Dus geen vers frituurvet? Bummer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is die vertrouwde geur van het vet dat ze al sinds de jaren '90 gebruiken, daarvan raakt hij in z'n comfort-zone.
Nee, opa gebruikt dat goede vet, dat hoef je nooit te vervangen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus geen vers frituurvet? Bummer.
Aha, net als de kwaliteit- theezakjes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, opa gebruikt dat goede vet, dat hoef je nooit te vervangen.
Nee die staat daarboven al.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb anders gestemd er vanuit gaande dat dat niet Aardappel Anders betreft.
Dat is valsspelen. Daar valt zo'n beetje alles onder wat Oop tot zich neemt .quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat opa het weekend inluidt met allerlei heerlijks uit de frituur: patat met snacks.
Het is nog net wat beperkter dan de keuze voor 'anders', niet veel maar toch...quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is valsspelen. Daar valt zo'n beetje alles onder wat Oop tot zich neemt .
Nee nee, deze keuze geldt alleen voor de combinatie met patat frites!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is valsspelen. Daar valt zo'n beetje alles onder wat Oop tot zich neemt .
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nee, deze keuze geldt alleen voor de combinatie met patat frites!
Ok, nou, dan denk ik dat het patat met stamppot wordt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nee, deze keuze geldt alleen voor de combinatie met patat frites!
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij eet z'n patat altijd puur. Patat geldt als een complete maaltijd daar.
De schijf van vijf in een gerechtquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hij eet z'n patat altijd puur. Patat geldt als een complete maaltijd daar.
Lekker geprakte patatquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Jian het volgende:
Stampot, Oma snijdt bijna al z'n eten in kleine stukjes en stampt het door elkaar
Ik. Dat valt namelijk onder anders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef pullup het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen als hij geprakte kroket/patat stampot eet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |