O, daar ben je al!quote:
Ik zit op mijn zwager en neefje te wachten om mijn oude bank naar de stort te brengen en mijn nieuwe bank op te pikkenquote:
Je bent alweer bezig met je vierde duodrankje van de dag?quote:
heb gestemd voor erwtensoep, maar dat zal hem wel niet worden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef Gert het volgende:
Poll: Wat eet opaatje vanavond?
• Brood met kroketten
• Erwtensoep
• Stampot
• Uitsmijter
• Patat met snacks
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Opa heeft het gisteren nog verteld maar ik ben het vergetenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb gestemd voor erwtensoep, maar dat zal hem wel niet worden.
Nou ja, anders had er weer een ander geleerd feitje aan opgeofferd moeten worden dus het is goed zoquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Opa heeft het gisteren nog verteld maar ik ben het vergeten
Ik haal m'n friet altijd op de hoek bij Gé, heerlijke, vettige, slappe patat met teveel zout en ietwat zurige mayonaise in een grote puntzak. Als ik zondig doe ik dat goedquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Opa heeft het gisteren nog verteld maar ik ben het vergeten
Weet wel wat ik zelf eet vers gebakken Vis, zelf gebakken Omafrites, zelf gemaakte tartaarsaus en rouwkost!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]staat je netjes, nou zit de boel hier zich te verbijten........dus afwachten maar op de ontknopping
Er is een topic "commentaar op de stream" en dat is gewoon openbaar, ow jeetjequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nóg een Opaatje forum! De man wordt wereldberoemd
Wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Weet wel wat ik zelf eet vers gebakken Vis, zelf gebakken Omafrites, zelf gemaakte tartaarsaus en rouwkost!
Een echte COS !quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is een topic "commentaar op de stream" en dat is gewoon openbaar, ow jeetje
Linkje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Jian het volgende:
Er is een topic "commentaar op de stream" en dat is gewoon openbaar, ow jeetje
Zeker weer verkeerd geschreven?quote:
Heb ik niet echt, althans niet exact naar dat topic, je moet gewoon naar http://www.ditisopaatje.tk/ en dan rechts onderaan de rode letters met "nieuw forum, etc" en dan, dan gaat er een wereld voor je openquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zeker weer verkeerd geschreven?
Rauwkost
Altijd makkelijk als je trek hebt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef pullup het volgende:
[..]Rouwkost zijn de plakjes cake die ze bij een standaard begrafenis serveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |