Whats new.....quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het ontlokte opa tot een: "Kom eens op voor Nederlanders, kuttekoppen!"
Hop deinst nergens voor terug.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:52 schreef pullup het volgende:
Hop heeft de chats weer eens lopen saboteren
wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:52 schreef pullup het volgende:
Hop heeft de chats weer eens lopen saboteren
Alles ligt er compleet uit sinds hij zich daarnet even kwam meldenquote:
quote:
Wat een pech de chat was weg, storing bij ustream Heksie!quote:
Jeetje...wilde net inloggenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Wat een pech de chat was weg, storing bij ustream Heksie!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Jian het volgende:
Pizza, gewoon een soort stampot dus, zei ik toch!
Wij worden de Tweede verwacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:12 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe houdt geen rekening met ons op 1e Kerstdag. Een kleine rollade, krieltjes van de Aldi en doperwtjes uit een potje. Goffer.
Zijn vrouw vindt het heeeeeerlijk.![]()
Ok, dan krijgen wij wrs de leftovers.quote:
Ik schrok al een beetje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij worden de Tweede verwacht.
Hij wil het gewoon de eerste dag een beetje simpel houden omdat het op de tweede zo'n groot eetfestijn wordt.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij wil het gewoon de eerste dag een beetje simpel houden omdat het op de tweede zo'n groot eetfestijn wordt.
Mooi, dus wij krijgen wel appelmoes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij wil het gewoon de eerste dag een beetje simpel houden omdat het op de tweede zo'n groot eetfestijn wordt.
Oma is een dag of twee bezig met het grote feestmaal en dit moet dan even tussendoor gemaakt worden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vast met een kers eropquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, dus wij krijgen wel appelmoes.
Ze gaat zich nu alvast douchen, dan is dat maar gebeurd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Oma is een dag of twee bezig met het grote feestmaal en dit moet dan even tussendoor gemaakt worden.
Moet opa nu zelf koffie zetten dan ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gaat zich nu alvast douchen, dan is dat maar gebeurd.
Nee, hij wacht wel. Ook dat is zijn manier van helpen in de huishouding.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet opa nu zelf koffie zetten dan ?
Toch is het raar dat Hop meteen ook even meld dat hij gaat douchen nuquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij wacht wel. Ook dat is zijn manier van helpen in de huishouding.
Zou Hop daarbij aan opa of aan oma denken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch is het raar dat Hop meteen ook even meld dat hij gaat douchen nu
Ok...nu zet ik de stream dus aan....quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch is het raar dat Hop meteen ook even meld dat hij gaat douchen nu
Ik vroeg het me ook al afquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou Hop daarbij aan opa of aan oma denken?
Ik vraag maar niet wie MP is, dat zal malle pietje wel zijn.
Geen idee het banbeleid bij opaquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:23 schreef BendeBielzen het volgende:
[19:22:18] #gezelligheid unable to join channel (address is banned)[19:22:18] #gezelligheid unable to join channel (address is banned)
Iedereen die daar komt chatten is een ouwe soepkip en Maartje is een bijzonder geval.quote:
hoe kan jij nou geband zijn bij Opa?? je bent zelf van Usstreamquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:23 schreef BendeBielzen het volgende:
[19:22:18] #gezelligheid unable to join channel (address is banned)[19:22:18] #gezelligheid unable to join channel (address is banned)
En het toelatingsbeleid?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Geen idee het banbeleid bij opa
Where would we be without you.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht, ik help even om het duidelijker te maken.
Ik ben altijd blij als er iemand in de buurt is die de taal spreekt en kan vertalen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht, ik help even om het duidelijker te maken.
Denk aan zijn hart verdikkemequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef Coos het volgende:
Weet opa al dat ik uitsluitend halal eet?
Hij leest het net, hij zegt niets maar hij lijkt geschokt en kijkt schrikachtig om zich heen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef Coos het volgende:
Weet opa al dat ik uitsluitend halal eet?
MP is Mehmet Patat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:11 schreef beequeen het volgende:
Hij zit nu op de chat met Mehmet en vraagt of hij ook halalpatat heeft. How thoughtfull.
Dat zou wat zijn zeg. Een moslim als travo. Hij komt er noooooooiiiitttt meer.quote:
Vleestechnisch gezien wel ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk? Ben je moslim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |