Buitenlucht heeft niks geholpen. Vandaar dat ik een aantal keer onder een zonnebank ben gaan liggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Zonnebankmannen die naar de zonnebank gaan
Buitenluchtals het je geen kleurtje geeft geeft het je in elk geval een gezonde gloed.
Het belangrijkste deel heb je zwart gemaaktquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:05 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
ik geef bijna licht zo erg bleek. Mijn nek is de juiste kleur.
En daar kan je prima iets aan doen. desnoods gebruik je makeup
Ze heeft een kuiltjequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het belangrijkste deel heb je zwart gemaaktBleek of niet bleek maakt niet uit
Giel Beelen mijn hemel die vent was 8 jaar geleden echt walgelijk om te zien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou liggen de vrouwen dadelijk in de rij Loef.
Kijk maar naar die Giel Beelen.
Ik draag hem nog steeds af en toe /care.quote:
Lijkbleek niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bleke vrouwen zijn sexy. Just sayin'.
Jij was 8 jaar geleden nou ook niet echt bepaald lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Giel Beelen mijn hemel die vent was 8 jaar geleden echt walgelijk om te zien.
Teveel foundation en blush zijn toch wel een van de lelijkste dingen die je tegen komtquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkbleek niet.
Maar daar hebben ze foundation en blush voor uitgevonden.
Ik zag er beter uit als jongen van 10 denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij was 8 jaar geleden nou ook niet echt bepaald lekkerToch aardig bijgetrokken
(no pun intended)
Ik ben IRL helemaal niet zo. Ik kreeg afgelopen woensdag te horen dat ze vonden dat ik toch een beetje prettig gestoord ben terwijl ik zei dat ik niet zo was. In het echt lach ik bijvoorbeeld juist heel veel om mijn eigen "falen". Hier op het forum post ik zaken die zich in het donkerste hoek van mijn hoofd bevinden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
Echt. Ik denk dat het vooral jou 'alles is een probleem of kut of slecht (aan mij) en niets kan en niets helpt'-instelling is die mensen afschrikt. Tenminste, als je IRL net zo bent als je hier post. Jezelf 'verbeteren' is een ding, maar als er ook maar niets is in jezelf waar je wel van houdt ga je je alleen maar aanpassen aan wat jij denkt dat anderen vinden dat jij zou moeten zijn. Gets. Ik zou je zelfs als potentiële bekende snel een slinger geven denk ik zo, om heel eerlijk te zijn. Dat gezeur wordt niemand gezelliger van.
En dat kom je nog een stuk vaker tegenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Teveel foundation en blush zijn toch wel een van de lelijkste dingen die je tegen komt
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:26 schreef Pvoesss het volgende:
Vrouwen die niet zonder make-up naar buiten gaan
Het moet dan ook subtiel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Teveel foundation en blush zijn toch wel een van de lelijkste dingen die je tegen komt
Ik heb het liever lijkbleek dan zo'n kunstmatig kleurtje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkbleek niet.
Maar daar hebben ze foundation en blush voor uitgevonden.
Dat zeg ik ook niet. Maar ik vind dat het tegenwoordig wel erg ver gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Haters gonna hate![]()
Maar er is een verschil tussen helemaal opgepoederd of gewoon je ogen wat met een potloot e.d. Is niks mis met zulke meiden vind ik
Er is een sweet spotquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:26 schreef Pvoesss het volgende:
Vrouwen die niet zonder make-up naar buiten gaan
Nou ja als je daar vaak commentaar op krijgt dan zie je er misschien toch wat te onverzorgd uit?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar ik vind dat het tegenwoordig wel erg ver gaat.
Hoe vaak ik wel niet commentaar krijg omdat ik zonder make-up buiten loop
Really? Wat zeggen ze dan? Ik draag ook eigenlijk nooit make up, maar hoor zelden commentaar erop. Maar ik ben ook vrij donker qua haarkleur en wenkbrauwen en zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als je het goed doet zie je dat nauwelijks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het liever lijkbleek dan zo'n kunstmatig kleurtje.
Echt? Ik heb jaren geen make-up gedragen, nooit opmerkingen over gehad.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |