niet grappig hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Pub klinkt leuker, vroeger kon ik nog zeggen 'ja ik ga na mijn werk naar de pub' zodat het lijkt alsof ik een leven heb
helaas, heb altijd jouw bevestiging nodig gehadquote:
Maar je wou wel dat mensen je jong noemde?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef Conflict het volgende:
Toen ik 17 was wilde ik dus echt geen puber genoemd worden
Ja!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar je wou wel dat mensen je jong noemde?
Ik vind puber sowieso geen leuk woord. Het komt door de u denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef Conflict het volgende:
Toen ik 17 was wilde ik dus echt geen puber genoemd worden
Zou wel verstandig zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
helaas, heb altijd jouw bevestiging nodig gehad
Oke, apart. Ik vind jong vaak nog al denigrerend klinken "Ja maar hij/zij is nog zo jong!" "Zij zijn nog zo jong!" etcquote:
Ze weet gelijk wie haar hadquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha verschrikkelijk man. Wij doen met vrienden niet eens surprises, maar hij maakt er altijd wel een halve surprise van, en dit jaar móest ik gewoon wraak nemen door middel van iets veel ergers. Hij heeft nu dezelfde als vorig jaar dus ze krijgt nu al 2x een hel van een surprise.
[..]
Juist om die negatieve lading hebben we het in Jong! gewijzigd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind puber sowieso geen leuk woord. Het komt door de u denk ik.
Jong is nog erger.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Juist om die negatieve lading hebben we het in Jong! gewijzigd.
inb4 hosselaarsquote:
Hoe zou jij het dan noemen, naast PUB of Jong! en toch de doelgroep aanspreken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oke, apart. Ik vind jong vaak nog al denigrerend klinken "Ja maar hij/zij is nog zo jong!" "Zij zijn nog zo jong!" etc
kutkotersquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoe zou jij het dan noemen, naast PUB of Jong! en toch de doelgroep aanspreken?
Haha nouja ze weet natuurlijk dat hij vorig jaar voor haar dat had gemaakt, maar nu was hij zo dom om te zeggen op facebook "kunnen we niet opnieuw lootjes trekken, ik heb dezelfde als vorig jaar."quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze weet gelijk wie haar had.
Zou ik ook doen als ik jou was
Ben ik nog niet helemaal over uit, ik vind tieners sowieso al beter, dat heeft niet zo'n negatieve lading als pubers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoe zou jij het dan noemen, naast PUB of Jong! en toch de doelgroep aanspreken?
Doe dan gewoon 12 y/oquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het over eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |