedereen zal het daarmee eens zijn, maar dat is gewoon uit pure jaloezie en haat.
"Ik ben Pascal, ik ben de beste." - Pascal
Dan zal ik helaas moeten stellen dat je toch echt slecht bent. Sorry. Je kan wel goed handelen, dat wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iets anders. Ik vind mezelf ook goed in FIFA maar ik verlies vaak genoeg (bijna altijd onterecht)
Nee, ik ben gewoon goed. Maar ik kan het niet bewijzen want we kunnen niet tegen elkaar door mijn internet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan zal ik helaas moeten stellen dat je toch echt slecht bent. Sorry. Je kan wel goed handelen, dat wel.
Kom een keertje langs dan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon goed. Maar ik kan het niet bewijzen want we kunnen niet tegen elkaar door mijn internet.
Ik kan vanavond ook welquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weekend![]()
Vanavond eindelijk weer tijd om te clubsen
Nee, dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kom een keertje langs dan.Heb jij ook een Experiabox btw?
Was jij dan niet diegene met 2 routers? Ik heb Teamviewer nu openstaan, dus ik kan je nu wel even helpen.quote:
Ja, maar nu hebben we er nog maar 1. Misschien werkt het nu wel maar ik ga het nu niet proberenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was jij dan niet diegene met 2 routers? Ik heb Teamviewer nu openstaan, dus ik kan je nu wel even helpen.
Ach ja, wat jij wilt natuurlijk. Ik zou helemaal gek worden van een strict NAT.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar nu hebben we er nog maar 1. Misschien werkt het nu wel maar ik ga het nu niet proberen
Ik word ook gek van het internet dat om 0:30 uitvaltquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ja, wat jij wilt natuurlijk. Ik zou helemaal gek worden van een strict NAT.
Even wachten kan geen kwaad denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:48 schreef SyntaxxError het volgende:
Net een IF Lewandowski in een pack gehad. Wordt zo een speler nou meer waard als ik een paar weken wacht met verkopen, of kan ik hem beter zo snel mogelijk op mijn trade pile gooien?
Als hij zich koest houdt, dan wordt hij hoe langer het duurt meer waard. Krijgt hij een SIF, dan kan zijn kaart in waarde dalen. In januari krijg je ook upgrades. Spelers die het goed doen, krijgen een hogere kaartwaarde. Vorig jaar werd Aguero in plaats van 86 opeens 88. Lullig voor zijn IF kaartje van 88, die was 2 miljoen waard geworden en door de upgrade werd deze een stuk minder waard.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:48 schreef SyntaxxError het volgende:
Net een IF Lewandowski in een pack gehad. Wordt zo een speler nou meer waard als ik een paar weken wacht met verkopen, of kan ik hem beter zo snel mogelijk op mijn trade pile gooien?
Ik laat hem wel eens invallen in mijn Engelse bronze team en hij scoort bijna elke keer dat hij invaltquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:49 schreef wieisboos het volgende:
deze belg lijkt me goed http://www.futhead.com/fifa/players/8820/
Natuurlijk, dat was vanaf het begin al mogelijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is het al mogelijk om op een Experia box van KPN je NAT op 'open' te zetten?
Mij ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:49 schreef wieisboos het volgende:
deze belg lijkt me goed http://www.futhead.com/fifa/players/8820/
Volgens de mensen op KPN forums niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat was vanaf het begin al mogelijk.
Et le prix?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Dit team:
[ afbeelding ]
![]()
In de eerste wedstrijd Bannan een hattrick en in de tweede Elyou![]()
451 is goedgekeurd
Ik wel. ^_^quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens de mensen op KPN forums niet.En ik kreeg zelf ook geen poort open..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |