Helaas heb ik geen presentaties om naar te kijken. Could use some of them, if they work so wellquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, kater begint toch eindelijk weg te trekken, wie had gedacht dat presentaties kijken goed was tegen katers.
Leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:28 schreef Goanaut het volgende:
Een zeer weledelgestelde goedemorgen iedereen! Vanmiddag braaf werken en morgenochtend reizen we af naar Zuid-Limburg om mijn zusje + man te helpen met verhuizen. Gelukkig kon ik daar vrij voor krijgen want wij zijn ook erg goed geholpen door hen destijds.
Meer een feestje dan jouw bachelor-uitreiking.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij gaat echt een feestmaand tegemoet of niet
They don'tquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen presentaties om naar te kijken. Could use some of them, if they work so well
Haha, da's ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meer een feestje dan jouw bachelor-uitreiking.Ik had wat teruggelezen.
Ik ben blij dat ik weer thuis ben. Dat was dit keer veel minder vanzelfsprekend dan voorgaande opnames.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Haha, da's ook niet zo moeilijk
Look at allt he fun we're having:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Leipe shit dus, ouwe?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weer thuis ben. Dat was dit keer veel minder vanzelfsprekend dan voorgaande opnames.
Helaas wel ja.quote:
Matigquote:
Hoe laat is dat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
MatigNou blij dat je weer thuis bent
Als ik morgen weer thuis ben zal ik even zwaaien
Geen idee bth. Vliegtuig vliegt om 1520, uurtje vliegen, anderhalf uurtje treinen, wachten op bagage. Denk uurtje of 7. Ik zwaai zondag wel, dan is het tenminste lichtquote:
Dan zet ik Laysa op de uitkijk!quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee bth. Vliegtuig vliegt om 1520, uurtje vliegen, anderhalf uurtje treinen, wachten op bagage. Denk uurtje of 7. Ik zwaai zondag wel, dan is het tenminste licht
Klote zeg. Maar gelukkig nu wel een team artsen dat er hard aan werkt toch? Hopen dat ze iets kunnen vinden en eindelijk ook oplossen. Dit is ook geen doen zo tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weer thuis ben. Dat was dit keer veel minder vanzelfsprekend dan voorgaande opnames.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klote zeg. Maar gelukkig nu wel een team artsen dat er hard aan werkt toch? Hopen dat ze iets kunnen vinden en eindelijk ook oplossen. Dit is ook geen doen zo toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Precies.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:00 schreef IrishBastard het volgende:
Best een fijne manier van werken, lijkt me. Dan hebben jullie ook alleen contact met één en dezelfde persoon, dus dan weet je ook een beetje waar je aan toe bent
Jep. En iemand die het coördineert lijkt me ook wel fijn, anders werkt alles langs elkaar af.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:00 schreef IrishBastard het volgende:
Best een fijne manier van werken, lijkt me. Dan hebben jullie ook alleen contact met één en dezelfde persoon, dus dan weet je ook een beetje waar je aan toe bent
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Je bent weer thuis! Goed nieuws DK!
Daar ga ik me in dit geval niet aan wagen, dan zinkt de hele boel meteen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:33 schreef IrishBastard het volgende:
Klaar om te enteren dus, oude piraat
Of je bedenken en emigreren!quote:Op zondag 2 december 2012 18:14 schreef IrishBastard het volgende:
Veel plezier Difficult!Super vet!
Tot over een jaar
De eerste tien minuten jaquote:Op maandag 3 december 2012 09:32 schreef morgane het volgende:
Sneeuw is mooooi!! Ik zit nu alleen wel de hele tijd NS.nl te F5'en
Vooral Utrecht is rampzalig kut als het sneeuwtquote:Op maandag 3 december 2012 09:44 schreef morgane het volgende:
Ja ik las hetover 3 kwartier met de trein naar Utrecht, dat moet toch wel gewoon te doen zijn...
Epische fout, inclusief 'copy/paste deze link' tekstquote:Op maandag 3 december 2012 11:17 schreef BGTes het volgende:
Hosti, jouw sig
[ http://img214.imageshack.us/img214/3769/whitewhale.png (copy/paste deze link) ]
sssssssstquote:Op maandag 3 december 2012 11:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Epische fout, inclusief 'copy/paste deze link' tekst
Hier blijft het in ieder geval nog niet echt liggenquote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Sneeuw!Is allemaal wel mooi, maar ik durf nooit te fietsen in de sneeuw, en er is ook geen goede busverbinding tussen mijn woning en de uni
Whahahahaquote:
Druk, maar wel tof. Veel nieuwe ideeën opgedaan, weinig van Kopenhagen gezien. Maar wel bier en whiskey. Dan dan weer wel. En ik heb een gesigneerde cd gekregen van Thulla.quote:
Is alcohol niet belachelijk duur daar? Of valt het in Denemarken nog mee?quote:Op maandag 3 december 2012 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
WhahahahaDie kende ik nog niet. Goed album ook.
[..]
Druk, maar wel tof. Veel nieuwe ideeën opgedaan, weinig van Kopenhagen gezien. Maar wel bier en whiskey. Dan dan weer wel. En ik heb een gesigneerde cd gekregen van Thulla.
Prijzig. Maar dat had ook een beetje met de locatie van de genuttigde dranken te maken.quote:Op maandag 3 december 2012 12:19 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Is alcohol niet belachelijk duur daar? Of valt het in Denemarken nog mee?
Gerold als een baas dus? Klinkt goed in ieder gevalquote:Op maandag 3 december 2012 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prijzig. Maar dat had ook een beetje met de locatie van de genuttigde dranken te maken.
Jazeker en dan vanmiddag met de baas doorspreken hoeveel daarvan voor mijn eigen rekening isquote:Op maandag 3 december 2012 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gerold als een baas dus? Klinkt goed in ieder geval
Ach, hem kennende zal het allemaal wel meevallenquote:Op maandag 3 december 2012 12:37 schreef IrishBastard het volgende:
Maar dat maakt na x pintjes niet meer uit. Tot nu
Die van het achterhoofd is nog een goede. Vol in gedachten zal het in ieder geval niet geweest zijnquote:Op maandag 3 december 2012 12:40 schreef Goanaut het volgende:
Je baas proberen te overtuigen dat je het deed met de zaak in het achterhoofd! Dat bier liet de banden zeer versterken.
Dit weekend dus niet echt sneeuw gehad gelukkig, wel wat gezien in Heerlen maar bleef ook niet liggen. Dan nu hier wat meer sneeuw. Verhuizen van mijn zusje ging prima. Zij en haar man hebben een boxspring waarvan het onderstel voorzien is van 2 elektromotoren waar mijn Toyota nog bang van wordt. Gelukkig wel in twee éénpersoons uitvoeringen, maar toch lomp en loeizwaar.
Het was inmiddels te laat op de dag om nog ergens een steiger of lift te huren om die krengen op de 1ste verdieping te krijgen. Uiteindelijk een ladder tegen de gevel gezet bij het slaapkamerraam. Touw eromheen gebonden. Twee man aan het touw trekken vanuit de slaapkamer, drie man onder duwen. Een persoon die de trap mee opliep en de rest hem weer ondersteunen. Niet bepaald volgens ARBO regels.Gelukkig is er niemand van de trap gelazerd.
Denemarken valt heel erg mee. Prijzen zijn op doorsnee locaties net als in NL. Die landen daarboven, die zijn duur.quote:Op maandag 3 december 2012 12:19 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Is alcohol niet belachelijk duur daar? Of valt het in Denemarken nog mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |