Het had gekund. Maar we mogen het dus wel over kleinkinderen zonder gebreken hebben?quote:
Nee, want dat zouden kleinkinderen van opa kunnen zijn. Ik wil alleen maar zeggen dat kinderen met gebreken nooit kleinkinderen van opa kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het had gekund. Maar we mogen het dus wel over kleinkinderen zonder gebreken hebben?
FOK! kan die concurrentie niet gebruiken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:05 schreef Jian het volgende:
Het nieuwe forum wordt in de OP niet genoemd, jammer, dat had zomaar een 7e user kunnen opleveren
Duidelijk!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, want dat zouden kleinkinderen van opa kunnen zijn. Ik wil alleen maar zeggen dat kinderen met gebreken nooit kleinkinderen van opa kunnen zijn.
Het was even zwoegen maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alle credits aan pullup, een waar woordkunstenaar.
De diepvries moet leeg en aangezien die tot de nok toe volzit met vissticks, kroketten en spinazie ...quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef pullup het volgende:
Is er al een poll wat hij vandaag gaat eten ?
okequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef Jian het volgende:
[..]
ze zijn denk ik vergeten de deur dicht te doen, ik kon er zo binnen lopen
Oh, ik heb de vorige OP niet bekeken, me bad.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Alle credits aan pullup, een waar woordkunstenaar.
`Ha dat gaat weer lekker frituren worden dan. Dat is veel persoonlijker dan dat kille magnetronnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De diepvries moet leeg en aangezien die tot de nok toe volzit met vissticks, kroketten en spinazie ...
En kippensoep, verse.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
De diepvries moet leeg en aangezien die tot de nok toe volzit met vissticks, kroketten en spinazie ...
Het is die vertrouwde geur van het vet dat ze al sinds de jaren '90 gebruiken, daarvan raakt hij in z'n comfort-zone.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef pullup het volgende:
[..]
`Ha dat gaat weer lekker frituren worden dan. Dat is veel persoonlijker dan dat kille magnetronnen.
Ik zie zijn gezicht gewoon opklaren elke keer dat hij weer aan de frituur zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |