Weet ik, maar het duurde zo lang en ik hield het niet meerquote:
Ja ik loller omdat ze dat nooit zo tof vindt volgens mijquote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet ik, maar het duurde zo lang en ik hield het niet meer![]()
Nog 2 seconden en er was een topic geweest.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet ik, maar het duurde zo lang en ik hield het niet meer![]()
Fred en ik hebben eerst volledig besproken dat we een relatie aangingen voordat we gemuild hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
'da's het kutte aan verliefd worden, liefde en al die ongein. Geen zekerheden, geen duidelijkheid, geen vastigheid, alles losssss en lekker laten gaan
(al zal Schaar dat anders hebben aangepakt, die heeft vast een contract aangeboden aan Fred met de eisen en rechten en plichten binnen een relatie, die hij heeft ondertekend alvorens zijn gingen boemsen)
ZIE JE WEL!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred en ik hebben eerst volledig besproken dat we een relatie aangingen voordat we gemuild hebben![]()
![]()
![]()
Save me some. ktnxbye.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmmmm, Finse chocolade met stukjes amandel en peer
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred en ik hebben eerst volledig besproken dat we een relatie aangingen voordat we gemuild hebben![]()
![]()
![]()
en dat moest meeeeer dan 40 minuten duren?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn TT was:
Waar ik een ontzettende falerd ben. TETTERTETTETTET!
Kun je nagaan dat ik nog heul lang heb zitten twijfelen of ik nou maar een topic zou openenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog 2 seconden en er was een topic geweest.
kan wel een brokkie voor je mee nemen maandagquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kan wel een brokkie voor je mee nemen maandag
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dat moest meeeeer dan 40 minuten duren?![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik nog heul lang heb zitten twijfelen of ik nou maar een topic zou openen![]()
Omdat ik er zelf zo'n hekel aan heb als iemand anders dan de lapo een nieuw topic maakt, want autist.
Maar ik dacht dat je misschien mobiel zat en dan kan je geen nieuwe topics maken
En dan nog wel met een zachte G en een harde L ook nog!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had gemuild en ineens had ik een relatie
Dat is ook een logisch volgorde voor normale mensenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had gemuild en ineens had ik een relatie
Sinds date 2 iig 1 keer per week. Hij is hier 2 keer blijven slapen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oke, zonder dollen, zien jullie elkaar vaak? En jullie hadden wel al samen geslapen toch?
wilde gij dat?quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan nog wel met een zachte G en een harde L ook nog!
Mja, het ging meer om dat 'ineens'.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is ook een logisch volgorde voor normale mensen
En waarom denk je dat jullie geen relatie hebben?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sinds date 2 iig 1 keer per week. Hij is hier 2 keer blijven slapen.
NIET GENOEG!!! OP JE KNIEËN EN DIEP DOOR HET STOF ZULDE GIJ GAAN!quote:
En jij wilde heul geen relatie, maar je had gemuild, dus toen zat je er ineens aan vastquote:Op donderdag 29 november 2012 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, het ging meer om dat 'ineens'.
Tofquote:Op donderdag 29 november 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sinds date 2 iig 1 keer per week. Hij is hier 2 keer blijven slapen.
Als je dat doet ben je mn favoriete kip. En dat is nogal wat. Want ik ben een neger en alles.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wilde gij dat?
Dan doe ik die wel in een zakje voor jeEr is nog genoeg
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij wilde heul geen relatie, maar je had gemuild, dus toen zat je er ineens aan vast![]()
Ik vind het eerder naar van mezelf hoorquote:
Is goed, doe ik!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tof
[..]
Als je dat doet ben je mn favoriete kip. En dat is nogal wat. Want ik ben een neger en alles.
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, het ging meer om dat 'ineens'.
Ik ga een heel vies woord gebruiken wat ik recent heb geleerd: prelaquote:Op donderdag 29 november 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En waarom denk je dat jullie geen relatie hebben?
"Sorry, ik moest even een paar haren tussen mijn tanden vandaan halen"quote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het eerder naar van mezelf hoor
Als ik wist dat je bijna klaar was, had ik gewacht. Maar voor hetzelfde geld kwam Pimp net binnen en was je veel te druk met muilen ofzo
WAT is dat nou weer voor woordquote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Daar zou ik ook wel van schrikken ja.
[..]
Ik ga een heel vies woord gebruiken wat ik recent heb geleerd: prela
Een pre-relatie. Ik durf aan te nemen dat we exclusief daten, het heeft nog geen naam en we hebben alleen nog maar uitgesproken dat elkaar leuk vinden.
DAFUQ IS DEZE?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Daar zou ik ook wel van schrikken ja.
[..]
Ik ga een heel vies woord gebruiken wat ik recent heb geleerd: prela
Een pre-relatie. Ik durf aan te nemen dat we exclusief daten, het heeft nog geen naam en we hebben alleen nog maar uitgesproken dat elkaar leuk vinden.
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WAT is dat nou weer voor woord
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Sorry, ik moest even een paar haren tussen mijn tanden vandaan halen"
(nee?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |