SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Koosjes van Dierenfan:
Tyler-Girl's Ducky, nu in échte vasten!
KarenvdB's Serious Request speenkettingen:
En oeroekloeroe's muizenmand:
*hook on*You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
straks een foto van je boomquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:02 schreef YogaLove het volgende:
Ik heb kleine 'Christmas Ornaments' gemaakt voor in de kerstboom.
Passen goed bij de hysterisch gekleurde balletjes van de Action.![]()
[ afbeelding ]
Patroon via Pinterest:
http://www.craftstylish.c(...)-christmas-ornaments
Wat een leuk garen! Heb je die in NL ergens besteld?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:45 schreef BrainTeaser het volgende:
Dat kan inderdaad wel hoor beefcake!Doe ik ook wel eens als ik een klein stukje met dubbele draad moet doen.
Zit ik hier gisteren nog uit te leggen dat ik écht eens wat projecten af moet maken, ben ik vanmorgen in de trein weer een nieuw project gestart![]()
Ik vond die multicolor Koosjes zo leuk, dat ik er hier eentje van ga maken:
[ afbeelding ]
Voor bij die blauw-wit-rode grannydeken voor m'n nieuwe neefje/nichtje
Nee, uit de VS. Het is 100% acryl en met verzendkosten erbij komt het ongeveer op dezelfde prijs uit als Bravo. Dus voor zulke mooie multicolors vond ik het dat wel waardquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wat een leuk garen! Heb je die in NL ergens besteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer:
* BrainTeaser is niet aansprakelijk voor gedane uitgaven als gevolg van deze post
[ Bericht 1% gewijzigd door BrainTeaser op 30-11-2012 14:00:45 ]Smile, tomorrow will be worse...
Niet iedereen is er enthousiast over, sommigen vinden het te ruw/goedkoop aanvoelen (again, kijk maar eens op Ravelryquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:58 schreef Lijnloos het volgende:
Oh darn... *winkelwagentjegaatvolstoppenenweerleegmaken*
Had ik eerst inderdaad ook, maar uiteindelijk toch maar geprobeerd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:08 schreef annelotje het volgende:
ooh die zijn echt leuk die garens!! Maar ik durf niet zo goed vanuit amerika te bestellen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, tomorrow will be worse...
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:12 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Had ik eerst inderdaad ook, maar uiteindelijk toch maar geprobeerd.
Ik zou wel écht onder die ¤22 proberen te blijven!
Ik had de vorige keer dus een kortingscode en was uitgegaan van de prijs na aftrek van de korting. Maar ze zetten de oorspronkelijke prijs op de doos, dus ik moest inderdaad inklaringskosten en BTW betalen (á ¤17)
hahaha dat laatste..echt erg, maar wel heeel fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben toch blij met haakboek van wibra, want die van action ¤ goedkoper had geen harde kaft :-)...By DMB
Ik moet hier echt niet rondneuzen! Wat een leuke kleurcombies !!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:53 schreef BrainTeaser het volgende:
Red Heart is het meest verkochte garen in de VS (check voor de gein Ravelry maar eens!)
]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |