abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119769611
Samen met een groepje vrienden hadden we het idee om binnenkort eens 3 dagen ergens heen te gaan, een stad in europa.. gewoon als gasten onder elkaar. Dus ik vertelde dat tegen mijn vriendin dat we dat willen doen en vervolgens is ze beledigd.

Misschien handig om te weten voor jullie is dat mijn vriendin uit het buitenland komt en hier naartoe is gekomen voor mij, ze woont ook bij mij. Zij heeft hier weinig vriendinnen omdat ze moeilijk kan aarden hier, erg vervelend :/

Goed, ik zei dat dus zo en het leek mij geen probleem eigenlijk. Maar zij is dus beledigd en begint te ouwehoeren dat ze dan samen met mij een weekend weg wilt. Ja dat vind ik ook hartstikke leuk natuurlijk, maar nu was het idee om het een keer met een groep vrienden te doen. En we willen het dan ook zo goedkoop mogelijk doen. Mijn vriendin zegt dat zij dan ook met een stel vriendinnen weg wil, dat zegt ze dan puur om eye for an eye te doen.

Vinden jullie dat ik dit kan maken ondanks de situatie? Ik vind persoonlijk van wel, maar ik krijg er nogal veel weerstand op en vraag me nou eigenlijk af of dat nou terecht is. Wat vinden jullie?
  vrijdag 30 november 2012 @ 00:43:27 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_119769655
Mag ze doen toch? En jij ook? En een keer samen is ook leuk?

Niet dat je nog nooooooit met je vriendin op vakantie bent geweest denk ik?
pi_119769789
Hoe lang woont ze hier al? Als ze hier nog maar een maandje of 2/3 woont dan snap ik dat ze het vervelend vindt als je een weekendje weg gaat, maar ze zou wel een beetje begrip moeten hebben dat jij ook gewoon wat met je vrienden wil doen.
Somewhere between a mistress and commitment...
pi_119769840
Ze woont hier bijna 2,5 jaar.
  vrijdag 30 november 2012 @ 00:51:49 #5
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_119769845
Ik denk dat het probleem eerder is, hoe vaak ben je met haar al een weekeindje weggeweest? ;)
Dum de dum
pi_119769870
Na 2,5 jaar nog geen enkele vriendin?
Ik vind dat ze zich aanstelt, snap niet waarom ze zich beledigd zou moeten voelen omdat je met vrienden een weekendje weg wil..
Somewhere between a mistress and commitment...
pi_119769916
Ze gaat dat weekend nadenken over jullie relatie, zich afvragen of ze wel echt gelukkig is.
  vrijdag 30 november 2012 @ 01:10:54 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_119770264
Moet jij haar vakantie betalen omdat ze bijv. geen inkomen heeft trouwens? Wellicht is dat even het zure voor jou?
  vrijdag 30 november 2012 @ 01:36:23 #9
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_119770614
Dan kan ze toch mooi het huisje van jullie eens goed schoonmaken terwijl jij met je mannelijke maten hele steden onveilig maakt, alles swaffelt wat een pols heeft en wakker wordt langs de weg ^O^
  vrijdag 30 november 2012 @ 02:06:04 #10
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_119770828
Deze valt onder de categorie: "WAAROM GA JE MET JE VRIENDEN ERGENS HEEN?! JE NEEMT MIJ NOOIT ERGENS MEE NAARTOE!!!"
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  vrijdag 30 november 2012 @ 02:36:12 #11
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_119770921
Gewoon gaan, fok dat wijf. Weekendje met je maatjes moet kunnen, als ze dat niet leuk vindt is dat haar probleem.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_119770931
Ze komt aandacht tekort, dat is een chronisch iets bij vrouwen.
pi_119770938
Beste manier is sufneuken de dag voordat je eigen ding gaat doen.
  vrijdag 30 november 2012 @ 02:42:37 #14
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_119770944
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste manier is sufneuken de dag voordat je eigen ding gaat doen.
Daar zit zeker een kern van waarheid in.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_119770946
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 02:42 schreef Equites het volgende:

[..]

Daar zit zeker een kern van waarheid in.
Gaat al 30 jaar goed. :P
pi_119770990
Ik vermoed dat dit niet de eerste keer is dat ze moeilijk doet over de tijd die jij door brengt met vrienden en ik weet bijna zeker dat je in het verleden te vaak naar haar pijpen hebt gedanst.
  vrijdag 30 november 2012 @ 06:56:36 #17
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_119771302
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 02:57 schreef psychosomatic het volgende:
Ik vermoed dat dit niet de eerste keer is dat ze moeilijk doet over de tijd die jij door brengt met vrienden en ik weet bijna zeker dat je in het verleden te vaak naar haar pijpen hebt gedanst.
Precies. TS moet niet zo twijfelen en meer op zijn gevoel vertrouwen.

TS, als jij dat type relatie wilt, waarbij je een weekendje weg kunt -- dan moet je niet aan ons vragen of het "kan of niet". Dan moet je gewoon gaan.

Er zijn genoeg andere relaties waarbij je niet zomaar wegkan. Dat type relatie vindt het heerlijk om helemaal in elkaar op te gaan, en gezamenlijke vrienden te hebben, enzovoort. Persoonlijk heb ik dat een tijdje geprobeerd, maar werkt niet voor mij.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_119771544
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 06:56 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Precies. TS moet niet zo twijfelen en meer op zijn gevoel vertrouwen.

TS, als jij dat type relatie wilt, waarbij je een weekendje weg kunt -- dan moet je niet aan ons vragen of het "kan of niet". Dan moet je gewoon gaan.

Er zijn genoeg andere relaties waarbij je niet zomaar wegkan. Dat type relatie vindt het heerlijk om helemaal in elkaar op te gaan, en gezamenlijke vrienden te hebben, enzovoort. Persoonlijk heb ik dat een tijdje geprobeerd, maar werkt niet voor mij.
Jezus wat eng, elkaars eigen interesses en activiteiten niet respecteren :{w
Vaak beseffen dat soort koppels niet eens dat ze elkaar zo aan de ketting leggen.
Soms
pi_119771812
Je bent gek als je niet gaat. Als je elkaar zo de vrijheid ontneemt moet je de relatie gelijk afkappen....
  vrijdag 30 november 2012 @ 08:39:24 #20
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119772045
Mijn vriend gaat zeker één keer per jaar met vrienden een weekend weg. Boeit me niks. Heerlijk het rijk alleen *O*

Kan me wel voorstellen dat je vriendin het niet leuk vindt als je nooit een weekendje met haar weggaat. Dus zeg dat je de volgende keer een weekendje met haar gaat. Is ze met die toezegging nog niet tevreden, dan is het een zeur.
Fuck the EBU
pi_119772097
TS, DIT zijn van die cruciale momenten in je relatie. Als je toegeeft ben je verloren. Geloof me, die gaat dit claimen als haar recht, niet als een gunst van jou naar haar als je niet gaat. Voor je het weet zit je onder de plak. Heel vaak dit soort situaties voorbij zien komen bij anderen. Gewoon gaan TS!!! Echt doen!

Even voor mijn beeldvorming... gebruikt ze het feit dat ze hierheen is gekomen ook als wapen in dit soort discussies om haar zin te krijgen?

Realiseer je dat dit van die ijkmomenten in je relatie zijn TS. Zie het als een kans om een duidelijk signaal af te geven dat je dit soort spelletjes doorziet en er niet in trapt! :P
pi_119772140
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 00:41 schreef Kostyan het volgende:
maar ik krijg er nogal veel weerstand op en vraag me nou eigenlijk af of dat nou terecht is. Wat vinden jullie?
Van wie? Alleen van haar en haar vriendinnen ofzo?

Natuurlijk moet je wel een weekend weg kunnen gaan, slaat nergens op dat ze daarom beledigd zou zijn. Of heb je een weekend weg met haar eerder afgeslagen oid?
Waar heeft zij het nu precies moeilijk mee? Het feit dat ze niet zoveel mensen kent lijkt me niet zo belangrijk, aangezien ze blijkbaar wel genoeg vriendinnen heeft om een weekend mee weg te gaan. Is ze misschien erg onzeker en vat ze dit op alsof zij niet leuk genoeg is om mee op vakantie te gaan?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_119772148
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:39 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend gaat zeker één keer per jaar met vrienden een weekend weg. Boeit me niks. Heerlijk het rijk alleen *O*
En dat is héééél gezond en heel normaal. Afentoe vind ik het ook heerlijk als mevrouw Simpel-Zat de deur uit is. Zo lang de groeiende zin in het terug komen er blijft zijn is dat geoon gezond ook. Dat claimen, ondanks dat ze geëmigreerd is voor TS, is echt killing.

TS, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat volgens jou de reden is dat ze hier nog geen sociaal leven behalve jou heeft. Waar komt ze eigenlijk vandaan?
  vrijdag 30 november 2012 @ 08:49:55 #24
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_119772159
Dat gezeik met die wijven altijd. :')
Gewoon gaan, hoor. Het is maar een weekend, geen maand. Laat haar een weekend plannen voor jullie samen. Want wel lopen miepen en zelf geen initiatieven aandragen, komt nogal afhankelijk over. Vind ik.
pi_119772180
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 08:48 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Van wie? Alleen van haar en haar vriendinnen ofzo?

Natuurlijk moet je wel een weekend weg kunnen gaan, slaat nergens op dat ze daarom beledigd zou zijn. Of heb je een weekend weg met haar eerder afgeslagen oid?
Waar heeft zij het nu precies moeilijk mee? Het feit dat ze niet zoveel mensen kent lijkt me niet zo belangrijk, aangezien ze blijkbaar wel genoeg vriendinnen heeft om een weekend mee weg te gaan. Is ze misschien erg onzeker en vat ze dit op alsof zij niet leuk genoeg is om mee op vakantie te gaan?
Of zijn jouw maten toevallig vrijgezel en hebben ze de reputatie die iedere gezonde man op vakantie heeft... zoveel mogelijk kutjes regelen...?
In dat geval kan ik het ietsje beter begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')