Nee die staat daarboven al.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb anders gestemd er vanuit gaande dat dat niet Aardappel Anders betreft.
Dat is valsspelen. Daar valt zo'n beetje alles onder wat Oop tot zich neemt .quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat opa het weekend inluidt met allerlei heerlijks uit de frituur: patat met snacks.
Het is nog net wat beperkter dan de keuze voor 'anders', niet veel maar toch...quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is valsspelen. Daar valt zo'n beetje alles onder wat Oop tot zich neemt .
Nee nee, deze keuze geldt alleen voor de combinatie met patat frites!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is valsspelen. Daar valt zo'n beetje alles onder wat Oop tot zich neemt .
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nee, deze keuze geldt alleen voor de combinatie met patat frites!
Ok, nou, dan denk ik dat het patat met stamppot wordt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nee, deze keuze geldt alleen voor de combinatie met patat frites!
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij eet z'n patat altijd puur. Patat geldt als een complete maaltijd daar.
De schijf van vijf in een gerechtquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hij eet z'n patat altijd puur. Patat geldt als een complete maaltijd daar.
Lekker geprakte patatquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Jian het volgende:
Stampot, Oma snijdt bijna al z'n eten in kleine stukjes en stampt het door elkaar
Ik. Dat valt namelijk onder anders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef pullup het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen als hij geprakte kroket/patat stampot eet ?
Het is en het blijft stampot, maar omdat de winnaar toch geen mooie prijs krijgt, mag jij in dit geval best de eer hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik. Dat valt namelijk onder anders.
Team "patat met snacks"quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef pullup het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen als hij geprakte kroket/patat stampot eet ?
Ik ben dol op geen mooie prijzen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is en het blijft stampot, maar omdat de winnaar toch geen mooie prijs krijgt, mag jij in dit geval best de eer hebben
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat BQ gaat winnen met haar brood met kroketten.
Dat zou betekenen dat Cc en ik ook winnen.
Pech, mannen
Je denkt echt dat Gert zo ver gaat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef pullup het volgende:
Wellicht kan Jian op dat forum kijken of er niemand opa zit te beïnvloeden voor wat betreft de maaltijd vanavond. Ik vermoed nu al addertjes onder het gras.
Ho ho, ik heb gestemd voor een uitsmijtert.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat BQ gaat winnen met haar brood met kroketten.
Dat zou betekenen dat Cc en ik ook winnen.
Pech, mannen
Oh even teruglezen dan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb gestemd voor een uitsmijtert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |