Weet niet of het woordje gewoon daar zo bij pastquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een travo is gewoon een man hoor
Of een vrouw trouwens, dat kan ook die kant op. Zie je alleen niet zo vaak
Ja, nou zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een travo is gewoon een man hoor
Of een vrouw trouwens, dat kan ook die kant op. Zie je alleen niet zo vaak
nou ik zou hem toch niet laten catsitten op mijn lievesnoezel hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou zo bedoelde ik het niet.![]()
Maar inderdaad, hij zegt wel vaker dat hij ook van verkleedpartijtjes houdt enz, dus mja.. Alles volwassen en menselijk laat ik het daar maar op houden. Geen dieren, kinderen hoop ik.
Voor kleine meisjes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
zo cute
helaas draag ik geen broeken meer en zo'n trui kan echt alleen op een broek
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar meer omdat ik niemand ontmoet van fok.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik zou hem toch niet laten catsitten op mijn lievesnoezel hoor
Excl de lipstick-lesbo dan he!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen noemen we dat lesbo's
nee voor mij!!quote:
Dus geen engel en bengel meet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar meer omdat ik niemand ontmoet van fok.Niet meer.
je zou toch denken dat vooral jij de voordelen er van zietquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar meer omdat ik niemand ontmoet van fok.Niet meer.
the best kindquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet niet of het woordje gewoon daar zo bij past
Ik heb zo'n enorm mooie blonde langharige rock chick slanke rondborstige benen tot aan d'r piskelk vrouwelijke knappe vriendin..... die dus lesbisch is. En aaaal die mannen steeds "Ja ik kan je wel van je geloof afbrengen hoor, schtajuuuuh!!!"quote:
Ik heb me wel als travo verkleed bij de thema avond hier een 3 jaar terug ongeveerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, herstel:
Een travo is OOK een man hoor.
"It takes one hell of a man to dress up like a woman"
This post is worthless without pics!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb me wel als travo verkleed bij de thema avond hier een 3 jaar terug ongeveerAlthans gewoon kleding kort verknipt en wat leipigheid enzo
Maar ik zag er best oke uit als semi-vrouw zijnde
Ik heb jou al eens irl gezien, zien langs "rennen" op station Eindhoven.quote:
Ik kies wel eerst de beste uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zou toch denken dat vooral jij de voordelen er van ziet
Ja nou ja kan zoiets hier echt niet posten, zal me achterna blijven spoken de rest van de jarenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
This post is worthless without pics!
Ik ren niet! Ik vlieg, ik glijd, ik flaneer!!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb jou al eens irl gezien, zien langs "rennen" op station Eindhoven.
Och maakt niet joh, post ook wel eens een foto in vrouwenkleding, merk er niets van.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja kan zoiets hier echt niet posten, zal me achterna blijven spoken de rest van de jaren
Ik had mijn vinger al boven de rechter muisknop jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja kan zoiets hier echt niet posten, zal me achterna blijven spoken de rest van de jaren
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorm mooie blonde langharige rock chick slanke rondborstige benen tot aan d'r piskelk vrouwelijke knappe vriendin..... die dus lesbisch is. En aaaal die mannen steeds "Ja ik kan je wel van je geloof afbrengen hoor, schtajuuuuh!!!"
Not gonna happen. Move along.
Altijd fijn als mensen het beste met je voor hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had mijn vinger al boven de rechter muisknop ja
Kerstpakkettenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heb trouwens vandaag al mijn kerstpakket gekregen, althans 1 van deBeetje vroeg maar ja
Daarom ook die " " .quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ren niet! Ik vlieg, ik glijd, ik flaneer!!!
Ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
KerstpakkettenBen zo blij dat mijn baas het geld niet uitgeeft aan die onzin.
Probeer es een nepsnor en schoenen met stalen neuzenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och maakt niet joh, post ook wel eens een foto in vrouwenkleding, merk er niets van.
Nog zo boos vanwege onze discussie?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dOE DAAR FLANEL, EEN TUINBROEK EN EEN PAK SHAG BIJ EN JE HEBT EEN LESBO!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Probeer es een nepsnor en schoenen met stalen neuzen
Why not?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
zo cute
helaas draag ik geen broeken meer en zo'n trui kan echt alleen op een broek
[ afbeelding ]
Ik krijg er dit jaar geenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nog zo boos vanwege onze discussie?misschien krijg jij ook wel een pakket nog hoor, gewoon geduld hebben en hopen
Je probeerde wel netjes te beginnen met een hoofdletter in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dOE DAAR FLANEL, EEN TUINBROEK EN EEN PAK SHAG BIJ EN JE HEBT EEN LESBO!
Godskolere rot caps lock!
Misschien ooit op een enrom beschamende cameltoe gewezen?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg er dit jaar geen
Ach en wee. Ontroostbaar.
Was er maar een hetero met sterke stoere armen!
ik ben gek op kerstpakkettenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ze zijn mijn kledingkast een beetje uitgefaseerdquote:
ligt dan niet aan het soort broek of dat ie te klein is?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien ooit op een enrom beschamende cameltoe gewezen?Just guessing!
Nee, ik krijg geen kerstpakket, dat zeg ik net. Hoef ik ook niet de helft weg te mikken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nog zo boos vanwege onze discussie?misschien krijg jij ook wel een pakket nog hoor, gewoon geduld hebben en hopen
Nou ja serieus dit kerstpakket viel erg mee. Vorig jaar wel vrij bagger bijvoorbeeld maar ja wisselt wel wat. Maar bij jou zijn ze dus vrij consistent in de 50% prullaria?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen kerstpakket, dat zeg ik net. Hoef ik ook niet de helft weg te mikken.
* geeftquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik heb echt zo'n zin in een grote hot chocolate van de starbucks![]()
met slagroom en zo'n sausje er op
Je idee over die vent op de mond pakken bij zijn vriendengroep was trouwens wel een goed idee.quote:
Minstens 50%. Als er 20% spul in zit dat ik zelf ook zou kopen, is het veel. Vroeger dan, krijg al minstens 6 jaar niks meer. En aangezien het verkapt salaris is, ben ik daar blij mee. Nu krijg ik het geld waar ik 100% wat aan heb.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja serieus dit kerstpakket viel erg mee. Vorig jaar wel vrij bagger bijvoorbeeld maar ja wisselt wel wat. Maar bij jou zijn ze dus vrij consistent in de 50% prullaria?
Oke ja dan is het wel beter ja. Voor mij nog wel andere situatie aangezien ik nog studeer en soms een bijbaan heb. Het loon van een bijbaan via het uitzendbureau zou niet hoger worden als het bedrijf geen pakketen zou geven (lijkt me). Dus voor mij is het wel leuk als extraquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minstens 50%. Als er 20% spul in zit dat ik zelf ook zou kopen, is het veel. Vroeger dan, krijg al minstens 6 jaar niks meer. En aangezien het verkapt salaris is, ben ik daar blij mee. Nu krijg ik het geld waar ik 100% wat aan heb.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]![]()
Althans toen ik het woord hetero zag wist ik direct dat je mij bedoelde dus ja
Klopt, maar je betaald er indirect, sinds het niet meer belastingaftrekbaar is voor bedrijven, wel zelf voor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja dan is het wel beter ja. Voor mij nog wel andere situatie aangezien ik nog studeer en soms een bijbaan heb. Het loon van een bijbaan via het uitzendbureau zou niet hoger worden als het bedrijf geen pakketen zou geven (lijkt me). Dus voor mij is het wel leuk als extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |