Ahaquote:Op maandag 7 januari 2013 23:51 schreef slangpie het volgende:
[..]
zit nu vlakbij leeds, gingen via dover
Nou, kaartje gaat maar tot de Z. Iemand heeft me aangeboden iets te maken, ik ga er achteraan. En anders wordt het een lijst zonder kaartje.quote:
Okay, ik ben benieuwd. Een dubbel letter systeem e.g. AA, AB, AC etc. of cijfers is wellicht een optie al wordt het misschien wel erg vol danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nou, kaartje gaat maar tot de Z. Iemand heeft me aangeboden iets te maken, ik ga er achteraan. En anders wordt het een lijst zonder kaartje.
Ik wil het wel even doen hoor (wil het dan ieder zondag updaten) Gewoon in Paintquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nou, kaartje gaat maar tot de Z. Iemand heeft me aangeboden iets te maken, ik ga er achteraan. En anders wordt het een lijst zonder kaartje.
Past nie op kaartje sorryquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
capuchon_jongen ( Oostende, België)
Ben ik de eerste belg
Vlaanderen moet er ook bij, anders is dat discriminatiequote:
Sorry, alleen wallonie. Vlaandeeren niet sorryquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vlaanderen moet er ook bij, anders is dat discriminatie
weetje wel oostende liggen? neen niet in het oosten maar in het westen
wauw je hebt toch niet een zusje van 16?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Promisionxexposed- Uithoorn
Neequote:Op maandag 28 januari 2013 00:34 schreef superoperator het volgende:
[..]
wauw je hebt toch niet een zusje van 16?
want dan heb ik haar geneukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |