Maar dan heb je een verschil tussen je handen en je gezicht. Of doe je je handen dan ook?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het goed doet zie je dat nauwelijks.
Waarom bijna? mag hoor. Mag je ook pm'en. Mits niet jonger dan 15 jaarquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een heel goed gehoor en kan liplezen![]()
Ik zou bijna een foto posten van mij zonder make-up
Nee. Maar het gaat om dat een beetje poeder net het verschil maakt tussen lijkbleek en bleek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar dan heb je een verschil tussen je handen en je gezicht. Of doe je je handen dan ook?
We moeten je overhalen? Nou vooruit, alsjeblieft Pvoesss laat een foto van jezelf zien en onthul je prachtige gezicht!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een heel goed gehoor en kan liplezen![]()
Ik zou bijna een foto posten van mij zonder make-up
Maar kleurverschil tussen handen en gezicht vind ik dan weerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee. Maar het gaat om dat een beetje poeder net het verschil maakt tussen lijkbleek en bleek.
Maar als een gezicht acne heeft dan mag een hand wel acne vrij zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar kleurverschil tussen handen en gezicht vind ik dan weer. Maar goed, ik heb dan ook een semi handenfetisj.
Daar let ik echt totaal niet op.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar kleurverschil tussen handen en gezicht vind ik dan weer. Maar goed, ik heb dan ook een semi handenfetisj.
Make-up en versieren gaan hand in hand, voor vrouwen dan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ach, het valt mij op dat we van een versiertopic voor niet-versierders naar het make-up topic zijn gekickt!
Je hebt een punt, een vrouw die zich niet wil optutten is geen vrouw.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Make-up en versieren gaan hand in hand, voor vrouwen dan.
OK!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
We moeten je overhalen? Nou vooruit, alsjeblieft Pvoesss laat een foto van jezelf zien en onthul je prachtige gezicht!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
OK!!Fantastisch, het is dat je een vriend hebt, anders kwam ik morgen een drankje doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
Geil.quote:
[..]
OK!!Oh wat ben je prachtig trouw met mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
OK!!Ik ben verliefd op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon drankje doen enzo, ik zal echt niet bijten hoorquote:
Zij ook:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |