Doe maar eens een plaatje dan, Wafelijzer.quote:
Wyccie was toch aan de beurt?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doe maar eens een plaatje dan, Wafelijzer.
Maar zij is...quote:
En dan plaats je dat plaatje dat ik ook wilde gaan zoekenquote:
Hij en zijn broer Huub slapen samen in een stapelbed.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij is deze meneer stapelgek.
Juist wel! We moeten ons aan de drieminutenregel houden.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:22 schreef wyccie het volgende:
Jullie nemen dit spelletje niet serieus, hè?
Deze topicreeks is het enige in mijn leven dat ik serieus neem!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:22 schreef wyccie het volgende:
Jullie nemen dit spelletje niet serieus, hè?
Neehee, jij hebt de zusters Muis geraden.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu is Wickedangel dus aan de beurt.
Dus we lopen één achter? Betekent dat wie dan ook mijn plaatje raadt, jij daarna aan de beurt bent?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee, jij hebt de zusters Muis geraden.
Nee.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus we lopen één achter? Betekent dat wie dan ook mijn plaatje raadt, jij daarna aan de beurt bent?
Ze lijkt op Annette Benning, maar ze is het misschien niet.quote:
Klopt, die is het niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze lijkt op Annette Benning, maar ze is het misschien niet.
Zangeresquote:
Is geen antwoord op de vraag. Er zijn zat Nederlanders die in het buitenland zijn geboren.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Mevrouw werd geboren in Ardmore, Oklahoma.
Zucht. Ze was een wolk van een Amerikaanse baby. Zo goed?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is geen antwoord op de vraag. Er zijn zat Nederlanders die in het buitenland zijn geboren.
Van het type 'lief'?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Zucht. Ze was een wolk van een Amerikaanse baby. Zo goed?
Maar actief in Nederland dus.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Zucht. Ze was een wolk van een Amerikaanse baby. Zo goed?
Het is inderdaad een lief type.quote:
quote:Ze komt me zo ontzettend bekend voor. Volgens mij is ze helemaal niet veranderd in haar gezicht, maar toch weet ik het niet.
Niet als baby.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar actief in Nederland dus.
quote:
Nee, ze heeft een ongebruikelijkere naam.quote:
Neem jij dit spelletje wel serieus?quote:
Dat gaat een beetje moeilijk met die vage hints van jou.quote:
Ik heb nog geen hint gegeven, laat staan een vage.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk met die vage hints van jou.
Kejje nagaan.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog geen hint gegeven, laat staan een vage.
Nu is het een weggevertjequote:
Je kunt niet ontkennen dat het een ongebruikelijke naam voor een vrouw is, toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Neem jij dit spelletje wel serieus?
Nog steeds geen idee, dus ik ga maar in bed haken.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu is het een weggevertjeHow Many Times
Ha!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu is het een weggevertjeHow Many Times
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat het een ongebruikelijke naam voor een vrouw is, toch?
En ik wilde zo nog een supertof clipje posten dat ik van de week gevonden heb.quote:[..]
Nog steeds geen idee, dus ik ga maar in bed haken.
tong was al aan het borduren, dus ik moet ook maar eens zo'n leuke hobby gaan nemen. Punniken of zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:01 schreef wyccie het volgende:
Nog steeds geen idee, dus ik ga maar in bed haken.
Niet? Ivo Niehe was dol op haar, geloof ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een aanbeveling?quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet? Ivo Niehe was dol op haar, geloof ik.
Meer om aan te geven dat ze niet echt underground was of zo.quote:
Oh, ik snap het.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Meer om aan te geven dat ze niet echt underground was of zo.
Ja toch?quote:
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong was al aan het borduren, dus ik moet ook maar eens zo'n leuke hobby gaan nemen. Punniken of zo.
Hoe kom ik dan op Kikkie Deequote:
Je hebt werkelijk een ongekend talent om figuren die in het verleden, om wat voor onduidelijke reden(en) dan ook, hun fifteen minutes of fame beleefden en allang uit het collectieve geheugen zijn verdwenen, toch weer voor het voetlicht te brengen.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat gewoon mooi. Lori Spee was, is en blijft altijd een druif maar er zijn er ook velen die echt heel erg goed waren maar die niemand meer kent.
Marva Whitney bijvoorbeeld. Uit de stal van James Brown, zijn Soulsister Numero Uno.quote:
Karakteristieke kopquote:
Zocht een beetje onduideluhje foto. Toch niet onduidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Karakteristieke kop![]()
Net als deze:
[ afbeelding ]
Deze man kon wel meer dan de pianist die Wim Kan kende.quote:
Ander land. Zeg maar Amerika.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop