PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ik heb KPNquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:46 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb 11 huisgenoten..daardoor zit FIFA spelen tijdens de piekuren er nooit in..altijd wel iemand aan het downloaden ofzo
Ik heb wel weer ineens een open NAT sinds gisteren terwijl ik niets heb veranderdquote:
Ik heb ook ineens open sinds een tijdje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb wel weer ineens een open NAT sinds gisteren terwijl ik niets heb veranderd
Daarvoor was hij steeds restrictive terwijl alles goed staat ingesteld qua poorten etc
Neequote:Op vrijdag 30 november 2012 11:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Arme jij, download met 1mb per seconde?
8mbps= 1 mb p/squote:Op vrijdag 30 november 2012 12:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee
Ik slurp gewoon de hele verbinding leeg als ik download![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, daar heb ik geen verstand van verder, maar ik haal vaak wel het dubbele hoor..Misschien zitten er nu ook al mensen de boel leeg te trekken..zou het echt niet weten. Heb verder nooit problemen, alleen irritant dat ik niet kan spelen in de piekuren, maar het is niet anders. Met een betere verbinding zou hij ook gewoon worden leeggetrokken..zeker omdat de meesten hier alleen met torrents willen downloadenquote:
mbps = megaBITpersecond. er gaan 8 bits in 1 byte, dus vandaar / 8quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, daar heb ik geen verstand van verder, maar ik haal vaak wel het dubbele hoor..Misschien zitten er nu ook al mensen de boel leeg te trekken..zou het echt niet weten. Heb verder nooit problemen, alleen irritant dat ik niet kan spelen in de piekuren, maar het is niet anders. Met een betere verbinding zou hij ook gewoon worden leeggetrokken..zeker omdat de meesten hier alleen met torrents willen downloaden
quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:25 schreef Tim86 het volgende:
Rasmus Lindgren terug naar Groningen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag presentatie
Maken ze dan een 64 bronze van hem ipv een 65 silver?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:25 schreef Tim86 het volgende:
Rasmus Lindgren terug naar Groningen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag presentatie
Zou wel geniaal zijn voor mijn bronzesquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maken ze dan een 64 bronze van hem ipv een 65 silver?
Wat een onzin dat zijn NIF beter isquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben toch maar weer terug gegaan naar NIF Grabban. Zijn IF valt me gewoon erg tegen, de NIF is beter. Vorig jaar vond ik eigenlijk elke Engelse bronze IF tegenvallen, zelfs SIF Powell.
IF Bowditch is ook niet superquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben toch maar weer terug gegaan naar NIF Grabban. Zijn IF valt me gewoon erg tegen, de NIF is beter. Vorig jaar vond ik eigenlijk elke Engelse bronze IF tegenvallen, zelfs SIF Powell.
Ik heb maar 1 bronzen IF gehad en dat was een Portugese eindbaas.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is toch echt zo. Zijn aannames, loopacties en schoten zijn allemaal beter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat een onzin dat zijn NIF beter is
Vaz Tequote:Op vrijdag 30 november 2012 12:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 bronzen IF gehad en dat was een Portugese eindbaas.
idd, dat zit echt tussen de oren. Dat hij zijn geld wellicht niet waard is dat is weer wat anders..dat gaat eigenlijk voor bijna alle IF's wel opquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat een onzin dat zijn NIF beter is
IF's zijn alleen voor de rijke tata's die hun coins niet verkopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd, dat zit echt tussen de oren. Dat hij zijn geld wellicht niet waard is dat is weer wat anders..dat gaat eigenlijk voor bijna alle IF's wel op
Nu?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:02 schreef Thorb het volgende:
Pazzl wanneer doen we weer eens een potje
Een neger zonder goud is geen neger.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Even potje afmaken Heb je alleen goud?
Nee dat kan je niet zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb beide versies van Grabban gebruikt (en ik ben ook bijna de enige hier) dus ik kan zeggen dat de NIF beter is dan de IF. Overigens verloor ik net weer in het bronze toernooi door een penalty die nergens op sloeg. Ik drukte niet eens iets in en toch maakte mijn speler een overtredingHet was overigens tegen degene met dit team:
IF's zijn altijd beter dan de NIF's. Je verwachtingen zijn alleen hoger en slechte acties vallen sneller op.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb beide versies van Grabban gebruikt (en ik ben ook bijna de enige hier) dus ik kan zeggen dat de NIF beter is dan de IF. Overigens verloor ik net weer in het bronze toernooi door een penalty die nergens op sloeg. Ik drukte niet eens iets in en toch maakte mijn speler een overtredingHet was overigens tegen degene met dit team:
Momentje ben ff aan t bellen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:21 schreef Thorb het volgende:
2-1 gewonnen van iemand met Agbon en Jerome. Dit is mijn CB
[ afbeelding ]
(samen met Dingsdag en Atta)
Het is niet een kwestie van 'vinden'quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn verwachtingen van IF Grabban waren inderdaad hoog maar IK vind hem minder goed dan zijn NIF. Maar we komen hier waarschijnlijk toch niet uit.
stijda... ken je die niet?quote:
Hij kan wel veel betere stats hebben maar dan kan hij nog steeds wel minder goed zijn in het spel. En als ik zeg dat ik de NIF beter vind geef ik mijn mening. Ik vind sommige bronzes ook beter dan silvers die een hogere rating hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van 'vinden'Hij is op elk punt of even goed of beter
Ik vind het net zo dom als zeggen dat Lukaku de beste spits in het spel isquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kan wel veel betere stats hebben maar dan kan hij nog steeds wel minder goed zijn in het spel. En als ik zeg dat ik de NIF beter vind geef ik mijn mening. Ik vind sommige bronzes ook beter dan silvers die een hogere rating hebben.
Sorry steinquote:
Thorrie, sorry... ik moet echt weg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind het net zo dom als zeggen dat Lukaku de beste spits in het spel is
[..]
Sorry stein
Prima, we zien wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thorrie, sorry... ik moet echt weg.In de namiddag dan maar?
ha jongen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |