SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 01:16 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou denk ik het helemaal![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat tweede gedeelteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:55 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jups. Heeft professor weer twaalf zieltjes om te gebruiken. En nog even een referentie naar de *boem* van die pastoor, dat waren er dus ook twaalf....hij's lekker bezig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef Koningin het volgende:
Het is weer zo'n aflevering die ik nog een keer moet gaan zien, want ik begrijp het nog niet helemaal.
Was het nou de bedoeling van die professor dat Klaus al die hybrids doodde?
Hmm, ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in..quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik was Stefan keihard aan het uitlachen op het eindeEn ik ben eigenlijk wel blij dat delena tijdelijk uit elkaar zijn, anders was Damon voor eeuwig blijven twijfelen of Elena wel echt van hem hield.
Das omdat ie Hunter is....die krijgen een gratis life time abbo op de sportschoolquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Vlindur het volgende:
Gatver, Sinds wanneer is Jerermy zo'n opgeblazen spierbal?
Aah. Make sensequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das omdat ie Hunter is....die krijgen een gratis life time abbo op de sportschool
Gatver? Woah, ik vind dat juist enorm sexyquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Vlindur het volgende:
En Klaus
Dit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:14 schreef Tyron het volgende:
Elena kuste Damon toch, dus ze voelde toch nog wat ook toen ze weggestuurd was. Dus misschien is het zoals Tyler zei, je gevoelens horen niet bij het gesired zijn, alleen je acties.
ik heb daar ook totaal niks meequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Vlindur het volgende:
quote:En Klaus
gewoon torrents binnenhalenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:17 schreef BrookeDavis het volgende:
Damn...weet iemand nog een goede site om te streamen? Loop al twee weken achter
Pagina 2quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:17 schreef BrookeDavis het volgende:
Damn...weet iemand nog een goede site om te streamen? Loop al twee weken achter
Dit idd. Elena bepaald zelf of ze wel of niet het bed deelt met Damon, daar heeft ze Stefan zijn toestemming niet voor nodigquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:22 schreef krullenbolletje het volgende:
Sowieso StefanHet is uit, Elena hoeft geen rekening met je te houden, get over it
De makers denken daar anders over helaasquote:Op zondag 16 december 2012 13:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dit idd. Elena bepaald zelf of ze wel of niet het bed deelt met Damon, daar heeft ze Stefan zijn toestemming niet voor nodig
Ze zijn voor eeuwig Stefan fan en hij kan niks fout doen in hun ogenquote:Op maandag 17 december 2012 08:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
De makers denken daar anders over helaas
die mis ik ookquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb in de afgelopen twee weken alles gekeken van deze serie terwijl ik daar geen tijd voor hadMoet zeggen dat ik Elijah mis, vond hem echt te gek. Maar he'll be back...
Echt een van de leukere karakters uit de serie, hoewel ik Klaus en Damon ook te gek vind.quote:
Wat bedole je met 4x02 en welke kleine scene?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef loezzzje het volgende:
Hij wilde het ook wel maar aangezien die ene kleine scene van 4x02 al super moeilijk was om op te nemen (omdat Cult in Canada wordt opgenomen) zie ik het nog niet snel gebeuren dat ie terug komt
Oh, die scene was heul erg ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:12 schreef Ticootje het volgende:
Die met Damon en Alaric? Miss you too buddy. Echt daar ging m'n makeup.
Zoveel episodes zijn er niet meer in dit seizoen En dan is het dus maar de vraag wat Cult gaat doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef loezzzje het volgende:
Hij wilde het ook wel maar aangezien die ene kleine scene van 4x02 al super moeilijk was om op te nemen (omdat Cult in Canada wordt opgenomen) zie ik het nog niet snel gebeuren dat ie terug komt
Ik denk zeker nog 12 afleveringen hoor. Exclusief episode 10. Dus 13.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zoveel episodes zijn er niet meer in dit seizoen En dan is het dus maar de vraag wat Cult gaat doen.
Dus in nieuwe seizoen is het een stuk makkelijker. Plus ze kunnen heel veel met de techniek en een green screen dat ze hem zo in dingen kunnen plakkenZeker omdat shooten van the cult al een hele poos geleden is begonnen
Oh dan was ik in de war. Dacht dat hij Matt heette, maar Matthew vind ik ook goedquote:
April.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef Koningin het volgende:
Wie heeft Rebekah ook al weer wakker gemaakt?
Daar kun je natuurlijk op wachten dat dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
en dat ze lekkere hete vampire seks gaan krijgen![]()
Begrijp die Elenahaat ook niet zo. Vond juist cool dat ze zo eerlijk wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom die haat op elena? Ik vond stefan zelf dood irritant deze aflevering, ze vind je broer leuk get over itEn dan op het einde dat hij damon haat? Wat the fuck man elena heeft zelf gekozen
Gelukkig delena weer bij elkaar volgende aflevering
Ja ook bij de comments van de promo van volgende week "elena is een slet blabla" uuuuh watquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Begrijp die Elenahaat ook niet zo. Vond juist cool dat ze zo eerlijk wascompelled maar toch vond ik het naisss
Die was leuk ja!quote:
Elijahquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:35 schreef Vlindur het volgende:
Die oogjes van Damon beginnen me wat te irriteren
Doe mij Klaus maar
Pff die mis ik echt.quote:
Sexy!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |