Daar zit zeker een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste manier is sufneuken de dag voordat je eigen ding gaat doen.
Gaat al 30 jaar goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 02:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Daar zit zeker een kern van waarheid in.
Precies. TS moet niet zo twijfelen en meer op zijn gevoel vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 02:57 schreef psychosomatic het volgende:
Ik vermoed dat dit niet de eerste keer is dat ze moeilijk doet over de tijd die jij door brengt met vrienden en ik weet bijna zeker dat je in het verleden te vaak naar haar pijpen hebt gedanst.
Jezus wat eng, elkaars eigen interesses en activiteiten niet respecterenquote:Op vrijdag 30 november 2012 06:56 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies. TS moet niet zo twijfelen en meer op zijn gevoel vertrouwen.
TS, als jij dat type relatie wilt, waarbij je een weekendje weg kunt -- dan moet je niet aan ons vragen of het "kan of niet". Dan moet je gewoon gaan.
Er zijn genoeg andere relaties waarbij je niet zomaar wegkan. Dat type relatie vindt het heerlijk om helemaal in elkaar op te gaan, en gezamenlijke vrienden te hebben, enzovoort. Persoonlijk heb ik dat een tijdje geprobeerd, maar werkt niet voor mij.
Van wie? Alleen van haar en haar vriendinnen ofzo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:41 schreef Kostyan het volgende:
maar ik krijg er nogal veel weerstand op en vraag me nou eigenlijk af of dat nou terecht is. Wat vinden jullie?
En dat is héééél gezond en heel normaal. Afentoe vind ik het ook heerlijk als mevrouw Simpel-Zat de deur uit is. Zo lang de groeiende zin in het terug komen er blijft zijn is dat geoon gezond ook. Dat claimen, ondanks dat ze geëmigreerd is voor TS, is echt killing.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:39 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend gaat zeker één keer per jaar met vrienden een weekend weg. Boeit me niks. Heerlijk het rijk alleen
Of zijn jouw maten toevallig vrijgezel en hebben ze de reputatie die iedere gezonde man op vakantie heeft... zoveel mogelijk kutjes regelen...?quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van wie? Alleen van haar en haar vriendinnen ofzo?
Natuurlijk moet je wel een weekend weg kunnen gaan, slaat nergens op dat ze daarom beledigd zou zijn. Of heb je een weekend weg met haar eerder afgeslagen oid?
Waar heeft zij het nu precies moeilijk mee? Het feit dat ze niet zoveel mensen kent lijkt me niet zo belangrijk, aangezien ze blijkbaar wel genoeg vriendinnen heeft om een weekend mee weg te gaan. Is ze misschien erg onzeker en vat ze dit op alsof zij niet leuk genoeg is om mee op vakantie te gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |