Hij kreeg nog de groeten van Blöff. Dat ze er als Zeeuwen iets bij konden voorstellen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef Fok-it het volgende:
Jezelf niet kunnen vermaken in Londen
Hij mag zijn pak wel eens laten vermaken.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:23 schreef iFok. het volgende:
Hij heeft best veel verdiend aan deze film. Dus hij zou zich prima kunnen vermaken in een palendansclub.
[ afbeelding ]
Of hem allemaal sneeuwketting-sms'jes sturen. Zo van "stuur dit sms'je door aan tien anderen binnen 24 uur anders ga je binnen een jaar dood"quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:29 schreef Scuidward het volgende:
Moet je over een week terug smsen 'Ja, late reactie, sneeuwstoring.'
Zo, alweer een jaar geleden, tijd om de winterbanden aan te halenquote:Op vrijdag 30 november 2012 01:31 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Of hem allemaal sneeuwketting-sms'jes sturen. Zo van "stuur dit sms'je door aan tien anderen binnen 24 uur anders ga je binnen een jaar dood"
Friso is al aan zijn winterslaap begonnenquote:Op vrijdag 30 november 2012 01:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zo, alweer een jaar geleden, tijd om de winterbanden aan te halen
Dat had ie al eerder gedaan. (wat is de bijnaam van zijn vrouw?)quote:
Mabel Smit Takkewijf ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
(wat is de bijnaam van zijn vrouw?)
De Hamster of de Marmot, daar wil ik vanaf zijnquote:
Alle royals hebben wel iets van een hamster.quote:Op zondag 2 december 2012 00:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De Hamster of de Marmot, daar wil ik vanaf zijn
Maar zij wel heel erg, let eens op die wangenquote:Op zondag 2 december 2012 00:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Alle royals hebben wel iets van een hamster.
Ja, vandaar dat ik ook denk dat het hamster is. Hamsteren!quote:Op zondag 2 december 2012 00:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar zij wel heel erg, let eens op die wangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |