abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120244040
Oh trouwens uit de synopsis voor deze week, wederom niet mega spoilerig maar voor de tere kinderzieltjes die geen letter over de aanstaande aflevering willen lezen tussen tags ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120255465
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120259965
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 01:16 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_120260154
SPOILER
pi_120263335
SPOILER
pi_120266627
SPOILER
Nou denk ik het helemaal :Y
pi_120277275
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:25 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILER
Dat tweede gedeelte :( :{w

SPOILER
pi_120285794
SPOILER
pi_120286270
SPOILER
pi_120287805
SPOILER
pi_120288008
SPOILER
pi_120289342
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:55 schreef Kleurdoos het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_120289413
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_120294444
I knew it I knew it I knew it!
Be brave. Be kind.
pi_120294799
Waarom praten jullie allemaal in spoilertags? Er mag gewoon gediscussierd worden hoor :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_120295747
Het viel te verwachten het is iig tylers moeder en en tylers hybrids.
Ik ben benieuwd wat de volgende aflevering ons brengt :Y
Verder vond ik het geen boeiende episode eigenlijk :N
pi_120301622
Klaus _O_
pi_120303603
Het is weer zo'n aflevering die ik nog een keer moet gaan zien, want ik begrijp het nog niet helemaal.
Was het nou de bedoeling van die professor dat Klaus al die hybrids doodde?
pi_120312420
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef Koningin het volgende:
Het is weer zo'n aflevering die ik nog een keer moet gaan zien, want ik begrijp het nog niet helemaal.
Was het nou de bedoeling van die professor dat Klaus al die hybrids doodde?
Jups. Heeft professor weer twaalf zieltjes om te gebruiken. En nog even een referentie naar de *boem* van die pastoor, dat waren er dus ook twaalf....hij's lekker bezig.

Voor de rest was het een :O aflevering. Die hybrids boeien me echt totaal niet, moeder van Tyler zagen we ook al van ver aankomen, dat gemekker met Elena en Damon (snap het probleem niet, doe us niet zo moeilijk), boze Stefan, verder eigenlijk weer weinig informatie over dat hele Silas gedoe. Slechte mid season finale.

Enige briljante deze epi waren de zoetsappige kerstliedjes terwijl Klaus iedereen aan het killen was _O- _O_
pi_120315479
Maar kennen Klaus en de prof elkaar nu wel of niet?
pi_120316701
Stomme Stefan.
pi_120317514
Ik was Stefan keihard aan het uitlachen op het einde :@ En ik ben eigenlijk wel blij dat delena tijdelijk uit elkaar zijn, anders was Damon voor eeuwig blijven twijfelen of Elena wel echt van hem hield.
pi_120318736
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik was Stefan keihard aan het uitlachen op het einde :@ En ik ben eigenlijk wel blij dat delena tijdelijk uit elkaar zijn, anders was Damon voor eeuwig blijven twijfelen of Elena wel echt van hem hield.
Hmm, ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.. :P

Ik hoop dat er ooit een "echte" Delena komt :P Word een beetje moe van "it will always be stefan blabla"
pi_120324057
Gatver, Sinds wanneer is Jerermy zo'n opgeblazen spierbal? :r

En Klaus O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_120326979
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef Vlindur het volgende:
Das omdat ie Hunter is....die krijgen een gratis life time abbo op de sportschool ;)
pi_120327216
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Das omdat ie Hunter is....die krijgen een gratis life time abbo op de sportschool ;)
Aah. Make sense :D ^O^
pi_120331108
Elena kuste Damon toch, dus ze voelde toch nog wat ook toen ze weggestuurd was. Dus misschien is het zoals Tyler zei, je gevoelens horen niet bij het gesired zijn, alleen je acties.
pi_120333279
Hahaha, ik moest zo hard lachen toen Jeremy opeens veranderde van een dodelijke hunter in een sukkelige verliefde highschoolboy in the Lakehouse, wat super awkward was dat! :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_120333551
quote:

En Klaus O+
Gatver? Woah, ik vind dat juist enorm sexy :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_120333620
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:14 schreef Tyron het volgende:
Elena kuste Damon toch, dus ze voelde toch nog wat ook toen ze weggestuurd was. Dus misschien is het zoals Tyler zei, je gevoelens horen niet bij het gesired zijn, alleen je acties.
Dit.

Stefan in die promo. Wat een watje zeg.
pi_120334068
Stefan is sowieso een watje. En die Caroline vind ik echt ook alleen maar leuk als ze met Klaus is. De hele tijd iemands naam noemen: "Tyler!" "Stefan!... STEFAN!" Rot op! :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_120335507
Ik moet iets opbiechten trouwens... niet langer staan Ian bij mij op 1, ik heb een nieuwe liefde gevonden. Ryan Guzman... godallejezus wat een lekkerding is dat. O+ :9~
Gewoon normaal doen ja.
pi_120337129
Damn...weet iemand nog een goede site om te streamen? Loop al twee weken achter :(
pi_120337303
Sowieso Stefan :') Het is uit, Elena hoeft geen rekening met je te houden, get over it :{w
pi_120349768
quote:
ik heb daar ook totaal niks mee :{
quote:
En Klaus O+
:Y erg benieuwd naar hoe Tyler zal reageren nu Klaus z'n moeder heeft vermoord
pi_120349875
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:17 schreef BrookeDavis het volgende:
Damn...weet iemand nog een goede site om te streamen? Loop al twee weken achter :(
gewoon torrents binnenhalen :{
pi_120351154
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:17 schreef BrookeDavis het volgende:
Pagina 2
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120370963
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:22 schreef krullenbolletje het volgende:
Sowieso Stefan :') Het is uit, Elena hoeft geen rekening met je te houden, get over it :{w
Dit idd. Elena bepaald zelf of ze wel of niet het bed deelt met Damon, daar heeft ze Stefan zijn toestemming niet voor nodig :{
pi_120378611
Thanks voor de reacties. zo eens kijken of het lukt. Normaal via nzb maar alleen voor VD zijn alle bestanden beschadigd. :(
pi_120389922
Ik heb in de afgelopen twee weken alles gekeken van deze serie terwijl ik daar geen tijd voor had :@ Moet zeggen dat ik Elijah mis, vond hem echt te gek. Maar he'll be back...
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_120405695
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 13:47 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dit idd. Elena bepaald zelf of ze wel of niet het bed deelt met Damon, daar heeft ze Stefan zijn toestemming niet voor nodig :{
De makers denken daar anders over helaas ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_120408749
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 08:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

De makers denken daar anders over helaas ;(
Ze zijn voor eeuwig Stefan fan en hij kan niks fout doen in hun ogen :{
pi_120420353
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb in de afgelopen twee weken alles gekeken van deze serie terwijl ik daar geen tijd voor had :@ Moet zeggen dat ik Elijah mis, vond hem echt te gek. Maar he'll be back...
die mis ik ook *O*
pi_120420413
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

die mis ik ook *O*
Me too ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_120420477
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

die mis ik ook *O*
Echt een van de leukere karakters uit de serie, hoewel ik Klaus en Damon ook te gek vind.
Stefan is leuk, maar ik vind hem af en toe een beetje vervelend met z'n extremen. Damon is lekker eigenzinnig O+

Wel afkicken dit, elke dag een paar afleveringen gekeken voor het slapen gaan en ineens moet ik een maand wachten :P
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 17 december 2012 @ 16:25:45 #251
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120420937
Heb hem eindelijk kunnen kijken! Vond het wel een leuke aflevering.

Al snap ik die 12 doden telkens nog niet. Of moeten ze 12 mensen, 12 weerwolven en 12 vampieren vermoorden ofsow (die laatste nu dus twee in één?)? En iemand anders maakt ze dood, dus hoe kan de professor die zieltjes dan gebruiken? Of heb ik iets gemist...

Wel leuk dat Rebekah weer terug zal komen! Hoop dat ze eens goed kwaad is! :D
pi_120420989
Doe professor zal wel iets met de andere kant hebben? Een contact of heks of wat dan ook.
  donderdag 20 december 2012 @ 20:06:43 #253
159909 -Peach
Prunus persica
pi_120565112
Ik heb zo'n vermoeden dat die prof. Saaiaap iets met die oude heks, Silas ofzo, te maken heeft, en misschien wil hij z'n vrouw en kind terug brengen? Als die oude heks weer wakker wordt gemaakt dan zal dat wel 'het gevaar' zijn wat er aan zit te komen...wel balen dat we nu tot 17 januari moeten wachten! ;(
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_120575902
Saaiaap, hahaha!
Gewoon normaal doen ja.
pi_120578021
Ging er volgens mij om dat Klaus zijn eigen hybriden opoffert.
Hotapnyc
pi_120593974
Shane had het idd over mensen uit de dood terugbrengen tegen Haley. Als er iemand terug uit de dood moet komen dan is het Ric! :(
pi_120594151
Ik denk dat ze idd die kant op willen gaan hoor..
Alaric speelt in een andere CW serie nu natuurlijk (Cult.)
Maar mocht dit niet aanslaan en ze dit cancellen zie ik dat dus inderdaad wel gebeuren. :Y
pi_120594165
Conctractueel kan en mag hij ook terugkomen bij TVD! *O*
pi_120601085
Hij wilde het ook wel maar aangezien die ene kleine scene van 4x02 al super moeilijk was om op te nemen (omdat Cult in Canada wordt opgenomen) zie ik het nog niet snel gebeuren dat ie terug komt ;(
pi_120601193
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef loezzzje het volgende:
Hij wilde het ook wel maar aangezien die ene kleine scene van 4x02 al super moeilijk was om op te nemen (omdat Cult in Canada wordt opgenomen) zie ik het nog niet snel gebeuren dat ie terug komt ;(
Wat bedole je met 4x02 en welke kleine scene?
Gewoon normaal doen ja.
pi_120601255
Die met Damon en Alaric? Miss you too buddy. Echt daar ging m'n makeup.
pi_120601378
En weer :'(
pi_120601383
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:12 schreef Ticootje het volgende:
Die met Damon en Alaric? Miss you too buddy. Echt daar ging m'n makeup.
Oh, die scene was heul erg ja.
Prachtig O+ en idd om te janken.

Ohh, lol, ik las verkeerd :') tsja, het is vrijdagmiddag, een uur voor mijn vakantie. Let me be :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_120601534
Floating lanterns in the sky. Can you believe that? Japanese lanterns is a symbol of letting go of the past. Well here's a newsflash, we're not Japanese! You know what they are? Children. Like lighting candles will make everything ok, or even saying a prayer. Or pretending Elena's not gonna end up like the rest of us murderous vampires. Stupid, delusional, exasperating little children. I know what you're going to say, "Makes them feel better Damon." So what? For how long? A minute? A day?
What difference does it make? Because in the end, when you lose somebody, every candle, every prayer's not gonna make up for the fact that the only thing you have.. left, is a hole in your life where somebody that you cared about used to be. And a rock, with a birth date carved into it that I'm pretty sure is wrong. So, thanks friend. Thanks for leaving me to babysit, especially when you're long gone by now. I didn't get the girl, remember? Now I'm just stuck here fighting my brother and taking care of the kids. You owe me big.

Gewoon omdat het kan.
pi_120602374
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef loezzzje het volgende:
Zoveel episodes zijn er niet meer in dit seizoen En dan is het dus maar de vraag wat Cult gaat doen.
Dus in nieuwe seizoen is het een stuk makkelijker. Plus ze kunnen heel veel met de techniek en een green screen dat ze hem zo in dingen kunnen plakken :Y Zeker omdat shooten van the cult al een hele poos geleden is begonnen :Y
pi_121000166
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Zoveel episodes zijn er niet meer in dit seizoen En dan is het dus maar de vraag wat Cult gaat doen.
Dus in nieuwe seizoen is het een stuk makkelijker. Plus ze kunnen heel veel met de techniek en een green screen dat ze hem zo in dingen kunnen plakken :Y Zeker omdat shooten van the cult al een hele poos geleden is begonnen :Y
Ik denk zeker nog 12 afleveringen hoor. Exclusief episode 10. Dus 13.
Gewoon normaal doen ja.
pi_121007296
Er zijn er 23 dit seizoen. Dus idd nog 14 (incl. 4x10)
pi_121008350
Er kan nog van alles gebeuren in 14 eps. Kom op. Das 14x 40 minuten. Das meer dan de hele twilight saga.
pi_121476358
Donderdag weer! :D
pi_121478860
Yeaaahhh :D
Krijg ook steeds meer zin in de conventie :D hotel is inmiddels ook geboekt. Beloofd een leuk weekendje te worden (ook al moeten we veel wachten, heb er wel echt zin in!!), de mensen die komen zijn Ian, Paul, Candice en Matthew :D en misschien nog een Mystery Guest :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_121511188
Wie is Matthew?
pi_121511999
http://www.tvguide.com/Ne(...)in-Plec-1058729.aspx

Ben persoonlijk niet zo voor spin off's. Maar goed we'll see.
pi_121512031
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef loezzzje het volgende:
Wie is Matthew?
Davis? .... Alaric.
pi_121512180
Oh en...

SPOILER
pi_121515180
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:10 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Davis? .... Alaric.
Jaaaa O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_121578837
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:10 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Davis? .... Alaric.
Oh dan was ik in de war. Dacht dat hij Matt heette, maar Matthew vind ik ook goed :P

http://m.youtube.com/watch?v=L_KBz9Mu_pU

Extended promo O+

Hmm weet niet of de link zo goed geplaatst is :{ Anyway :P
pi_121583316
Wie heeft Rebekah ook al weer wakker gemaakt?
pi_121583340
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:23 schreef Koningin het volgende:
Wie heeft Rebekah ook al weer wakker gemaakt?
April.
Gewoon normaal doen ja.
pi_121713934
Goede aflevering. Weer iets om over na te denken...
Waarom hield Tyler ineens op met weerwolf te zijn?

Stefan en Rebekah *; Cool duo.
Elena :r :W
pi_121714858
Ohjaaaa TVD vandaag *O* woottt
Gewoon normaal doen ja.
pi_121716606
Ik hoop dat Klaus Elena's hoofd afhakt en haar lichaam kookt voor het avondeten. Kutwijf.
pi_121718631
Wat een haat op Elena _O-

Ik vond de aflevering O+ Ze heeft eindelijk ILY gezegd tegen Damon *O*

En Stefan samen met Rebekah vind ik ook wel interessant. Snapte ook niet helemaal waarom Tyler ineens ophield. Volgende week ziet er ook goed uit als ik naar de promo kijk!
pi_121732255
Waaaauw, wat een ongelooflijk leuke aflevering! Looooved Caroline's jurkje en Bonnie's vest.
Verder: Elena en Damon O+ dat gaat de goede kant op!!

Ik hoop dat Stefan weer gevoelens voor Rebekah krijgt en dat ze lekkere hete vampire seks gaan krijgen :9~

Can't wait to see more!!!!!
Gewoon normaal doen ja.
pi_121733637
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

en dat ze lekkere hete vampire seks gaan krijgen :9~
Daar kun je natuurlijk op wachten dat dat gaat gebeuren :P
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:20:59 #285
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121739728
Misschien dat Tylers gevoelens voor zijn overleden moeder ervoor zorgden dat hij de change toch weer kon stoppen? Hij lag immers bij dat altaartje in de gymzaal. En hij heeft eerder geleerd om die ene bond met Claus te kunnen weerstaan, dus wellicht hielp dat ook?

Ahwww, Damons oogjes op het eind! O+ Haha! Zo lief!

Hehe, proost Claus! :D
pi_121744768
Die oogjes van Damon beginnen me wat te irriteren :@

Doe mij Klaus maar O+
pi_121748401
Waarom die haat op elena? Ik vond stefan zelf dood irritant deze aflevering, ze vind je broer leuk get over it :W En dan op het einde dat hij damon haat? Wat the fuck man elena heeft zelf gekozen :') Gelukkig delena weer bij elkaar volgende aflevering O+
pi_121748738
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom die haat op elena? Ik vond stefan zelf dood irritant deze aflevering, ze vind je broer leuk get over it :W En dan op het einde dat hij damon haat? Wat the fuck man elena heeft zelf gekozen :') Gelukkig delena weer bij elkaar volgende aflevering O+
Begrijp die Elenahaat ook niet zo. Vond juist cool dat ze zo eerlijk was :D compelled maar toch vond ik het naisss
Gewoon normaal doen ja.
pi_121748849
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 00:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Begrijp die Elenahaat ook niet zo. Vond juist cool dat ze zo eerlijk was :D compelled maar toch vond ik het naisss
Ja ook bij de comments van de promo van volgende week "elena is een slet blabla" uuuuh wat :') Ze heeft het uitgemaakt ze hoeft nu echt niet meer haar hele leven rekening te houden met wat stefan vind _O- En tuurlijk het zijn wel broers, maar toen stefan wat had met het meisje waar zijn broer verliefd op was was het wel oke?
pi_121769582
Delena O+

En:

quote:
Which is why I updated our relationship status to 'It's Complicated'.
_O- _O- _O- _O_ _O_
pi_121774756
Wat my betreft mocht April ook doodgaan, irritant wijf :') En Elena vond ik de eerste seizoenen echt niet erg maar sinds halverwege het vorige seizoen erger ik me ook dood aan haar en haar constante gezeik.
pi_121794441
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Delena O+

En:

[..]

_O- _O- _O- _O_ _O_
Ja die was leuk he :D sowieso veel leuke quotes weer
Gewoon normaal doen ja.
  ESF Reporter zondag 20 januari 2013 @ 15:46:07 #293
87554 Cee
Welluk?
pi_121802895
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Delena O+

En:

[..]

_O- _O- _O- _O_ _O_
Die was leuk ja! _O-

Verder een aardige aflevering met genoeg Elena-Mary Sue momenten om m'n potjes Wordfeud in weg te kunnen werken helaas. :O
pi_121833819
Vond dit ook grappig :P

"I don't have to listen to you."
"You do if you want to eat."

_O- bossy Damon :9~
pi_121844438
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 22:35 schreef Vlindur het volgende:
Die oogjes van Damon beginnen me wat te irriteren :@

Doe mij Klaus maar O+
Elijah 8-)
pi_121954792
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:36 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

Elijah 8-)
Pff die mis ik echt.
Stefan begint me echt de keel uit te hangen wat een zeikbroek is het ook.
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:52:50 #299
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_121978864
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_121979154
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:52 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Sexy!! -O-
Juah O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_122085049
Ik snap niet hoe Rebeka hun kon compellen in de eenaarlaatste episode. Wie licht dit toe?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')