Weet ik, maar het duurde zo lang en ik hield het niet meerquote:
Ja ik loller omdat ze dat nooit zo tof vindt volgens mijquote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet ik, maar het duurde zo lang en ik hield het niet meer![]()
Nog 2 seconden en er was een topic geweest.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet ik, maar het duurde zo lang en ik hield het niet meer![]()
Fred en ik hebben eerst volledig besproken dat we een relatie aangingen voordat we gemuild hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
'da's het kutte aan verliefd worden, liefde en al die ongein. Geen zekerheden, geen duidelijkheid, geen vastigheid, alles losssss en lekker laten gaan
(al zal Schaar dat anders hebben aangepakt, die heeft vast een contract aangeboden aan Fred met de eisen en rechten en plichten binnen een relatie, die hij heeft ondertekend alvorens zijn gingen boemsen)
ZIE JE WEL!quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred en ik hebben eerst volledig besproken dat we een relatie aangingen voordat we gemuild hebben![]()
![]()
![]()
Save me some. ktnxbye.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmmmm, Finse chocolade met stukjes amandel en peer
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred en ik hebben eerst volledig besproken dat we een relatie aangingen voordat we gemuild hebben![]()
![]()
![]()
en dat moest meeeeer dan 40 minuten duren?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn TT was:
Waar ik een ontzettende falerd ben. TETTERTETTETTET!
Kun je nagaan dat ik nog heul lang heb zitten twijfelen of ik nou maar een topic zou openenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog 2 seconden en er was een topic geweest.
kan wel een brokkie voor je mee nemen maandagquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kan wel een brokkie voor je mee nemen maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |