SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kom op!quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Mensen die tv kijkenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pffff, die films komen ook echt 85783463375495 keer per half jaar op tv ofzo![]()
![]()
Dat.. Tyfushekel aan reclameblokkenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, als ik hem wel zien kijk ik hem wel op mijn laptop.
[..]
Ik ben zo lief om degene erop te wijzen die de film willen zien.Mag ik het weten?quote:
Ok ok vooruitquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Best welquote:. Ik wil opzich ook wel, maar toch ook weer niet
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:quote:Op donderdag 29 november 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat.. Tyfushekel aan reclameblokkenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Wacht watquote:Op donderdag 29 november 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je even iemand vragen om te vergelijken.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Inderdaad. Zelfs als ik in een reclame (quote:Op donderdag 29 november 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat.. Tyfushekel aan reclameblokken) dat er een leuke film x dagen later op tv komt, dan download ik hem wel
.
![]()
Dat.. Of gewoon online.. Hoef je ook niet te wachtenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs als ik in een reclame () dat er een leuke film x dagen later op tv komt, dan download ik hem wel
.
Waar kun je films online kijken danquote:Op donderdag 29 november 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat.. Of gewoon online.. Hoef je ook niet te wachten?!
![]()
Iemand vragen die mijn pener kent, om te snuffelen in dat topic.quote:
Maar dan ga ik er van uit dat je het wilt weten.
Maar jij bent rokje. Jij geeft geen neuk om piemels.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je kan hem ook beschrijvenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand vragen die mijn pener kent, om te snuffelen in dat topic.
Maar jij bent rokje. Jij geeft geen neuk om piemels.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Mooie woordspeling welquote:Op donderdag 29 november 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand vragen die mijn pener kent, om te snuffelen in dat topic.
Maar jij bent rokje. Jij geeft geen neuk om piemels.
Maar idd, mijn voorkeur ligt elders
En wat dan? Wat moet ik er dan mee?quote:
Stiekem soppen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En wat dan? Wat moet ik er dan mee?Vind piemels toch mooier hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mooie woordspeling wel
Maar idd, mijn voorkeur ligt eldersVoor Rokje wel hoor. Maar die zit daar niet op te wachten.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lekker gedouchedquote:Op donderdag 29 november 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar kun je films online kijken dan?!
??
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem soppen.
[..]
Vind piemels toch mooier hoor.
[..]
Voor Rokje wel hoor. Maar die zit daar niet op te wachten.
Maar ik misschien wel en andere dames misschien ook welquote:Op donderdag 29 november 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem soppen.
[..]
Vind piemels toch mooier hoor.
[..]
Voor Rokje wel hoor. Maar die zit daar niet op te wachten.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Waarom wil jij weten hoe kaneel's ukelele eruit ziet danquote:Op donderdag 29 november 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik misschien wel en andere dames misschien ook welWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:
Ik hou al op.
HierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sjaak springt ook altijd zo als we gaan wandelen of wanneer hij eten krijgtquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom wil jij weten hoe kaneel's ukelele eruit ziet dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou al op.
HierMOHHH, polarbears for lunch omnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me duidelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom wil jij weten hoe kaneel's ukelele eruit ziet danRustig aan.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij was er niet. Maar voor de rest wel
.
!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hihihi Sjaakquote:Op donderdag 29 november 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjaak springt ook altijd zo als we gaan wandelen of wanneer hij eten krijgt.
"Omdat het kan"? Zoiets?quote:
Vertelquote:Op donderdag 29 november 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk natuurlijk.
Misschien wil ik er wel een keer meespelenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom wil jij weten hoe kaneel's ukelele eruit ziet dan
14 SHADES OF GREY
[..]
Ik hou al op.
HierOh. My. GaaaaaaaawdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[..]
Ik hou al op.
HierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.![]()
Je kent het lijstje tijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik misschien wel en andere dames misschien ook wel
Die mogen dat vragen.Hij zou me geven, denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom wil jij weten hoe kaneel's ukelele eruit ziet danquote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ok.. Nou.. Ja, nou.. Alle geluk toegewenst danquote:Op donderdag 29 november 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wil ik er wel een keer meespelenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Okequote:Op donderdag 29 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent het lijstje tijn.
Die mogen dat vragen.
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok.. Nou.. Ja, nou.. Alle geluk toegewenst dan
Rustig aan.![]()
Aar joe flurting wiz miequote:?
Ik las herfstbok.. Waar het hart vol van is ehquote:
Ik ken het ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Best wel. Ik wil opzich ook wel, maar toch ook weer niet
.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik las herfstbok.. Waar het hart vol van is eh
Rustig aan.![]()
Mijn belangrijkste sinterklaascadeautje is af! Morgen enkel nog even wat kleine dingetjes halen en dan ben ik er klaar voor
.
Dat is inderdaad het enige juiste plaatje.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Jouw hart is vol van herfstbok? Dat klinkt niet gezond lieverd.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik las herfstbok.. Waar het hart vol van is eh
Welkomquote:.
Cutequote:Op donderdag 29 november 2012 21:12 schreef Snowbells het volgende:
Volgende week zaterdag poesjes en kitten aaien.![]()
![]()
Kat kopen?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:12 schreef Snowbells het volgende:
Volgende week zaterdag poesjes en kitten aaien.
Als je hem met liefde behandeld krijg je em gratis enzo.
Zij is nog klein.Rustig aan.![]()
Je bent zelf het juiste plaatje.. Het perfecte, warme plaatje voor de galerij in mijn ijskoude zielquote:Op donderdag 29 november 2012 21:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige juiste plaatje.
Zo rol ik :$quote:Op donderdag 29 november 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw hart is vol van herfstbok? Dat klinkt niet gezond lieverd.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Oah, vlei niet zo met mij.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent zelf het juiste plaatje.. Het perfecte, warme plaatje voor de galerij in mijn ijskoude ziel
Ik kocht vandaag een cadeau voor mijn pa zijn verjaardag. Een boek over Guus Hiddink. Zo'n keidik en groot boek.
Hij was in de aanbieding voor maar 19 euro. En toen rekende de vrouw achter de kassa ook maar 12 af.
Zijn ze nog van een speciaal ras?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hai, en jaaabij de cattery waar ik in mei mijn eigen kitten kom ophalen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kocht vandaag een cadeau voor mijn pa zijn verjaardag. Een boek over Guus Hiddink. Zo'n keidik en groot boek.
Hij was in de aanbieding voor maar 19 euro. En toen rekende de vrouw achter de kassa ook maar 12 af.![]()
Vrouw achter de kassa....
Ze vond je leuk kaneel.
Rustig aan.![]()
Britse korthaar. Duuuurquote:Op donderdag 29 november 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn ze nog van een speciaal ras?![]()
![]()
Leuke meevallers zijn dat altijdquote:Op donderdag 29 november 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij was in de aanbieding voor maar 19 euro. En toen rekende de vrouw achter de kassa ook maar 12 af..
Ik ga zaterdag veel foto's makenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zijn zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo cute![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Helaas zou ik in principe pas in april/mei mijn kitten ophalen, als er een nestje in januari komt.
![]()
![]()
Ik ga slapen, wekker gaat alweer bijna
. Truste liefjes
. En
aan de vrouwelijke liefjes
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Daarom houden we van je.quote:Interesseert me niet. Ik wil maar 1 meisje.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Vrouw achter de kassa....
Ze vond je leuk kaneel.Zeker. Moet namelijk ook nog iets voor mijn zusje hebben. En voor een vriend. Allemaal in 1 week jarig.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke meevallers zijn dat altijd.
quote:.
Pics in mijn DMquote:Op donderdag 29 november 2012 21:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag veel foto's maken. Helaas zou ik in principe pas in april/mei mijn kitten ophalen, als er een nestje in januari komt.
. Meh, dat duurt nog wel even
![]()
![]()
Wadan niequote:Op donderdag 29 november 2012 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sssst, dat mag je niet zeggen.
?
quote:.
Liefquote:
14 SHADES OF GREY
Doe ik lekker tochquote:Omdat het kan.. Ik mag dat, na deze dag vol terreur ende horror
Blehquote:Op donderdag 29 november 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom houden we van je.
[..]
Interesseert me niet. Ik wil maar 1 meisje.
[..]
Zeker. Moet namelijk ook nog iets voor mijn zusje hebben. En voor een vriend. Allemaal in 1 week jarig..
Die hebben wij eens in het asiel gehadquote:.
Wie danquote:Op donderdag 29 november 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Straks komt er nog iemand achter.
.
Mooie katquote:
14 SHADES OF GREY
Vooruit dan maar weeerrrr.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doe ik lekker tochOmdat het kan.. Ik mag dat, na deze dag vol terreur ende horror
Euj, ik ben serieus, je mag een klein katje op komen halen hier.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hihizal ook wel een foto hier posten!
Rustig aan.![]()
Hou je niet van dikke poesjesquote:?
Kom maar vechten, met je babbels, slapperdquote:
[img][/img]Cuuuutequote:. Ik heb deze daarentegen
,
Oke okequote:Ik vind hem dik ogen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Gewoon gezond gewicht.![]()
Ik werk in het asiel.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:19 schreef Snowbells het volgende:
Samzz werkt in een asiel/heeft katten?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij hebt britse korthaar kittens?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Euj, ik ben serieus, je mag een klein katje op komen halen hier.![]()
Ik hou toch eigenlijk van heel andere poesjes
14 SHADES OF GREY
Neuh, normale kat.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij hebt britse korthaar kittens?
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:20 schreef DaMook het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[..]
Cuuuute. Ik heb deze daarentegen
,
[ afbeelding ]!!!
Ik heb toevallig twee afvalbakkies van de straat geplukt, maar mijn moeder heeft 2 Noorse boskatten.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hihizal ook wel een foto hier posten!
Dat komt omdat Britse kortharen sowieso een bredere en plattere kop hebben dan EK's, daar komt bij dat de snuit ook platter is en dit waarschijnlijk een open kater is.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke oke
[..]
Ik vind hem dik ogen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oooh, die zijn ook mooi! Main coons of perzen zijn ook mooiquote:Op donderdag 29 november 2012 21:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb toevallig twee afvalbakkies van de straat geplukt, maar mijn moeder heeft 2 Noorse boskatten.![]()
![]()
En de hoek van de foto zal ook wel meespelen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat Britse kortharen sowieso een bredere en plattere kop hebben dan EK's, daar komt bij dat de snuit ook platter is en dit waarschijnlijk een open kater is.![]()
Ik wil savannah's en maine coons .. 857363365548What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Vriend van mij heeft er ook 1. Beest is echt twee keer groter dan mijn poes....
Wel superlief beest
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat was de bedoelingquote:..
Ook wel. Maar de katten lijken over het algemeen 'grover'. Komt ook door de vacht, trouwens.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En de hoek van de foto zal ook wel meespelen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat.. Savannah?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
Vriend van mij heeft er ook 1. Beest is echt twee keer groter dan mijn poes....
Wel superlief beest
Bed komen ze hier nietquote:, tot de deur van de gang, verder niet
.
Dadelijk lig je op de grond hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kom maar vechten, met je babbels, slapperd
Jouw sigquote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bed komen ze hier niet, tot de deur van de gang, verder niet
.
!
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbe?Rustig aan.![]()
Ff die knipoogjes weggewerktquote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bed komen ze hier niet , tot de deur van de gang, verder niet
Verder: ja.. Zij mag dat, zij mag alles, mijn prinses met kapsones
Oke, dan is het goedquote:.
Hmm apart, want dat idee heb ik op andere foto's niet echt. Maar misschien waren ze daar sowieso nog kleiner, en misschien ook wel magerderquote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook wel. Maar de katten lijken over het algemeen 'grover'. Komt ook door de vacht, trouwens..
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Hmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbe?![]()
The big bang theoryquote:![]()
Geweldige serie
.
Bwahahahaha.. Jij :'Dquote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dadelijk lig je op de grond hoor.
Kijken wanneer het je eens lukt
Savannah's zijn gaaf. Echter mag je die in NL niet zomaar houden. Moet je wel e.e.a. voor aanpassen in je tuin, los mogen ze nietquote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik wil savannah's en maine coons .. 857363365548.
Tenminste, dat is mij verteld door de mensen die de Savannah die wij hadden kwamen ophalen, zij hebben een speciale opvang.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh ok.. Anders ging ik nu spontaan huilenquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Vast nog wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Bwahahahaha.. Jij :'D
Kijken wanneer het je eens lukt
Ja ik las zoiets ooit eens ergens geloof ik..Maar godver Samzz.. Ze zijn zo toffffffffffffffquote:Op donderdag 29 november 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Savannah's zijn gaaf. Echter mag je die in NL niet zomaar houden. Moet je wel e.e.a. voor aanpassen in je tuin, los mogen ze niet.
Tenminste, dat is mij verteld door de mensen die de Savannah die wij hadden kwamen ophalen, zij hebben een speciale opvang.
Whehe mijn prins en prinses komen toch echt nog niet voorbij die ene deurquote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ff die knipoogjes weggewerkt
Verder: ja.. Zij mag dat, zij mag alles, mijn prinses met kapsones.
Niet valsspelen en me wijn voeren danquote:
Zoals ik zei, het gaat hier waarschijnlijk om een open kater, die hebben sowieso veel meer massa. En een nog dikkere kop.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed.
[..]
Hmm apart, want dat idee heb ik op andere foto's niet echt. Maar misschien waren ze daar sowieso nog kleiner, en misschien ook wel magerder.
Kijk maar. Dikke wangen, kater eigenschap.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga slapen.
Kvind poezen toffer, zijn minder lomp ofzo, tenminste zo komt het op mij over
Dikke kop vind ik ook niet heel mooi.Rustig aan.![]()
Ja, zeker. Maar ze staan ook veel dichter bij de wilde katten dan onze huiskat, daar moet je wel zin in hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja ik las zoiets ooit eens ergens geloof ik..Maar godver Samzz.. Ze zijn zo toffffffffffffff.
I see. Die kleur vind ik dus echt niet mooiquote:Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het gaat hier waarschijnlijk om een open kater, die hebben sowieso veel meer massa. En een nog dikkere kop.
[ afbeelding ]
Kijk maar. Dikke wangen, kater eigenschap..
![]()
Kvind dat je hier moet komen kijken naar de katjes, we hebben 1 manneke 1 vrouwke, allebei nog redelijk klein...quote:Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef Snowbells het volgende:
Iemand nog tips of ik een kat of poes moet nemen?Rustig aan.![]()
Teigetjequote:Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef Snowbells het volgende:
Iemand nog tips of ik een kat of poes moet nemen?
Miauw14 SHADES OF GREY
Ik ookquote:Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar ze staan ook veel dichter bij de wilde katten dan onze huiskat, daar moet je wel zin in hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Lilac, blue of crème is mooier.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I see. Die kleur vind ik dus echt niet mooi.
![]()
![]()
Een kat is een poes... Een poes is een kat... Je bedoelt kater of poes? Afhankelijk van of je veel of minder geld kwijt wilt zijn aan een sterilisatie of castratiequote:Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef Snowbells het volgende:
Iemand nog tips of ik een kat of poes moet nemen?.
Eensquote:Op donderdag 29 november 2012 21:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lilac, blue of crème is mooier.![]()
![]()
![]()
Ik welquote:Op donderdag 29 november 2012 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I see. Die kleur vind ik dus echt niet mooi.
. Maar dat is dan ook zo'n beetje het enige
.
Ik laat de poes/kat dan sowieso steriliseren of castreren. En ja, want ik vind die wat smallere koppies van poezen wat mooier, maar is er ook verschil in karakter oh wijze kattenvrouw?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kat is een poes... Een poes is een kat... Je bedoelt kater of poes? Afhankelijk van of je veel of minder geld kwijt wilt zijn aan een sterilisatie of castratie.
![]()
![]()
* Spezza19 heeft een poes en een kater.... En nee niet overgehouden aan een avondje stappen
In mijn ervaring zijn poezen vaak wel wat "meer bitchy".. Katers vaak wat meer laidback ofzoWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Oh niet interessant dusquote:Op donderdag 29 november 2012 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft een poes en een kater.... En nee niet overgehouden aan een avondje stappen14 SHADES OF GREY
Dat is in iedere diersoort zo.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
In mijn ervaring zijn poezen vaak wel wat "meer bitchy".. Katers vaak wat meer laidback ofzoEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Haha, ja jij houd niet echt van katten geloof ikquote:Op donderdag 29 november 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat is dan ook zo'n beetje het enige
.
![]()
![]()
Zelfde als mannen en vrouwen dusquote:Op donderdag 29 november 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
In mijn ervaring zijn poezen vaak wel wat "meer bitchy".. Katers vaak wat meer laidback ofzo
14 SHADES OF GREY
Net als bij mensen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
In mijn ervaring zijn poezen vaak wel wat "meer bitchy".. Katers vaak wat meer laidback ofzo
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
WAT WIL JE HIER MEE ZEGGEN? HEAHHH???quote:Op donderdag 29 november 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is in iedere diersoort zo.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Mijn poes en kater zijn allebei chill. Heerlijke schootkatten allebei.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn poes en kater zijn allebei chill. Heerlijke schootkatten allebei.The only easy day, was yesterday. (USMC)
En nu ga ik slapen![]()
![]()
![]()
.
Ik ben absoluut geen kattenvrouw, hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 21:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik laat de poes/kat dan sowieso steriliseren of castreren. En ja, want ik vind die wat smallere koppies van poezen wat mooier, maar is er ook verschil in karakter oh wijze kattenvrouw?Bij open katers is de kans dat ze gaan sproeien, maar eigenlijk is dat verholpen door ze te castreren. Eerlijk gezegd heb ik in het asiel wel vaak de voorkeur voor de katers, die lijken op een of andere manier wat meer timide en zijn de poezen wat vaker de kattenkoppen. Maar dat hoeft helemaal niks te zeggen.
Castreren is goedkoper dan steriliseren. En eigenlijk wil je poezen ook gewoon castreren, omdat de kans op baarmoederkanker groter is wanneer de poes alleen gesteriliseerd is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Dit is echter het bewijs.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja, was wel ongelooflijk bitchy van d'r eh.. Wil niet stoken ofzo hoor :$quote:Op donderdag 29 november 2012 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En je bewijst meteen de stellingWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Je weet best dat katten niet mijn meest favoriete dieren op de planeet zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, ja jij houd niet echt van katten geloof ik. Ik heb wat dat betreft nog meer met een kakkerlak.
Volgens mij heb je honger. Je hapt zo lekkerquote:14 SHADES OF GREY
Mijn geheugen is niet al te best, hè?! Maar nu is het weer even opgefristquote:Op donderdag 29 november 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet best dat katten niet mijn meest favoriete dieren op de planeet zijn. Ik heb wat dat betreft nog meer met een kakkerlak.
.
![]()
Niet zo'n grote mond jij.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent zelf het bewijsDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Onze kat is vorig jaar pas gesteriliseerd, na 35 kinderen. Ik vond het altijd zo lief, als we kittens thuis hadden![]()
![]()
Kom dan.. Zal ik m'n klauwen eens even in je nek zettenquote:
Stokerquote:Op donderdag 29 november 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, was wel ongelooflijk bitchy van d'r eh.. Wil niet stoken ofzo hoor :$![]()
![]()
No offence, maar hier gaan m'n nekharen echt van overeind staanquote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Onze kat is vorig jaar pas gesteriliseerd, na 35 kinderen. Ik vond het altijd zo lief, als we kittens thuis hadden.
Nee sorryquote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm Snowbells je bent niet geinteresseerd dus?..![]()
![]()
Sorry, maar beetje onverantwoordquote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Onze kat is vorig jaar pas gesteriliseerd, na 35 kinderen. Ik vond het altijd zo lief, als we kittens thuis hadden
Ah dan wordt het denk ik een kater. Ga ik hem Sherlock noemenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen kattenvrouw, hoorBij open katers is de kans dat ze gaan sproeien, maar eigenlijk is dat verholpen door ze te castreren. Eerlijk gezegd heb ik in het asiel wel vaak de voorkeur voor de katers, die lijken op een of andere manier wat meer timide en zijn de poezen wat vaker de kattenkoppen. Maar dat hoeft helemaal niks te zeggen.
Castreren is goedkoper dan steriliseren. En eigenlijk wil je poezen ook gewoon castreren, omdat de kans op baarmoederkanker groter is wanneer de poes alleen gesteriliseerd is.![]()
![]()
Daar heeft iemand anders al zorg voor gedragen. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kom dan.. Zal ik m'n klauwen eens even in je nek zettenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah dan wordt het denk ik een kater. Ga ik hem Sherlock noemen.
Wij hadden een Gibson in het asiel, ook zo'n tof beest.
Oehhh sappige verhalen strakjes?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heeft iemand anders al zorg voor gedragen. Maar bedankt voor het aanbod.
Had veel voortplantingsdrift, wat is er precies mis mee, elk jaar een nestje?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offence, maar hier gaan m'n nekharen echt van overeind staan.
![]()
Dank je, dat had ik ff nodig, die warmtequote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
* Snowbells geeft knuffel. Lief en aardig, lief en aardig.
Als alle mensen hun katten laten steriliseerden dan zijn er over 15-20 jaar geen katten meer
14 SHADES OF GREY
Feit dat de asiels overvol zitten met kattenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had veel voortplantingsdrift, wat is er precies mis mee, elk jaar een nestje?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
vooral veel sap en strak jaquote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oehhh sappige verhalen strakjes?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat vrouwen geweldig zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WAT WIL JE HIER MEE ZEGGEN? HEAHHH???
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had veel voortplantingsdrift, wat is er precies mis mee, elk jaar een nestje?![]()
![]()
Afhankelijk van of je een cattery hebt of niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had veel voortplantingsdrift, wat is er precies mis mee, elk jaar een nestje?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Haha, leuke naam!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..].
Wij hadden een Gibson in het asiel, ook zo'n tof beest.
![]()
Wij hebben ze altijd gewoon verkocht. Er is nu eenmaal vraag naar jonge katjes.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Feit dat de asiels overvol zitten met katten![]()
De kattenbevolking mag best drastisch omlaag hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
Als alle mensen hun katten laten steriliseerden dan zijn er over 15-20 jaar geen katten meerWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Je mist het puntquote:Op donderdag 29 november 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hebben ze altijd gewoon verkocht. Er is nu eenmaal vraag naar jonge katjes.
Dat zou een verademing zijn. Maar dat is dus ook weer niet nodig. Wel moet het eens klaar zijn met die oeps-nestjes en oh-mijn-god-kittens-zijn-zo-leuk-nestjesquote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
Als alle mensen hun katten laten steriliseerden dan zijn er over 15-20 jaar geen katten meer.
Ik kwam een beetjequote:Goedzoquote:Op donderdag 29 november 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vrouwen geweldig zijn.![]()
![]()
![]()
Nee, veel mensen willen gewoon geen kat uit het asiel maar een jong klein beestje dat met kinderen in de buurt is opgegroeid.quote:![]()
Als dat dan ook voor mensen magquote:Op donderdag 29 november 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou een verademing zijn. Maar dat is dus ook weer niet nodig. Wel moet het eens klaar zijn met die oeps-nestjes en oh-mijn-god-kittens-zijn-zo-leuk-nestjes.
dat zou de wereld een stuk beter maken
14 SHADES OF GREY
Je mist volledig het punt.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hebben ze altijd gewoon verkocht. Er is nu eenmaal vraag naar jonge katjes.
Wist je dat er ieder jaar 35.000 katten opgevangen worden door asiels in NL? Wist je dat nog niet de helft daarvan binnen een jaar een nieuw huisje vindt?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wou eerst ook heel graag een nestje met mijn kat.. Maar er zijn er idd al genoeg en daarbij ga ik dat zowel financieel als met tijd en aandacht toch niet redden.. En ik werd gek van hoe vaak ze krols werdquote:Op donderdag 29 november 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou een verademing zijn. Maar dat is dus ook weer niet nodig. Wel moet het eens klaar zijn met die oeps-nestjes en oh-mijn-god-kittens-zijn-zo-leuk-nestjes.
Oh en ze houdt niet van katers
Dat is echt de meest domme reden die ik gehoord heb... En juist door kutjes zoals jij blijven de asiels met katten zittenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, veel mensen willen gewoon geen kat uit het asiel maar een jong klein beestje dat met kinderen in de buurt is opgegroeid.
Komt omdat die niet gewild zijn he.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mist volledig het punt.
Wist je dat er ieder jaar 35.000 katten opgevangen worden door asiels in NL? Wist je dat nog niet de helft daarvan binnen een jaar een nieuw huisje vindt?![]()
Zou ik ook geen gek idee vinden.. Genoeg vrouwen die ze preventief mogen steriliseren wmbquote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat dan ook voor mensen magdat zou de wereld een stuk beter maken
Ik had weinig inspraak moet ik zeggen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is echt de meest domme reden die ik gehoord heb... En juist door kutjes zoals jij blijven de asiels met katten zitten![]()
Ikke niet..quote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef Snowbells het volgende:
ik vind dat alleen fokkers nestjes zouden moeten krijgen.
Ze lopen hier op de boerderij fijn rond
Rustig aan.![]()
Rokje, ik ben zenuwachtig voor morgen. Wil een meisje laten weten dat ik haar leuk vind, maar ik kan dat zo slecht.quote:
Die vind je ook in het asiel, daar zijn die zogenaamde oh het is zo leuk-nestjes niet voor nodig. Laat staan dat je geen flauw benul hebt over de genetische gezondheid van je dier.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, veel mensen willen gewoon geen kat uit het asiel maar een jong klein beestje dat met kinderen in de buurt is opgegroeid.
Goed dat je poes is gesteriliseerd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar als ze nou op elke boerderij fijn rondlopen..quote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ikke niet..
Ze lopen hier op de boerderij fijn rond![]()
Bohh kaneeltje.. Komt wel goed joh, ik ga voor je duimenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje, ik ben zenuwachtig voor morgen. Wil een meisje laten weten dat ik haar leuk vind, maar ik kan dat zo slecht.
Mannen ook.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zou ik ook geen gek idee vinden.. Genoeg vrouwen die ze preventief mogen steriliseren wmb14 SHADES OF GREY
Dat doen ze ook vrijwel. Ik denk dat bijna elke boerderij wel katten heeft.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar als ze nou op elke boerderij fijn rondlopen..![]()
Daar hakken we gewoon de boel af, zonder verdovingquote:
Weet je hoeveel kittens daaronder zijn?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt omdat die niet gewild zijn he.
Sorry, Loka, maar je bent nu even heel erg dom en kortzichtig. Wij hebben ieder jaar (!!) rond de 450 kittens. En dat aantal stijgt ieder jaar met een aantal procenten. En nee, die kittens raken wij lang niet allemaal kwijt.
Maar by all means, houd het kattenoverschot in stand. Gelukkig zijn er asiels, die nog helemaal niet vol zittten... En jagers, die een deel afschiet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Succes manquote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje, ik ben zenuwachtig voor morgen. Wil een meisje laten weten dat ik haar leuk vind, maar ik kan dat zo slecht.![]()
Hopelijk heb je meer succes dan mij
14 SHADES OF GREY
Dan dat ook bij vrouwen zonder verdovingquote:Op donderdag 29 november 2012 21:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar hakken we gewoon de boel af, zonder verdoving
14 SHADES OF GREY
Dank je. Bizar wel dat ik dit nooit heb leren doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Bohh kaneeltje.. Komt wel goed joh, ik ga voor je duimenJe bent definitief afgewezen nu?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes man![]()
Hopelijk heb je meer succes dan mijEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje, ik ben zenuwachtig voor morgen. Wil een meisje laten weten dat ik haar leuk vind, maar ik kan dat zo slecht.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oh geen probleem, die vrouwen waar ik het over heb verdienen dat ookquote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan dat ook bij vrouwen zonder verdoving
Kittens opgegroeid een asiel zijn niet hetzelfde als kittens die de eerste 3 maanden bij hun moeder en in een gezin zijn opgegroeid denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kittens daaronder zijn?
Sorry, Loka, maar je bent nu even heel erg dom en kortzichtig. Wij hebben ieder jaar (!!) rond de 450 kittens. En dat aantal stijgt ieder jaar met een aantal procenten. En nee, die kittens raken wij lang niet allemaal kwijt.
Maar my all means, houd het kattenoverschot in stand. Gelukkig zijn er asiels, die nog helemaal niet vol zittten... En jagers, die een deel afschiet.![]()
Zoiets valt imo ook niet te leren.. Dat kost hoe dan ook toch moeitequote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. Bizar wel dat ik dit nooit heb leren doen.
[..]
Je bent definitief afgewezen nu?
Vraagje uit nieuwsgierigheid. Stel in mijn buurt lopen krolse katten rond, mag ik die dan vangen en naar het asiel brengen zodat de eigenaar hem daar kan halen zonder zijn of haar zaakie?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar my all means, houd het kattenoverschot in stand. Gelukkig zijn er asiels, die nog helemaal niet vol zittten... En jagers, die een deel afschiet.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Vaker oefenen..... op vrouwen die je niet interessant vind,,,, want dat is veel minder engquote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank je. Bizar wel dat ik dit nooit heb leren doen.![]()
![]()
Godver WT.quote:Het is al eng genoeg met die kans afgewezen te worden en de kans op awkwarde werksituaties enzo.
Waarom geeft het asiel ze geen spuitje eigenlijk?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar by all means, houd het kattenoverschot in stand. Gelukkig zijn er asiels, die nog helemaal niet vol zittten... En jagers, die een deel afschiet.Rustig aan.![]()
Mens ga nog meer domme smoesjes verzinnenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kittens opgegroeid een asiel zijn niet hetzelfde als kittens die de eerste 3 maanden bij hun moeder en in een gezin zijn opgegroeid denk ik.
Echt, ze mogen jouw stokken ook wel knippen want jouw soort hoeft ook geen nageslacht te krijgenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dan is het toch alsnog compleet anders wanneer je iemand wel leuk vindt, dus of dat nut heeftquote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vaker oefenen..... op vrouwen die je niet interessant vind,,,, want dat is veel minder engWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Als dat eens kon. Dat is mij alleen niet toegestaan.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mens ga nog meer domme smoesjes verzinnen
Echt, ze mogen jouw stokken ook wel knippen want jouw soort hoeft ook geen nageslacht te krijgen![]()
Lieverd, wij hebben gast-ouders, een daarvan heeft ook een topic hier op FOK!. Alle kittens worden gesocialiseerd en groeien dus op in een gezin. Besef gewoon dat Nederland teveel katten heeft en dat het random fokken wat jullie deden, daar alleen maar aan bijdraagt.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kittens opgegroeid een asiel zijn niet hetzelfde als kittens die de eerste 3 maanden bij hun moeder en in een gezin zijn opgegroeid denk ik.
HTK-katten allemaal, zonder uitzondering, castreren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geen idee, maar sinds dat ik terug ben heb ik niet meer echt met haar gesproken. Ik heb het idee dat haar iets dwars zit of ze mij toch niet zo leuk vindt.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. Bizar wel dat ik dit nooit heb leren doen.
[..]
Je bent definitief afgewezen nu?Mag dan ook gelijk de clit erafquote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh geen probleem, die vrouwen waar ik het over heb verdienen dat ook
14 SHADES OF GREY
Anders houd je even je domme harses.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mens ga nog meer domme smoesjes verzinnen
Echt, ze mogen jouw stokken ook wel knippen want jouw soort hoeft ook geen nageslacht te krijgenSommige mensen lijken dat zo gemakkelijk te doen. Ik schijt bijna in mijn broek.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zoiets valt imo ook niet te leren.. Dat kost hoe dan ook toch moeitequote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vaker oefenen..... op vrouwen die je niet interessant vind,,,, want dat is veel minder eng
Je zou het kunnen vergelijken met leren fietsen... ik fietste ook niet gelijk op de fiets die ik nu heb....quote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan is het toch alsnog compleet anders wanneer je iemand wel leuk vindt, dus of dat nut heeft
of kon jij gelijk zonder vallen en zijwieltjes wel fietsen?![]()
Wat heeft die te maken met voortplanten dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, maar sinds dat ik terug ben heb ik niet meer echt met haar gesproken. Ik heb het idee dat haar iets dwars zit of ze mij toch niet zo leuk vindt.
[..]
Mag dan ook gelijk de clit eraf
Officieel niet. Tenminste, als je weet wie de eigenaar is, dan mag je de kat officieel niet naar het asiel brengen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vraagje uit nieuwsgierigheid. Stel in mijn buurt lopen krolse katten rond, mag ik die dan vangen en naar het asiel brengen zodat de eigenaar hem daar kan halen zonder zijn of haar zaakie?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoezeer ik mee wil leven, deal is deal.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godver WT.Het is al eng genoeg met die kans afgewezen te worden en de kans op awkwarde werksituaties enzo.
Serieus, waarom doe je nu zo neerbuigend naar iemand die daar nooit enige invloed op heeft gehad?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, wij hebben gast-ouders, een daarvan heeft ook een topic hier op FOK!. Alle kittens worden gesocialiseerd en groeien dus op in een gezin. Besef gewoon dat Nederland teveel katten heeft en dat het random fokken wat jullie deden, daar alleen maar aan bijdraagt.
HTK-katten allemaal, zonder uitzondering, castreren.Misschien vraagt ze zich wel af waarom je niks hebt gedaan?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, maar sinds dat ik terug ben heb ik niet meer echt met haar gesproken. Ik heb het idee dat haar iets dwars zit of ze mij toch niet zo leuk vindt.
[..]
Mag dan ook gelijk de clit erafEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik was tot op vrij late leeftijd te koppig om te fietsen zonder zijwieltjesquote:Op donderdag 29 november 2012 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je zou het kunnen vergelijken met leren fietsen... ik fietste ook niet gelijk op de fiets die ik nu heb....
of kon jij gelijk zonder vallen en zijwieltjes wel fietsen?Maar ok dat doet er niet toe.. Ik doelde meer op het emotionele aspect.. Dan heeft oefenen m.i nog steeds niet veel nut, want als het er op aan komt heb ik iig dat ik alsnog zwaar nerveus ben
Want?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders houd je even je domme harses.
[..]
Ze kraamt onzin uit. En ze kan heus wel voor zichzelf zorgen lijkt mij.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Niets, maar ach als we toch bezig zijn kan dat ook wel erbij, aangezien jij het hele zaakje van de man eraf wil hakkenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat heeft die te maken met voortplanten dan?14 SHADES OF GREY
Ik kan het ook slecht hoor.. Mgoed.. Wel doen hoor, ondanks dat je 7 kleuren schijtquote:Op donderdag 29 november 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders houd je even je domme harses.
[..]
Sommige mensen lijken dat zo gemakkelijk te doen. Ik schijt bijna in mijn broek.
[..]
Ok manquote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets, maar ach als we toch bezig zijn kan dat ook wel erbij, aangezien jij het hele zaakje van de man eraf wil hakken
Is niet neerbuigend bedoeld. Ik probeer haar alleen duidelijk te maken dat er echt echt echt veel te veel katten zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus, waarom doe je nu zo neerbuigend naar iemand die daar nooit enige invloed op heeft gehad?
[..]
Misschien vraagt ze zich wel af waarom je niks hebt gedaan?.
Giro 555 actie: Castreer uw huisdier, misschien een goed idee?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet neerbuigend bedoeld. Ik probeer haar alleen duidelijk te maken dat er echt echt echt veel te veel katten zijn.
Rustig aan.![]()
Geen idee dat zou kunnen, maar ik heb nu niet echt het idee dat ze signalen uitzond die lieten blijken dat ze dat wilde. En ik heb ook geen idee hoe ik haar aanspreek over wat er nu is.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus, waarom doe je nu zo neerbuigend naar iemand die daar nooit enige invloed op heeft gehad?
[..]
Misschien vraagt ze zich wel af waarom je niks hebt gedaan?
14 SHADES OF GREY
Nee, dat kan ik niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want?
Ze kraamt onzin uit. En ze kan heus wel voor zichzelf zorgen lijkt mij.![]()
Mijn kater komt ook uit het asiel. Daar opgehaald toen ie 7 weken was. Superlief beest. Dus wat dingetje net zei is echt complete onzinDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik hoef heus niet voor haar te zorgen. Je hebt alleen geen weet van waar je over praat. En wat je zegt is daarom gewoon echt achterlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want?
Ze kraamt onzin uit. En ze kan heus wel voor zichzelf zorgen lijkt mij.Dus praat je tegen iemand die daar 0 invloed op heeft gehad in haar leven. Serieus, waarom?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet neerbuigend bedoeld. Ik probeer haar alleen duidelijk te maken dat er echt echt echt veel te veel katten zijn.
Misschien moet je even tegen Tijn uitvallen omdat er teveel koeien zijn.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er zijn al regelmatig van dat soort acties. Dus dat lijkt me niet nodig. Mensen moeten gewoon hun verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat de populatie katten niet uit de hand looptquote:Op donderdag 29 november 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Giro 555 actie: Castreer uw huisdier, misschien een goed idee?. Wat het al doet, maar toch.
Hey jijquote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik weet ook altijd precies wanneer ik binnen moet vallen hé!
![]()
Hajoh, als jouw kater lief is, dan moet de rest ook lief zijn....quote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn kater komt ook uit het asiel. Daar opgehaald toen ie 7 weken was. Superlief beest. Dus wat dingetje net zei is echt complete onzin
Maar ik denk dat het vrij weinig uitmaakt inderdaad.Rustig aan.![]()
LOLquote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef heus niet voor haar te zorgen. Je hebt alleen geen weet van waar je over praat. En wat je zegt is daarom gewoon echt achterlijk.
[..]
Dus praat je tegen iemand die daar 0 invloed op heeft gehad in haar leven. Serieus, waarom?
Misschien moet je even tegen Tijn uitvallen omdat er teveel koeien zijn.
14 SHADES OF GREY
Waar heb ik geen weet van? Van het kattenprobleem?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef heus niet voor haar te zorgen. Je hebt alleen geen weet van waar je over praat. En wat je zegt is daarom gewoon echt achterlijk.
[..]
Dus praat je tegen iemand die daar 0 invloed op heeft gehad in haar leven. Serieus, waarom?
Misschien moet je even tegen Tijn uitvallen omdat er teveel koeien zijn.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
EHhh?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn al regelmatig van dat soort acties. Dus dat lijkt me niet nodig. Mensen moeten gewoon hun verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat de populatie katten niet uit de hand loopt. Wat het al doet, maar toch.
Die acties falen dan want ik zie ze nooit.Rustig aan.![]()
Dus omdat ze er geen invloed op heeft, mag ik haar niet uitleggen dat haar gedachtegang niet klopt? Kop op zeg, ga even ergens anders moraalridder spelen. Loka kan zich prima redden in discussies, daar heeft ze jou echt niet voor nodig.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je even tegen Tijn uitvallen omdat er teveel koeien zijn.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Onze muppet komt ook uit het asiel! Echt een schat, De kat die van mij is maar bij mijn ouders is blijven wonen, zijn allebei eigen nestje, en net zo lief!S. 2014
J. 2016![]()
Het maakt ook geen reet uit. Dat is juist het punt dat ik wilde maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hajoh, als jouw kater lief is, dan moet de rest ook lief zijn....
Maar ik denk dat het vrij weinig uitmaakt inderdaad.
Echt complete onzin die zij dus uitkraamtDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik zie eigenlijk ook nooit veel katten buiten, dus misschien zijn de acties wel heel succesvol.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
EHhh?
Die acties falen dan want ik zie ze nooit.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Goed, Ik heb goeie pijnstillers en antibiotica voor mijn ontsteking in mn kaak! En met jou?quote:S. 2014
J. 2016![]()
Je wordt nerveus omdat je jezelf gek maakt he...quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik was tot op vrij late leeftijd te koppig om te fietsen zonder zijwieltjesMaar ok dat doet er niet toe.. Ik doelde meer op het emotionele aspect.. Dan heeft oefenen m.i nog steeds niet veel nut, want als het er op aan komt heb ik iig dat ik alsnog zwaar nerveus ben
![]()
Nee, die falen nietquote:Op donderdag 29 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
EHhh?
Die acties falen dan want ik zie ze nooit.. Want er komen jaarlijks toch aardig veel mensen op af.
Tevens hebben wij een TNR-beleid, waarbij straatkatten/zwerfkatten worden gevangen, gecastreerd en weer worden uitgezet. Zo hopen we dat de zwerfkat langzaamaan uitsterft.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Er is niet echt een discussie, eigenlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus omdat ze er geen invloed op heeft, mag ik haar niet uitleggen dat haar gedachtegang niet klopt? Kop op zeg, ga even ergens anders moraalridder spelen. Loka kan zich prima redden in discussies, daar heeft ze jou echt niet voor nodig.
Ik voel me niet echt slecht bij het feit dat mijn kat kinderen heeft gekregen.![]()
Nou nee, daarom zit het asiel vol, omdat ze niet buiten zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk ook nooit veel katten buiten, dus misschien zijn de acties wel heel succesvol.
Rustig aan.![]()
Is goed met je. Ga maar lekker in JNG de kleuter uithangen verder.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar heb ik geen weet van? Van het kattenprobleem?Moraalridder? Redden? WTF? Ik vraag me oprecht af waar deze rant nou weer vandaan komt? Het raakt namelijk kant nog wal.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus omdat ze er geen invloed op heeft, mag ik haar niet uitleggen dat haar gedachtegang niet klopt? Kop op zeg, ga even ergens anders moraalridder spelen. Loka kan zich prima redden in discussies, daar heeft ze jou echt niet voor nodig.
En als je niet wil dat iemand zich daar mee bemoeit, moet je dan in dm of pm doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oja, daar had je de vorige keer toch ook al last van?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Goed, Ik heb goeie pijnstillers en antibiotica voor mijn ontsteking in mn kaak! En met jou?Sterkte
Gaat wel goed hier, plannen voor het weekend stromen binnen.
![]()
De oplossing komt uit China.We voeren hier gewoon de 1 kat politiek in. Ieder huis houden mag 1 kat hebben
probleem opgelost. Het katten overschot lost de plaatselijke chinees wel op
14 SHADES OF GREY
Ja, voornamelijk idd.. Maar dat krijg je (lijkt mij) toch meestal wanneer je iemand superleuk vindt en dat gaat vertellen aan diegenequote:Op donderdag 29 november 2012 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je wordt nerveus omdat je jezelf gek maakt he...
Als het dan klaar is, ongeacht gewenst effect of niet, dan kom ik (ff voor mij persoonlijk sprken) pas tot rust
Nou boehoe, hoe erg dat iemand een tikkeltje nerveus isquote:Op donderdag 29 november 2012 21:51 schreef -Engel- het volgende:
Je wordt nerveus omdat je jezelf gek maakt he...
Rustig aan.![]()
Zeg dan waar ik geen weet van heb kutje.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed met je. Ga maar lekker in JNG de kleuter uithangen verder.
[..]
Moraalridder? Redden? WTF? Ik vraag me oprecht af waar deze rant nou weer vandaan komt? Het raakt namelijk kant nog wal.
En als je niet wil dat iemand zich daar mee bemoeit, moet je dan in dm of pm doen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ze opeten zou geen heel slecht idee zijn, maar dat vind iedereen te zielig dus dat kan niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
De oplossing komt uit China.We voeren hier gewoon de 1 kat politiek in. Ieder huis houden mag 1 kat hebben
probleem opgelost. Het katten overschot lost de plaatselijke chinees wel op
![]()
Dan krijg je DM banquote:Op donderdag 29 november 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
En als je niet wil dat iemand zich daar mee bemoeit, moet je dan in dm of pm doen.
Rustig aan.![]()
Ik hoop alleen dat je in de toekomst daar wat beter over nadenkt. Want er zijn meer mensen die denken zoals jij en de asiels zitten vol met ongewenste katten en er komen er jaarlijks duizenden bij, tevens worden er jaarlijks ook duizenden afgeschoten.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is niet echt een discussie, eigenlijk.
Ik voel me niet echt slecht bij het feit dat mijn kat kinderen heeft gekregen.
Ik snap niet dat je daaraan bij wilt dragen.
* kingtoppie geeft zakdoekjequote:Op donderdag 29 november 2012 21:52 schreef Snowbells het volgende:
Door verkoudheid tranen mijn ogen telkens, alsof ze ontstoken zijnRustig aan.![]()
Nu moet ik net bedenken dat ik hier in de buurt nog wel eens begroet wordt door wat katten, maar die zijn vaak ook enorm bang voor me (herkenbare reactiequote:Op donderdag 29 november 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou nee, daarom zit het asiel vol, omdat ze niet buiten zijn). Maar ik heb eigenlijk geen idee of ze bij iemand horen. Volgens mij heeft niemand in de buurt er last van, dat dan weer niet.
En laat ik daar nu geen probleem mee hebben. Hond, kat, schilpad. Ik eet het allemaalquote:Op donderdag 29 november 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze opeten zou geen heel slecht idee zijn, maar dat vind iedereen te zielig dus dat kan niet.
14 SHADES OF GREY
Geen idee.. Ik zou me wel schuldig gaan voelen tegenover m'n eigen kat, ja.. En ik zou het wsl idd niet proberen als ik zou weten dat t kat wasquote:Op donderdag 29 november 2012 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze opeten zou geen heel slecht idee zijn, maar dat vind iedereen te zielig dus dat kan niet.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: