Ik ga geen foto's plaatsen. Dat doe ik over twee jaar wel als ik wat verder ben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:44 schreef Pvoesss het volgende:
Kom maar op met die foto zal ik dat wel eens beoordelen
Dat. Mijn man is ook een computernerdquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat je een computernerd bent is echt NIET de rede voor alle dames om je af te wijzen
Ik heb een dm inbox.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's plaatsen. Dat doe ik over twee jaar wel als ik wat verder ben.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hier maar eens heel erg goed na dit zijn een aantal van de kandidaten van beauty and the geek
Dit is na de makeover afleveringDie eerste twee makeovers zijn wel mislukt vind ik. Het past totaal niet bij wie ze zijn die ene is vast geen skaterboy en die andere geen sportschooljunkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De derde is wel prima gelukt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Heb jij mijn man gejat? *kijkt links naast zich en haalt opgelucht adem*quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:52 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn vriend heeft vandaag weer een nieuwe game gekocht want de ander had die al weer bijna klaar.
En dan zit hij uren lekker te gamen en op zijn werk zit hij ook te nerden.
Een nerd / geek is niets mis mee. En hij doet ook aan motorrijden en hij heeft ook een baard.
Als garderobe heeft hij graag gameshirts en nerdshirts aan.
Je hoofd is wel heel belangrijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Cassandra heeft tegen mij gezegd dat het wel meevalt, maar ik sta dan ook niet full body naakt op de foto; alleen maar met mijn hoofd. Mijn hoofd valt op zich ook wel redelijk mee op de ziekelijke lichte huidskleur en de wallen na dan.
Jij bent een hipsterquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
Ik heb nooit geweten of ik een nerd ben ja ik doe iets met code en computers, ik heb een bril. Maar een nerd, daar stel ik me toch meer een geobsedeerd type voor.
Gewoon laten gaan. Ja, je bent aartslelijk Comp_Lex. Leer er mee leven en pas je aanquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik geloof er geen snars van, eerst maar eens die foto zien.
Heb ik ook vaak last van. Maar in de zomer zie je er dan toch ook wel goed uit, mits goed geslapen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Cassandra heeft tegen mij gezegd dat het wel meevalt, maar ik sta dan ook niet full body naakt op de foto; alleen maar met mijn hoofd. Mijn hoofd valt op zich ook wel redelijk mee op de ziekelijke lichte huidskleur en de wallen na dan.
Nog wel. Na een Roaccutane kuur hopelijk niet meer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan. Ja, je bent aartslelijk Comp_Lex. Leer er mee leven en pas je aanNiet iedereen is moeders mooiste.
Nee, ik heb net een zonnebankkuurtje achter de rug en dat heeft weinig geholpen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van. Maar in de zomer zie je er dan toch ook wel goed uit, mits goed geslapen?
Klopt. Die zijn er.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben zelf altijd een bleekscheet!! Bleker kan niet.![]()
En er zijn best manieren om wallen weg te werken.
Bleke vrouwen zijn sexy. Just sayin'.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben zelf altijd een bleekscheet!! Bleker kan niet.![]()
En er zijn best manieren om wallen weg te werken.
En misschien een radionerd.quote:
Te bleek zeker niet. Net als te bruin trouwens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bleke vrouwen zijn sexy. Just sayin'.
Als je ginger bent bent heb je een goed excuus hequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:05 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
ik geef bijna licht zo erg bleek. Mijn nek is de juiste kleur.
En daar kan je prima iets aan doen. desnoods gebruik je makeup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |