SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Waarom? Ze verdienen evengoed de kansquote:Op donderdag 29 november 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind best dat ze recht hebben om te leven, maar vlak na de geboorte is heel iets anders dan als een mens al 1-2- 20 jaar op de aarde waggelt.Mijn ouders zijn zwaar gelovig en die dragen ook genoeg bij aan de maatschappij.. En ik ben zelf ooit ook eens heel ver gekomen met turnen.. Betekende ook niet dat ik niks meer bijdroegquote:Op donderdag 29 november 2012 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik helemaal niets. Ik had nooit geboren mogen worden of na mijn geboorten mogen blijven leven.
[..]
Dat weet ikmaar ik zie de meerwaarde niet van iemand die bv heel snel een rondje kan lopen en daar 24/7 mee bezig is en verder niets bijdraagt aan de maatschappij. De meeste gelovige doen dat parttime en dragen nog wel iets aan de maatschappij bij
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Helaas zijn er vast ouders die dat doen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat is inherent aan een maatschappij waar wat sociaal wenselijk is, bepaald wordt door een groep mensen die daar eigenlijk niet geschikt voor is.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Echter is het ene antwoord sociaal eigenlijk niet wenselijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar goed, het is een leuke discussie zoals de TT al zegt. Moeilijk, maar heel interessant en vanuit elk algemeen aspect te bespreken.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Amenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Maar goed, het is een leuke discussie zoals de TT al zegt. Moeilijk, maar heel interessant en vanuit elk algemeen aspect te bespreken.
Dus, laten we het er allemaal op de volgende verjaardag over hebben.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Klopt. In de natuur zouden obese mensen ook niet overleven, anorexiapatiënten ook niet. Maar dat was mijn vraag nietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In de natuur zouden zulke afwijkingen het niet overleven..
Ik ben wel benieuwd wat jij vindt van het geval dat ik beschreef in het vorige topic. Wat zou jij met zo iemand doen? Ook wetende dat het meisje de staat ieder jaar tot haar dood een miljoen euro gaat kosten.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is inherent aan een maatschappij waar wat sociaal wenselijk is, bepaald wordt door een groep mensen die daar eigenlijk niet geschikt voor is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jaaaaa, kringverjaardaaaaaaaagquote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Dus, laten we het er allemaal op de volgende verjaardag over hebben.WINDGOD
Ja, ja, jaquote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Dus, laten we het er allemaal op de volgende verjaardag over hebben.! Acht februari ben ik jarig, kringverjaardag, jeeej
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wees gerust, ik plant me toch niet voortquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben wel voorstander om mensen met een dergelijke beperking te steriliseren.
6 dagen laterquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ja! Acht februari ben ik jarig, kringverjaardag, jeeej
.
![]()
Ik ben eerder jarig u_uquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ja! Acht februari ben ik jarig, kringverjaardag, jeeej
.
Ik weet dat ik een kromme gedachtegang hebquote:Op donderdag 29 november 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom? Ze verdienen evengoed de kans
[..]
Mijn ouders zijn zwaar gelovig en die dragen ook genoeg bij aan de maatschappij.. En ik ben zelf ooit ook eens heel ver gekomen met turnen.. Betekende ook niet dat ik niks meer bijdroeghet is mijn mening. En ik weet ook dat het niet zo zwart wit is als ik het zeg
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
en waar leg je de grensquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
![]()
Dan mag jij een kringvakantie houdenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben eerder jarig u_u.
Hehehe. Nee, zijn geen goede dingen. Dikke ruzies kunnen daar van komen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jaaaaa, kringverjaardaaaaaaaagWINDGOD
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nouja zegquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wees gerust, ik plant me toch niet voort![]()
![]()
Een potentiele ouder van zo een kind.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar wie ben jij om daar een waardeoordeel over te vellen? En waarom? Zouden ze niets bij kunnen dragen aan de maatschappij? Wat?
Omdat ik graag een gezond kind wil en sommige afwijkingen van dermate grote invloed op een mensenleven vind dat ik het leven van zo een kind van erg lage waarde vind.. Het kind heeft vlak na de geboorte nog niet echt geleefd dus de discussie voor mij ''dat je dan het leven van iemand afpakt'' vind ik niet terecht... Eigenlijk volgens hetzelfde principe als abortus alleen dan na de bevalling is het voor mij.
Ze kunnen iets bijdragen aan de maatschappij, mijn gehandicapte oom werkt ook op een zorgboerderij
Rustig aan.![]()
Dat doe ik alquote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Dus, laten we het er allemaal op de volgende verjaardag over hebben.
14 SHADES OF GREY
Ik weet dat dat jouw mening is, ik probeerde het slechts enigszins te nuanceren met mijn meningquote:Op donderdag 29 november 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een kromme gedachtegang hebhet is mijn mening. En ik weet ook dat het niet zo zwart wit is als ik het zeg
Welke beperking bedoel je dan? Down syndroom of gewoonweg achterlijke mensen zonder meetbaar IQ?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Die mogen van mij ook rustig uitsterven.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. In de natuur zouden obese mensen ook niet overleven, anorexiapatiënten ook niet. Maar dat was mijn vraag niet.
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij vindt van het geval dat ik beschreef in het vorige topic. Wat zou jij met zo iemand doen? Ook wetende dat het meisje de staat ieder jaar tot haar dood een miljoen euro gaat kosten.
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: