SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Waarom? Ze verdienen evengoed de kansquote:Op donderdag 29 november 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind best dat ze recht hebben om te leven, maar vlak na de geboorte is heel iets anders dan als een mens al 1-2- 20 jaar op de aarde waggelt.Mijn ouders zijn zwaar gelovig en die dragen ook genoeg bij aan de maatschappij.. En ik ben zelf ooit ook eens heel ver gekomen met turnen.. Betekende ook niet dat ik niks meer bijdroegquote:Op donderdag 29 november 2012 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik helemaal niets. Ik had nooit geboren mogen worden of na mijn geboorten mogen blijven leven.
[..]
Dat weet ikmaar ik zie de meerwaarde niet van iemand die bv heel snel een rondje kan lopen en daar 24/7 mee bezig is en verder niets bijdraagt aan de maatschappij. De meeste gelovige doen dat parttime en dragen nog wel iets aan de maatschappij bij
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Helaas zijn er vast ouders die dat doen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat is inherent aan een maatschappij waar wat sociaal wenselijk is, bepaald wordt door een groep mensen die daar eigenlijk niet geschikt voor is.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Echter is het ene antwoord sociaal eigenlijk niet wenselijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar goed, het is een leuke discussie zoals de TT al zegt. Moeilijk, maar heel interessant en vanuit elk algemeen aspect te bespreken.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Amenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Maar goed, het is een leuke discussie zoals de TT al zegt. Moeilijk, maar heel interessant en vanuit elk algemeen aspect te bespreken.
Dus, laten we het er allemaal op de volgende verjaardag over hebben.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Klopt. In de natuur zouden obese mensen ook niet overleven, anorexiapatiënten ook niet. Maar dat was mijn vraag nietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In de natuur zouden zulke afwijkingen het niet overleven..
Ik ben wel benieuwd wat jij vindt van het geval dat ik beschreef in het vorige topic. Wat zou jij met zo iemand doen? Ook wetende dat het meisje de staat ieder jaar tot haar dood een miljoen euro gaat kosten.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is inherent aan een maatschappij waar wat sociaal wenselijk is, bepaald wordt door een groep mensen die daar eigenlijk niet geschikt voor is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jaaaaa, kringverjaardaaaaaaaagquote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Dus, laten we het er allemaal op de volgende verjaardag over hebben.WINDGOD
Ja, ja, jaquote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Dus, laten we het er allemaal op de volgende verjaardag over hebben.! Acht februari ben ik jarig, kringverjaardag, jeeej
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wees gerust, ik plant me toch niet voortquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben wel voorstander om mensen met een dergelijke beperking te steriliseren.
6 dagen laterquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ja! Acht februari ben ik jarig, kringverjaardag, jeeej
.
![]()
Ik ben eerder jarig u_uquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ja! Acht februari ben ik jarig, kringverjaardag, jeeej
.
Ik weet dat ik een kromme gedachtegang hebquote:Op donderdag 29 november 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom? Ze verdienen evengoed de kans
[..]
Mijn ouders zijn zwaar gelovig en die dragen ook genoeg bij aan de maatschappij.. En ik ben zelf ooit ook eens heel ver gekomen met turnen.. Betekende ook niet dat ik niks meer bijdroeghet is mijn mening. En ik weet ook dat het niet zo zwart wit is als ik het zeg
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
en waar leg je de grensquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
![]()
Dan mag jij een kringvakantie houdenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben eerder jarig u_u.
Hehehe. Nee, zijn geen goede dingen. Dikke ruzies kunnen daar van komen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaa, kringverjaardaaaaaaaagWINDGOD
Nouja zegquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wees gerust, ik plant me toch niet voort![]()
![]()
Een potentiele ouder van zo een kind.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar wie ben jij om daar een waardeoordeel over te vellen? En waarom? Zouden ze niets bij kunnen dragen aan de maatschappij? Wat?
Omdat ik graag een gezond kind wil en sommige afwijkingen van dermate grote invloed op een mensenleven vind dat ik het leven van zo een kind van erg lage waarde vind.. Het kind heeft vlak na de geboorte nog niet echt geleefd dus de discussie voor mij ''dat je dan het leven van iemand afpakt'' vind ik niet terecht... Eigenlijk volgens hetzelfde principe als abortus alleen dan na de bevalling is het voor mij.
Ze kunnen iets bijdragen aan de maatschappij, mijn gehandicapte oom werkt ook op een zorgboerderij
Rustig aan.![]()
Dat doe ik alquote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Dus, laten we het er allemaal op de volgende verjaardag over hebben.
14 SHADES OF GREY
Ik weet dat dat jouw mening is, ik probeerde het slechts enigszins te nuanceren met mijn meningquote:Op donderdag 29 november 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een kromme gedachtegang hebhet is mijn mening. En ik weet ook dat het niet zo zwart wit is als ik het zeg
Welke beperking bedoel je dan? Down syndroom of gewoonweg achterlijke mensen zonder meetbaar IQ?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Die mogen van mij ook rustig uitsterven.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. In de natuur zouden obese mensen ook niet overleven, anorexiapatiënten ook niet. Maar dat was mijn vraag niet.
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij vindt van het geval dat ik beschreef in het vorige topic. Wat zou jij met zo iemand doen? Ook wetende dat het meisje de staat ieder jaar tot haar dood een miljoen euro gaat kosten.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dan moet je ook tegen abortus an sich zijn eigenlijk... Want waarom mag het niet als het kindje net geboren is en wel na 24 weken naar jouw mening?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom? Ze verdienen evengoed de kansRustig aan.![]()
Dat komt mooi uit, want het valt in de vakantiequote:Op donderdag 29 november 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan mag jij een kringvakantie houden.
Waar trek je de grens? En wie maakt die beslissing?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
14 SHADES OF GREY
Ik snap niet zo goed waarom ik vakantie zeiquote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want het valt in de vakantie.
Mja, waar leg je de grens. Hekelpuntjequote:Op donderdag 29 november 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke beperking bedoel je dan? Down syndroom of gewoonweg achterlijke mensen zonder meetbaar IQ?.
![]()
of mensen met een lichamelijke beperkingquote:Op donderdag 29 november 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke beperking bedoel je dan? Down syndroom of gewoonweg achterlijke mensen zonder meetbaar IQ?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Waarom moet ik dan tegen abortus zijn? Ik heb zelf eens abortus laten plegen wegens redenen die niemand hier wat aan gaat.. Maar het is gewoon onnodig wanneer het kind ledematen zou missen en/of gehandicapt is.. Wat er al gezegd werd: die kans is er later ook en dan doe je het ook niet wegquote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan moet je ook tegen abortus an sich zijn eigenlijk... Want waarom mag het niet als het kindje net geboren is en wel na 24 weken naar jouw mening?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
De mooiste dag van het jaarquote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Wanneer is rokjon jarig
ouderwets koekhappen?
Tevens de laatste
En dan kun je je afvragen of het gezond is dat het kind voor de ouders gaat zorgen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
2 ''downies'' kunnen gezond nageslacht krijgenWat gezellig.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat een onzin zeg, het kind leeft al in de baarmoeder. Je pakt dus een leven af, of het nou net begonnen is of niet, het is irreel om te zeggen dat het kind nog niet echt geleefd heeft want dat kunnen we niet goed beoordelen en bovendien gaat het er voor mij nou juist net om dat het kind dus geen kans heeft om te leven. Om het leven te beginnen en er wellicht wel iets fantastisch van te maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een potentiele ouder van zo een kind.
Omdat ik graag een gezond kind wil en sommige afwijkingen van dermate grote invloed op een mensenleven vind dat ik het leven van zo een kind van erg lage waarde vind.. Het kind heeft vlak na de geboorte nog niet echt geleefd dus de discussie voor mij ''dat je dan het leven van iemand afpakt'' vind ik niet terecht... Eigenlijk volgens hetzelfde principe als abortus alleen dan na de bevalling is het voor mij.
Ze kunnen iets bijdragen aan de maatschappij, mijn gehandicapte oom werkt ook op een zorgboerderijI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ikook niet, maar ik dacht "ik zeg gewoon dit"quote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ik vakantie zei.
Naar mijn mening mogen mensen die geestelijk of lichaam niet in staat zijn zichzelf te verzorgen geen kinderen krijgen. Dus ook al heeft iemand zonder armen een topbaan hij/zij mag in mijn ogen zich niet voortplanten. Ja ik weet dat is krom.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
of mensen met een lichamelijke beperking
14 SHADES OF GREY
Ik wilde kringverjaardag typenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ikook niet, maar ik dacht "ik zeg gewoon dit".
grote kans op een volgende generatie downie toch? en ze kunnen in principe niet worden opgevoed door de eigen oudersquote:Op donderdag 29 november 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
2 ''downies'' kunnen gezond nageslacht krijgen![]()
Kringvakantieverjaardag dan maarquote:
Omdat het kind dan dus nog niet leeft en er nou eenmaal een kans moet zijn dat je een kind weg laat halen ook al is het bijna altijd je eigen schuld, maar vooral in gevallen van misbruik/verkrachting/door de pil heen moet je daar goed aan denken.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan moet je ook tegen abortus an sich zijn eigenlijk... Want waarom mag het niet als het kindje net geboren is en wel na 24 weken naar jouw mening?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Omdat je potentieel leven beeindigd.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dan tegen abortus zijn? Ik heb zelf eens abortus laten plegen wegens redenen die niemand hier wat aan gaat.. Maar het is gewoon onnodig wanneer het kind ledematen zou missen en/of gehandicapt is.. Wat er al gezegd werd: die kans is er later ook en dan doe je het ook niet weg
En sorry voor je abortus...
Als een kind al een leven heeft is het anders naar mijn mening.Rustig aan.![]()
En ik ben vandaag jarigquote:Op donderdag 29 november 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kringvakantieverjaardag dan maar
14 SHADES OF GREY
In sommige gevallen zou postnatale abortus best een goede optie zijn.
Al jouw geweldig mooie genen die verloren gaan voor de genenpoule.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wees gerust, ik plant me toch niet voortMijn hart weent.
Ik denk dat in een beschaafde maatschappij, wat wij pretenderen te zijn, geld geen rol mag spelen in het al dan niet in leven houden van iemand.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. In de natuur zouden obese mensen ook niet overleven, anorexiapatiënten ook niet. Maar dat was mijn vraag niet.
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij vindt van het geval dat ik beschreef in het vorige topic. Wat zou jij met zo iemand doen? Ook wetende dat het meisje de staat ieder jaar tot haar dood een miljoen euro gaat kosten.
Waar wij echter tegen aanlopen, is een steeds verder degenererende bevolking waarin de minst geschikten zich het snelst voortplanten. Dit model wordt dus op een gegeven moment onhoudbaar.
Zelf ben ik voor het minimaliseren van dit soort abnormaliteiten. Het minste wat je kunt doen is er voor zorgen dat dit soort gevallen zich niet voortplanten. Zorg er daarnaast voor dat ze minder geboren worden. Genetische screenings etc.
Ik denk niet dat je van iemand kunt verwachten dat ze hun kind moedwillig dood laten gaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het kind had uberhaupt al geen kans van overleven.. Maar anyway, wsl had ik m anders miss WEL gehouden.. Wsl nog niet, want ik was jong, maar goedquote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat je potentieel leven beeindigd.
En sorry voor je abortus...
Als een kind al een leven heeft is het anders naar mijn mening.
En waarom zou het geen leven kunnen hebben met een beperking? Of bedoel je dat nietWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
nooitquote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
In sommige gevallen zou postnatale abortus best een goede optie zijn.
![]()
Sorryquote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al jouw geweldig mooie genen die verloren gaan voor de genenpoule.Mijn hart weent.
[..]
Ik denk dat in een beschaafde maatschappij, wat wij pretenderen te zijn, geld geen rol mag spelen in het al dan niet in leven houden van iemand.
Waar wij echter tegen aanlopen, is een steeds verder degenererende bevolking waarin de minst geschikten zich het snelst voortplanten. Dit model wordt dus op een gegeven moment onhoudbaar.
Zelf ben ik voor het minimaliseren van dit soort abnormaliteiten. Het minste wat je kunt doen is er voor zorgen dat dit soort gevallen zich niet voortplanten. Zorg er daarnaast voor dat ze minder geboren worden. Genetische screenings etc.
Ik denk niet dat je van iemand kunt verwachten dat ze hun kind moedwillig dood laten gaan.![]()
En feli tijn
30quote:14 SHADES OF GREY
Cryothic is de 18e jarigquote:Op donderdag 29 november 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
De mooiste dag van het jaar
Tevens de laatste
alle verjaardagen in dec zijn rot
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 23:03:13 ]![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oehhh da's ook al bijna![]()
En ik heb al een taart en een cadeau![]()
![]()
Vlak voor sinterklaas ook. Terwijl ik dat kutfeest al 10 jaar niet meer vierquote:Op donderdag 29 november 2012 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cryothic is de 18e jarig
alle verjaardagen in dec zijn rot14 SHADES OF GREY
Haha nice!!! Blijft die taart wel goed?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
En ik heb al een taart en een cadeau![]()
Ik weet niet eens wat ik wil hebben voor m'n b'day
Het kind zal in de instelling uiteraard aan de prikpil gaan zodat ze zich nooit kan voortplanten. En als ze volwassen is zal er middels de rechter anticonceptie afgedwongen wordenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al jouw geweldig mooie genen die verloren gaan voor de genenpoule.Mijn hart weent.
[..]
Ik denk dat in een beschaafde maatschappij, wat wij pretenderen te zijn, geld geen rol mag spelen in het al dan niet in leven houden van iemand.
Ik denk niet dat je van iemand kunt verwachten dat ze hun kind moedwillig dood laten gaan.
Ik ben het wel met je eens, in zoverre dat dit kind nog een redelijk leuk leven kan hebben. Dat is voor andere gevallen dan weer anders omdat die een gevaar zijn voor de mensheid en henzelf. Dat vind ik lastig.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Toch niet dat VW busjes van lego?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
En ik heb al een taart en een cadeau14 SHADES OF GREY
Ja maar dat voelt niet echt zo.quote:14 SHADES OF GREY
Je wilt niet mooi sexy ondergoed hebben?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haha nice!!! Blijft die taart wel goed?![]()
Ik weet niet eens wat ik wil hebben voor m'n b'day
het is moeilijk om voor anderen te beslissen. als je dit doet, kan je net zo goed alle mensen uit de 'kansenwijken' steriliseren, want daar komt ook niks goeds vanquote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kind zal in de instelling uiteraard aan de prikpil gaan zodat ze zich nooit kan voortplanten. En als ze volwassen is zal er middels de rechter anticonceptie afgedwongen worden
Ik ben het wel met je eens, in zoverre dat dit kind nog een redelijk leuk leven kan hebben. Dat is voor andere gevallen dan weer anders omdat die een gevaar zijn voor de mensheid en henzelf. Dat vind ik lastig.![]()
Ik ben gewoon zo een lul die niet zoveel waarde hecht een leven Tam...quote:Op donderdag 29 november 2012 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Wat een onzin zeg, het kind leeft al in de baarmoeder. Je pakt dus een leven af, of het nou net begonnen is of niet, het is irreel om te zeggen dat het kind nog niet echt geleefd heeft want dat kunnen we niet goed beoordelen en bovendien gaat het er voor mij nou juist net om dat het kind dus geen kans heeft om te leven. Om het leven te beginnen en er wellicht wel iets fantastisch van te maken.
Ik bedoel met ''geleefd hebben'' dat iemand gewoon wat meegemaakt heeft enzo.... Al een tijdje op weg is volwassen te worden.
Je pakt een leven af dat nog niet geleefd heeft dus zegmaar...
Dat is gewoon precies hetzelfde geval als bij abortus.Rustig aan.![]()
Of een nieuw bed, maar da's beetje duurquote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt niet mooi sexy ondergoed hebben?
maak wat XTC voor iedereen en vier je feestjequote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dat voelt niet echt zo.![]()
Of jarig zijn ofzoquote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway, ander onderwerp. Anale seks? Ja of nee?
14 SHADES OF GREY
Mja, niet iedereen is hetzelfde en ik denk dat je jezelf niet moet vergelijken met anderen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo een lul die niet zoveel waarde hecht een leven Tam...
Ik bedoel met ''geleefd hebben'' dat iemand gewoon wat meegemaakt heeft enzo.... Al een tijdje op weg is volwassen te worden.
Dat is gewoon precies hetzelfde geval als bij abortus.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja he dat zou ik dus niet hequote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
maak wat XTC voor iedereen en vier je feestjezie fobo
14 SHADES OF GREY
Wat een gekke vraag.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway, ander onderwerp. Anale seks? Ja of nee?
No it's notquote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo een lul die niet zoveel waarde hecht een leven Tam...
Dat is gewoon precies hetzelfde geval als bij abortus.
Mgoed, ik hou er over op, want t wordt me te persoonlijkWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat is niet per definitie waar en dat weet je best.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
het is moeilijk om voor anderen te beslissen. als je dit doet, kan je net zo goed alle mensen uit de 'kansenwijken' steriliseren, want daar komt ook niks goeds van
Het voorbeeld daarvan ken ik toevallig ook in het zusje van het meisje waar ik het zojuist over had, normaal IQ, doet het erg goed op school.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja he dat zou ik dus niet hezie fobo
![]()
![]()
Ja, lekker. Mits goed voorbereidquote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway, ander onderwerp. Anale seks? Ja of nee?.
Het probleem hier is dat je het per geval wil/moet bekijken.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kind zal in de instelling uiteraard aan de prikpil gaan zodat ze zich nooit kan voortplanten. En als ze volwassen is zal er middels de rechter anticonceptie afgedwongen worden
Ik ben het wel met je eens, in zoverre dat dit kind nog een redelijk leuk leven kan hebben. Dat is voor andere gevallen dan weer anders omdat die een gevaar zijn voor de mensheid en henzelf. Dat vind ik lastig.
Om een gezonde bevolking te verkrijgen echter en om onze maatschappij in stand te houden, zul je grotere stappen moeten maken.
En die stappen zijn niet wenselijk voor veel mensen en niet te accepteren voor veel andere mensen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Of een nieuw bed, maar da's beetje duurJa.
Maar je bed is zo mooi!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
lang leve de vriezerquote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haha nice!!! Blijft die taart wel goed?![]()
Ik weet niet eens wat ik wil hebben voor m'n b'day![]()
![]()
Ja maar oud en krakerigquote:Op donderdag 29 november 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het probleem hier is dat je het per geval wil/moet bekijken.
Om een gezonde bevolking te verkrijgen echter en om onze maatschappij in stand te houden, zul je grotere stappen moeten maken.
En die stappen zijn niet wenselijk voor veel mensen en niet te accepteren voor veel andere mensen.
[..]Ja.
Maar je bed is zo mooi!![]()
Hahahaquote:Op donderdag 29 november 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, lekker. Mits goed voorbereid.
En daarom houden we het huidige systeem maar in stand. Ik geloof trouwens ook van harte dat de helft van de Nederlandse bevolking geen flauw idee heeft van het bestaan van dit soort kinderen/mensen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het probleem hier is dat je het per geval wil/moet bekijken.
En die stappen zijn niet wenselijk voor veel mensen en niet te accepteren voor veel andere mensen.
[..]Ja.
Maar je bed is zo mooi!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Om op de vraag terug te komen. Geven en ontvangen maar dan wel goed voorbereiden enzo14 SHADES OF GREY
...quote:Op donderdag 29 november 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, niet iedereen is hetzelfde en ik denk dat je jezelf niet moet vergelijken met anderen.
Dat doe jij dan even hard door het mij te verbieden lijkt mij?Rustig aan.![]()
anale seks ontvangen?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
Om op de vraag terug te komen. Geven en ontvangen maar dan wel goed voorbereiden enzo![]()
Maar je moet geduldig wachten tot je later groot bent.
Is dit nou later, is dit nou later, als je groot bent?
Een diploma vol met leugens, waarop staat dat je volwassen bent?
Ik snap geen donder van het leven. Ik weet niet steeds niet wie ik ben.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Niks mis mee toch, zelfs man zijnde nietquote:
<3quote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik snap geen donder van het leven. Ik weet niet steeds niet wie ik ben.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Wat verbied ik?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...
Dat doe jij dan even hard door het mij te verbieden lijkt mij?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja, zoals in de keeper van Ado bvquote:14 SHADES OF GREY
Mamaaaaaa, maamaaaa, kan het licht aan op de gang?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Uhhuhquote:
Deze nu
Nobody shows you if they love you.
They try so hard to be above you.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
+1quote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik snap geen donder van het leven. Ik weet niet steeds niet wie ik ben.
Over dat soort dingen heb ik de laatste tijd veel nagedacht14 SHADES OF GREY
Ik denk dat die opmerking pas verdwijnt als deze generatie is overledenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, zoals in de keeper van Ado bv
Bohquote:Op donderdag 29 november 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja maar oud en krakerig![]()
Ik heb een mooi nieuw bed van mijn zwager gekregen.
Het was uit met mijn ex en zij nam het bed mee.
Toen het uit was tussen mijn nu zwager en zijn ex, nam zij ook het bed mee. Hij kocht een nieuw bed, kreeg een relatie met mijn zusje en woonde eigenlijk bijna direct daar. Bed werd nooit gebruikt.De helft van de Nederlandse bevolking heeft geen flauw idee van een hele boel. Het is dus eigenlijk schandalig dat ze daar over mogen beslissen dmv verkiezingen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarom houden we het huidige systeem maar in stand. Ik geloof trouwens ook van harte dat de helft van de Nederlandse bevolking geen flauw idee heeft van het bestaan van dit soort kinderen/mensen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gewoon de schakelaar om zetten.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:10 schreef Tamashii het volgende:
Mamaaaaaa, maamaaaa, kan het licht aan op de gang?![]()
Ik alleen als ik dit lied hoor, maar ik ben het er zwaar mee eens ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
+1
Over dat soort dingen heb ik de laatste tijd veel nagedachtI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 29 november 2012 23:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat die opmerking pas verdwijnt als deze generatie is overleden
14 SHADES OF GREY
Ergens wel, jaquote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De helft van de Nederlandse bevolking heeft geen flauw idee van een hele boel. Het is dus eigenlijk schandalig dat ze daar over mogen beslissen dmv verkiezingen..
die kan nooit meer in Nederland voetballenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, zoals in de keeper van Ado bv![]()
![]()
Naja laat maar...quote:
Waar zit voor jou het verschil tussen abortus in de 24e week en een spuitje na de geboorte?Rustig aan.![]()
Wat een ingewikkeld verhaal, maar wel relaxedquote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh
Toen het uit was tussen mijn nu zwager en zijn ex, nam zij ook het bed mee. Hij kocht een nieuw bed, kreeg een relatie met mijn zusje en woonde eigenlijk bijna direct daar. Bed werd nooit gebruikt.
[..]
De helft van de Nederlandse bevolking heeft geen flauw idee van een hele boel. Het is dus eigenlijk schandalig dat ze daar over mogen beslissen dmv verkiezingen.![]()
![]()
Had mijn ex niet moeten flikken, mijn bed meenemenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh
Toen het uit was tussen mijn nu zwager en zijn ex, nam zij ook het bed mee. Hij kocht een nieuw bed, kreeg een relatie met mijn zusje en woonde eigenlijk bijna direct daar. Bed werd nooit gebruikt.
[..]
De helft van de Nederlandse bevolking heeft geen flauw idee van een hele boel. Het is dus eigenlijk schandalig dat ze daar over mogen beslissen dmv verkiezingen... Bohhhh
En hoezo nooit gebruikt?
ik stel voor dat alleen de rijken mogen stemmenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De helft van de Nederlandse bevolking heeft geen flauw idee van een hele boel. Het is dus eigenlijk schandalig dat ze daar over mogen beslissen dmv verkiezingen.![]()
Dat heb ik je al verteld. En ik ben nu ook een beetje klaar met de dicussie.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja laat maar...
Waar zit voor jou het verschil tussen abortus in de 24e week en een spuitje na de geboorte?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Serieusquote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja laat maar...
Waar zit voor jou het verschil tussen abortus in de 24e week en een spuitje na de geboorte?
14 SHADES OF GREY
Nee, alleen de mensen met een IQ van 140 of hoger.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ik stel voor dat alleen de rijken mogen stemmen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alleen mannen zoals vroegerquote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ik stel voor dat alleen de rijken mogen stemmen
14 SHADES OF GREY
En geld mag daar ook alleen maar naar toe.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, alleen de mensen met een IQ van 140 of hoger.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ben ik wel voor eigenlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, alleen de mensen met een IQ van 140 of hoger.![]()
tevens nooit meer aftrekken, welkom tot de gedachtengang van de katholieke kerkquote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja laat maar...
Waar zit voor jou het verschil tussen abortus in de 24e week en een spuitje na de geboorte?![]()
Volgens mij niet, je had het over recht op leven ontnemen maar dat doe je bij abortus even hard...quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Tamashii het volgende:
Dat heb ik je al verteld. En ik ben nu ook een beetje klaar met de dicussie.
Ok jammer, eigenlijk het laatste wat ik wou weten.Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En geld mag daar ook alleen maar naar toe.
afgezien van topsporters heb je dan ongeveer dezelfde groep,quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, alleen de mensen met een IQ van 140 of hoger.![]()
Dat gejank alleen al van de GL-stemmers was om mijn haren uit mijn hoofd te trekken.quote:
Ik verloor ter plekke hersencellen.Mwah, ik was toen zo boos op haar dat het me niet interesseerde. Als ze maar zo snel mogelijk oprotte.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Had mijn ex niet moeten flikken, mijn bed meenemen.. Bohhhh
En hoezo nooit gebruikt?
Nouja, zwager kocht een bed, paar keer in geslapen. Leerde mijn zusje kennen en trok daar in.
oh nee je hebt nog een stel wereldvreemde autisten met een hoog iQ, wat doe je daar mee. al kan je die volgens kingtoppie afmaken als ze nog niet heel oud zijn![]()
Ahh zo jaquote:Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gejank alleen al van de GL-stemmers was om mijn haren uit mijn hoofd te trekken.
Ik verloor ter plekke hersencellen.
[..]
Mwah, ik was toen zo boos op haar dat het me niet interesseerde. Als ze maar zo snel mogelijk oprotte.
Nouja, zwager kocht een bed, paar keer in geslapen. Leerde mijn zusje kennen en trok daar in.
En ja ok, dat is dan ook wel logisch.. Maar toch.. NIEMAND KRIJGT MIJN BED
Gewoon alleen fysiek en mentaal gezonden mensen mogen stemmenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef Adames het volgende:
oh nee je hebt nog een stel wereldvreemde autisten met een hoog iQ, wat doe je daar mee. al kan je die volgens kingtoppie afmaken als ze nog niet heel oud zijn
14 SHADES OF GREY
Nee hoor, ik ben arm.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef Adames het volgende:
[..]
afgezien van topsporters heb je dan ongeveer dezelfde groep,Ik onderhoud je wel.quote:
Alleen mensen die ik aardig vind mogen stemmen.
Het is natuurlijk wel hypocriet om het ene slecht en het andere goed te noemen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef Adames het volgende:
oh nee je hebt nog een stel wereldvreemde autisten met een hoog iQ, wat doe je daar mee. al kan je die volgens kingtoppie afmaken als ze nog niet heel oud zijn
Maar ik vind het uberhaupt vreemd om abortus als goed of slecht te bestempelen.![]()
Ook niet als je straks een nieuw bed hebt?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ahh zo ja
En ja ok, dat is dan ook wel logisch.. Maar toch.. NIEMAND KRIJGT MIJN BEDEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
So so gulquote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben arm.
[..]
Ik onderhoud je wel.
Dus alleen jij mag stemmenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
14 SHADES OF GREY
Dan wel jaquote:Op donderdag 29 november 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet als je straks een nieuw bed hebt?
dan telt 1 stem gelijk voor 8 zetelsquote:Op donderdag 29 november 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
![]()
Er zijn wel ietsje meer mensen die ik aardig vind, Tijnquote:.
Hihihiquote:Op donderdag 29 november 2012 23:17 schreef Adames het volgende:
[..]
dan telt 1 stem gelijk voor 8 zetels.
Je scharrel?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel ietsje meer mensen die ik aardig vind, Tijn.
Hahaoke gelukkig maar
14 SHADES OF GREY
Ik ook.. Ik ben een slechte ontvanger, true storyquote:Op donderdag 29 november 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen? Ik ben een gever.(no pun mensen, no pun
)
Ook wel een paar FOK!ers, hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je scharrel?
Hahaoke gelukkig maar
quote:.
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook wel een paar FOK!ers, hoor.
[..].
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
I DON'T NEED YOU AND YOU DON'T NEED MEEEEEEEEHEEEEEEEEEEE
*snnnnrrrrf*What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik wel iets beter tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook.. Ik ben een slechte ontvanger, true story(no pun mensen, no pun
)
Maar ik vind het fijn om dingen te geven en te delen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja ik dus ook..En ik moet nog met ontvangen om leren gaan, maar komt welquote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wel iets beter tegenwoordig.
Maar ik vind het fijn om dingen te geven en te delen.
Ik kwam misschien over als volslagen extremist...
Ik zou het er ook niet makkelijk mee hebben hoor...
En ik neem mijn woorden wel gedeeltelijk terug, ik zou alleen de optie in uitzonderlijke situaties open zien zijn.
Einde bericht.Rustig aan.![]()
ik kan heel goed dingen ontvangen, goede combiquote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik vind het fijn om dingen te geven en te delen.![]()
Hier is een liedje voor je.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja ik dus ook..En ik moet nog met ontvangen om leren gaan, maar komt wel
Volgende keer krijg je er een complimentje bij.
Slaap lekker.
Het is het fijnst als je geven en delen gewaardeerd wordt en beloond met het terugkrijgen van dingenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik vind het fijn om dingen te geven en te delen.![]()
![]()
Dat moet men bij mij pas vlak voor het hoogtepunt doen, want anders is het al heel gauw "klaar" :$quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Burning man?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is het fijnst als je geven en delen gewaardeerd wordt en beloond met het terugkrijgen van dingen
Rustig aan.![]()
Als jij daar vrolijk van wordtquote:Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef Snowbells het volgende:
Liedjes zingen terwijl je anale seks hebt?.
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier is een liedje voor je.
Volgende keer krijg je er een complimentje bij.
Slaap lekker.![]()
Daar kan ik dus ook slecht mee omgaan, maar goed, dat is zeker voor de oefening, niet?
Slaap lekker
Andere dingen lijken er daarna minder lekker doorquote:Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat moet men bij mij pas vlak voor het hoogtepunt doen, want anders is het al heel gauw "klaar" :$![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef Snowbells het volgende:
Liedjes zingen terwijl je anale seks hebt?
wel over het pijpen![]()
En daar dan over stemmen welk liedje je gaat zingenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef Snowbells het volgende:
Liedjes zingen terwijl je anale seks hebt?
14 SHADES OF GREY
Het volkslied zingen terwijl je iemand baftWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
??quote:Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Andere dingen lijken er daarna minder lekker door
Hippiefestival in Amerikaquote:14 SHADES OF GREY
Lijkt me lastig tegelijkertijd te doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Het volkslied zingen terwijl je iemand baftRustig aan.![]()
Gewoon oefenenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me lastig tegelijkertijd te doen.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Als er al anaal is gewerkt, zegmaar, dan moet het daar bij mij ook maar afgemaakt worden want dat is het lekkerste wat zo'n beetje bestaat volgens mijquote:![]()
![]()
Lijkt mij serieus gaaf om daar heen te gaanquote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit ja.
Mensen kunnen er niks kopen ofzo, het gaat om ruilhandel
14 SHADES OF GREY
Tuulk welquote:
"Was that the first time someone sang the National Anthem into your ass?"What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Oh, ik ben niet echt een hippie. Maar waarschijnlijk veel drugs en seks daar dan, en dat is natuurlijk niet verkeerdquote:![]()
![]()
Ahhh zo ja.. Ja ik vind t wel verdomde heftig ja, wel eens dusquote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er al anaal is gewerkt, zegmaar, dan moet het daar bij mij ook maar afgemaakt worden want dat is het lekkerste wat zo'n beetje bestaat volgens mij
Ook daaromquote:Op donderdag 29 november 2012 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet echt een hippie. Maar waarschijnlijk veel drugs en seks daar dan, en dat is natuurlijk niet verkeerdhaha
14 SHADES OF GREY
Nee, gaat niet. Of ik moet er geld voor betalen maar dat is ook zoiets...quote:Op donderdag 29 november 2012 23:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Tuulk wel
"Was that the first time someone sang the National Anthem into your ass?"Rustig aan.![]()
Ohquote:Op donderdag 29 november 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, gaat niet. Of ik moet er geld voor betalen maar dat is ook zoiets...
Ah, daar is stalker nummer twee. Mis je me in VBL of zo?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ey doe eens normaal tegen dit brave meisje. Verziek haar niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
hey vriendjequote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef Typisch het volgende:
help ik heb een topic nodig nachtbakker mag neit open![]()
Mmm ja en het bij jezelf doen gaat zo lastigquote:Op donderdag 29 november 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, gaat niet. Of ik moet er geld voor betalen maar dat is ook zoiets...14 SHADES OF GREY
Kan wel anale seks hebben met half slappe lul natuurlijk...quote:Op donderdag 29 november 2012 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ja en het bij jezelf doen gaat zo lastig
Haalt die wel, 30 cm.Rustig aan.![]()
Nee, ik volgede snow.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, daar is stalker nummer twee. Mis je me in VBL of zo?![]()
![]()
![]()
En stond in myAT en andere topics waar ik post zijn niet heel actief atm.
Dus maak je maar geen illusies.![]()
je weet niet eens wat buitenspel isquote:Op donderdag 29 november 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, daar is stalker nummer twee. Mis je me in VBL of zo?![]()
Mooi. Ik houd niet van stalkers.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik volgede snow.![]()
![]()
![]()
En stond in myAT en andere topics waar ik post zijn niet heel actief atm.
Dus maak je maar geen illusies.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jazeker. Jij helpt mij ook de hele tijd.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Daar kan ik dus ook slecht mee omgaan, maar goed, dat is zeker voor de oefening, niet?
Slaap lekkerGenoteerd.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er al anaal is gewerkt, zegmaar, dan moet het daar bij mij ook maar afgemaakt worden want dat is het lekkerste wat zo'n beetje bestaat volgens mij
Slaap lekker allen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar betalen met geld is ook ruilhandelquote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit ja.
Mensen kunnen er niks kopen ofzo, het gaat om ruilhandel![]()
![]()
Verpest het nou nietquote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar betalen met geld is ook ruilhandel.
![]()
Ergens wel..quote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar betalen met geld is ook ruilhandel
Maar je snapt me.Rustig aan.![]()
Echt? Meestal als ik iets van meisjes hoor is dat ze anaal totaal niet lekker vinden.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er al anaal is gewerkt, zegmaar, dan moet het daar bij mij ook maar afgemaakt worden want dat is het lekkerste wat zo'n beetje bestaat volgens mij![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu ga ik ook.. VOTING FOR SAMZZ :$
Zoveel liefde OMGWTF
Daaaaaaag![]()
Weet jij nog wat sexy lesboscenes uit films en/of series?quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
meeste piepen al auw auw als je er naar wijstquote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Echt? Meestal als ik iets van meisjes hoor is dat ze anaal totaal niet lekker vinden.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Niet iemand. Jij.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iemand die je quote op FOK! een stalker noemen.!!!!!
in tegenstelling tot de mannen is het bij vrouwen daar niet extra extra gevoelig.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Echt? Meestal als ik iets van meisjes hoor is dat ze anaal totaal niet lekker vinden.![]()
Dat bedoel ik ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste piepen al auw auw als je er naar wijst![]()
Met vingers is het heel fijn, vind ikquote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Echt? Meestal als ik iets van meisjes hoor is dat ze anaal totaal niet lekker vinden.![]()
![]()
En dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, je staat hoog op de talentjeslijst hoor.![]()
Is loka dan een man?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de mannen is het bij vrouwen daar niet extra extra gevoelig.![]()
![]()
adiëquote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
![]()
Maar nu ga ik ook.. VOTING FOR SAMZZ :$
Zoveel liefde OMGWTF
Daaaaaaag![]()
![]()
Nu moet je denk ik heel blij zijn en een rondje om de kerk dansen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is een erogene zone hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de mannen is het bij vrouwen daar niet extra extra gevoelig.![]()
leuter is wel auw auw?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met vingers is het heel fijn, vind ikSame shit, different day
SC hopper present![]()
Als in erbij/extra bedoel je? Dat maakt nogal verschilquote:Op donderdag 29 november 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met vingers is het heel fijn, vind ik![]()
![]()
Ik word er een beetje verdrietig vanquote:Op donderdag 29 november 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet je denk ik heel blij zijn en een rondje om de kerk dansen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik word er een beetje verdrietig van. Kusje op je verdrietig.
Gewoon alleen vingers bedoel ikquote:Op donderdag 29 november 2012 23:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als in erbij/extra bedoel je? Dat maakt nogal verschil![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kippetje wilt eens een leuk meisje ontmoeten.
Misschien ontmoet ik er veel maar krijg ik de kans niet om zo iemand te leren kennen...
Meisjes leren kennen, hoe doen we dat?...
Praten.... --> Daten? Uitnodigen voor feestjes....
Iemand nog ideetjes?Rustig aan.![]()
Not againquote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Misschien ontmoet ik er veel maar krijg ik de kans niet om zo iemand te leren kennen...
Iemand nog ideetjes?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 23:34:53 ]![]()
Okquote:Op donderdag 29 november 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon alleen vingers bedoel ik![]()
![]()
verkrachten, als het lekker is, dan een date afsprekenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Iemand nog ideetjes?![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Iemand nog ideetjes?!!
Lik aan haar arm en als ze zegt wat doe je ''ja ik vind zout lekker'' dat breekt de ban
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 23:35:51 ]![]()
Wel again...quote:
Mja misschien not again...
Misschien over een maandje weer, lijkt me beter... Kan ik in de tussentijd een beetje kijken of het me iets opleverd.Rustig aan.![]()
Hoi leuk meisje... neuken?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben een leuk meisjehihihi tickle
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 23:36:21 ]![]()
Wanneer?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
Hoi ik ben zielig wie wil met me uit![]()
Kom je op je opleiding geen leuke meisjes tegen? Dan kun je ze misschien wat ongedwongener leren kennen en daarna pas gaan daten?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Iemand nog ideetjes?![]()
Nou ehm ehm kun je deze zaterdag al of anders zondag?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik uit ging was in 1621
Dus geen idee![]()
Maandag mag ook hihi.
![]()
Uit eten en dan de kroeg inquote:Op donderdag 29 november 2012 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik uit ging was in 1621
Dus geen idee.
Op een maandag uitgaan?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ehm ehm kun je deze zaterdag al of anders zondag?![]()
Maandag mag ook hihi.
![]()
Ik ehm, ga gewoon wat meer proberen..quote:Op donderdag 29 november 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom je op je opleiding geen leuke meisjes tegen? Dan kun je ze misschien wat ongedwongener leren kennen en daarna pas gaan daten?
Enige reden waarom ik het hier neerzet is omdat ik het gewoon kut vind dat ik zoiets nooit meemaak.
Als het daadwerkelijk voor de tips was zou ik zoiets niet zo vaak posten, genoeg antwoorden gehad denk ik.
Dus.... Maar bedankt.Rustig aan.![]()
Je moet er wel wat voor doen natuurlijk, je maakt niet uit het niets dingen mee.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ehm, ga gewoon wat meer proberen..
Enige reden waarom ik het hier neerzet is omdat ik het gewoon kut vind dat ik zoiets nooit meemaak.
Als het daadwerkelijk voor de tips was zou ik zoiets niet zo vaak posten, genoeg antwoorden gehad denk ik.
Dus.... Maar bedankt.![]()
Neem Jägermeister.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:42 schreef Koen66 het volgende:
ff kieken of keelpijn weg gaat van wijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Uiteraard moet je er iets voor doen, maar ik vind het maar kut om zoiets te moeten forceren...quote:Op donderdag 29 november 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor doen natuurlijk, je maakt niet uit het niets dingen mee.Rustig aan.![]()
hoe meer je het forceert hoe minder er gebeurdquote:Op donderdag 29 november 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard moet je er iets voor doen, maar ik vind het maar kut om zoiets te moeten forceren...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Forceren?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard moet je er iets voor doen, maar ik vind het maar kut om zoiets te moeten forceren...
Je moet gewoon omgaan met mensen die je leuk vindt en dan iets ontwikkelen. Ik heb het bij mij nooit als geforceerd gevoeld.![]()
Lees net dat iemand haar kind Hashtag genoemd heeft.
Eigenlijk zouden ouders ook nog een spuitje moeten kunnen krijgen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb nog nooit geforceerd en er is nog nooit wat gebeurdquote:Op donderdag 29 november 2012 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe meer je het forceert hoe minder er gebeurd![]()
Als je het mij vraagt en ik zou mezelf een tip geven zou ik wel wat vaker mogen vragen of iemand zin heeft om een keer af te spreken.Rustig aan.![]()
Je gaat niet zomaar met een onbekende om opeens lijkt me?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forceren?
Je moet gewoon omgaan met mensen die je leuk vindt en dan iets ontwikkelen. Ik heb het bij mij nooit als geforceerd gevoeld.Rustig aan.![]()
zeker, NOOIT iets proberen levert niks opquote:Op donderdag 29 november 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geforceerd en er is nog nooit wat gebeurd![]()
Als je het mij vraagt en ik zou mezelf een tip geven zou ik wel wat vaker mogen vragen of iemand zin heeft om een keer af te spreken.
Maar te geforceerd en wanhopig overkomen stoot afSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb een tip voor je, sluit je FOK! account en ga eens naar buiten.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geforceerd en er is nog nooit wat gebeurd![]()
Als je het mij vraagt en ik zou mezelf een tip geven zou ik wel wat vaker mogen vragen of iemand zin heeft om een keer af te spreken.![]()
Combineren ook een optie?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een tip voor je, sluit je FOK! account en ga eens naar buiten.
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, kun je al je coole stories hier plaatsen voor het gajes.
Rustig aan.![]()
Zo maar eens op tijd proberen te slapen
Echt een succes de afgelopen week.
succes manquote:Op donderdag 29 november 2012 23:53 schreef Spezza19 het volgende:
Echt een succes de afgelopen week.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 november 2012 23:53 schreef Spezza19 het volgende:
Echt een succes de afgelopen week.![]()
![]()
Teveel en dat voel ik nu in mijn arm/schouder, en eigenlijk zou ik hier niet moeten zitten .quote:Op donderdag 29 november 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
Lola wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Maar ik heb mij gedragen als een eckte huisvrouw betaamd..... dus je kan trots zijn![]()
![]()
Ik heb de hele dag gewerkt.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Teveel en dat voel ik nu in mijn arm/schouder, en eigenlijk zou ik hier niet moeten zitten .
Maar ik heb mij gedragen als een eckte huisvrouw betaamd..... dus je kan trots zijn
Rustig aan.![]()
Ja dat heb ik niet gedaan, maar een half dagjequote:
Maar ik heb wel gedaan wat ik wilde doen dus ik ben tevreden![]()
Zwaar irritant he?quote:
Elke dag wil ik vroeg opstaan maar voor 11-en ben ik er niet uit
had ook een kutweekquote:Op donderdag 29 november 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
Werk ging kut vandaag...
Krijg dan zo een deprimerend gevoel als het kut gaat.Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: