Ik raad "bonje met de buren" aan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, de muziek van Maurice. Opa moet altijd vroeg op en wil niet wakker liggen van de muziek van een ander.
Er schijnt ook nog een lastige buurman in de straat te wonenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik raad "bonje met de buren" aan.
Jazeker, onder "anders".quote:
Die derde heeft pas gestemd nadat het bekend was, dat zal PB wel geweest zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Jazeker, onder "anders".
Coos en Scrut zijn de dagwinnaars. Er heeft ook nog een derde persoon op "anders" gestemp. Meld u voor 24 uur roem!
[ afbeelding ]
wie is de 3e persoonquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Jazeker, onder "anders".
Coos en Scrut zijn de dagwinnaars. Er heeft ook nog een derde persoon op "anders" gestemp. Meld u voor 24 uur roem!
[ afbeelding ]
Die loopt inderdaad altijd wat achterquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die derde heeft pas gestemd nadat het bekend was, dat zal PB wel geweest zijn
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie is de 3e persoonzal het Opa zelf wezen
Alsof PB niet 's middags al weet wat opa gaat smikkelen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die derde heeft pas gestemd nadat het bekend was, dat zal PB wel geweest zijn
Nee, andersquote:
jawel toch, iets met aardappel anders met van die felle gore kleurtjesquote:
Opa mag Hans niet ontmoeten, wil Pearlebitch niet hebben.quote:
Dat was chicken tonight. Volgens mij is het enige verschil dat je daar kip bij moet gooien en bij aardappel anders dus aardappelen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel toch, iets met aardappel anders met van die felle gore kleurtjes![]()
wat zag ik hier nou van de week steeds voorbij schuiven in die potjes.
Da's ook best een slechte grapquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa mag Hans niet ontmoeten, wil Pearlebitch niet hebben.
Hopelijk komt het bij de rijdende rechter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er schijnt ook nog een lastige buurman in de straat te wonen
Oop doet alles met mate.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn kleintjes, net als zijn Cara's.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was chicken tonight. Volgens mij is het enige verschil dat je daar kip bij moet gooien en bij aardappel anders dus aardappelen.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was iets over asielzoekers op tv.
heeft de schoonmaakploeg wel hun werk netjes gedaan, zag alllemaal mensjes in witte pakkenquote:
Whats new.....quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het ontlokte opa tot een: "Kom eens op voor Nederlanders, kuttekoppen!"
Hop deinst nergens voor terug.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:52 schreef pullup het volgende:
Hop heeft de chats weer eens lopen saboteren
wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:52 schreef pullup het volgende:
Hop heeft de chats weer eens lopen saboteren
Alles ligt er compleet uit sinds hij zich daarnet even kwam meldenquote:
quote:
Wat een pech de chat was weg, storing bij ustream Heksie!quote:
Jeetje...wilde net inloggenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Wat een pech de chat was weg, storing bij ustream Heksie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |