Bij wijze vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul niet, het is 16 jaar en ouder las ik!
Nee die is homofielquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, een homo die nooit seks met een man heeft gehad, omdat hij te lelijk/onzeker/wat dan ook is, maar wel in het verleden ooit een keer heeft gezoend met een vrouw is gewoon hetero
Als je niet kijkt met je handen zoals zoveel mensen wel doen, dan ben je egwoon nog hetero hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar tieten, ben ik nu lesbisch?
Is die niet "niks"?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, een homo die nooit seks met een man heeft gehad, omdat hij te lelijk/onzeker/wat dan ook is, maar wel in het verleden ooit een keer heeft gezoend met een vrouw is gewoon hetero
Nou als jij er heen gaat, is het de reden om er heen te gaan om te kopkluiven met een homo!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij wijze van![]()
Ik vind de normale Pann echt een kinder-creche. Sowieso voel ik em te oud om naar feesten te gaan waar je een fucking leeftijdsbandje om je pols moet om te bewijzen dat je alcohol mag drinken. Pleur op!
Maar Pann on Tour is nog wel leuk. Zeker omdat in de kleine zaal wat alternatiever wordt gedraaid.
Dus jij bent hetero? Interessant.quote:
Die fout zal ik niet meer maken!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zweer het je, je hebt niet 1 keer gekeken volgens mij!!
Als jij dat wiltquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar tieten, ben ik nu lesbisch?
Nee nee nee, volgens de Van Dale is hij gewoon hetero, hij heeft toch alleen maar wat met vrouwen gedaanquote:
wat is het verschil daar tussen eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die is homofielEn niet homoseksueel.
Geef jij hetero's bier omdat ze hetero zijn? Nice!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij bent hetero? Interessant.
Biertje?
Ik heb er ook wel eens met een vrouw staan zoenenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou als jij er heen gaat, is het de reden om er heen te gaan om te kopkluiven met een homo!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die fout zal ik niet meer maken!
[..]
Als jij dat wilt
De één heeft alleen de geaardheid, de ander doet daadwerkelijk aan homoseks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is het verschil daar tussen eigenlijk?
You tease!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zal de volgende keer nog iets hoerigers aan trekken
ahquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De één heeft alleen de geaardheid, de ander doet daadwerkelijk aan homoseks.
-fiel houdt vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja lekker, jij ook een biertje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij bent hetero? Interessant.
Biertje?
-fiel is als je de gevoelens hebt maar ze niet in praktijk brengt. En bij -sekueel doe je dat wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet je slecht gedrag niet belonen he?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef jij hetero's bier omdat ze hetero zijn? Nice!
Ik ben een Ang3lfielquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
-fiel is als je de gevoelens hebt maar ze niet in praktijk brengt. En bij -sekueel doe je dat wel.
Je hebt dus ook pedofiel en pedoseksueel. Die eerste doet dus eigenlijk niks, die wil alleen. De tweede wel.
En homofiel en homoseksueel. Van veel geloven mag het eerste wel
Ja lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja lekker, jij ook een biertje?
New Girlquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef stbabylon het volgende:
In de laatste New Girl noemde Schmith zich een Vaginius. Vond ik wel een goede
Is dat anglofiel? Of maken we het angloseksueel?quote:
Proef ik daar een beetje ghb? hmm lekker!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja lekker
Neem er maar vast 2 of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |