Koolvis(filet) uit de diepvries doet het trouwens ook altijd er goed bij katten die van vis houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik geef het max eens per drie maanden, dan is het geen drama. Zeker waar als je het regelmatig wilt geven.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Koolvis(filet) uit de diepvries doet het trouwens ook altijd er goed bij katten die van vis houden.
Even ontdooien in de magnetron (en af laten koelen tot kamertemp!) en ze hebben een heerlijke maaltijd.
Is ook erg goedkoop trouwens.
Maar ook daarbij: niet te vaak doen want er zitten niet alle mineralen en proteïnen in die een kat nodig heeft maar als traktatie kan het natuurlijk prima.
ha ha, die kont de lucht in.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef senesta het volgende:
We hadden altijd twee edjes aan de muur hangen hier maar alleen Hummer en ET maakten daar gebruik van.
[ afbeelding ]
Nou dat werkt dus ook nietDan maar gebruik maken van de ruimte die er wel is
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef senesta het volgende:
We hadden altijd twee edjes aan de muur hangen hier maar alleen Hummer en ET maakten daar gebruik van. Niet omdat Dodge er niet wilde liggen maar omdat Dodge niet zo van springen houd. Op de stoel of leuning van een stoel springen vind hij al best een opgave en het edje vond hij dus boven zijn kunnen dus verder dan een blik vol verlangen naar het edje kwam hij niet.
Maar dat vond ik sneu. Dus heb ik vorige maand een derde edje besteld. En die hebben we een tree lager gehangen. Hij is nu vanaf de stoel maar ook vanaf de krabton goed te bereiken. En sinds twee dagen springt Dodge er dus ook op en zit dan als een koning te rijk op "zijn" edje.
Maar nu het probleem... Hummer is ook erg blij want waarom zou je verder springen als er een edje hangt die nu zo makkelijk te bereiken is...
Het probleem:
[ afbeelding ]
Maar goed, elke rechtgeaarde kater laat zich niet op de kop zitten. Dan spring je er gewoon bij en jaag je die rode edjesbezetter weg..
[ afbeelding ]
Alleen hij blijft dus gewoon liggen... meer dan één oog dat even open gaat heeft hij niet bereikt
Dus gewoon zitten gaan en beetje wringen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat natuurlijk een beetje stiekem moet gaan en dan is het niet fijn als er iemand even de aandacht op komt vestigen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm dat werkt dus nietDan ga ik gewoon ruim liggen, desnoods bovenop die rode
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Sorry voor het lange verhaal maar ik heb hier echt zo vreselijk zitten lachen om het dillema, ik wilde een klein beetje ervan graag met jullie delen
Haha. Iets met nature versus nuturequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef Dragonberry het volgende:
Haha luie katten![]()
Tonijn uit blik gaat er inderdaad zo in! Een klein stukje makreel vond hij ook lekker. koolvis uit de diepvries moet meneer dan weer niets van weten, tenzij ik er liquid snack(?) op smeer![]()
Binnenkort eens kijken of hij kvv met makreel wat vind.
Prachtigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef senesta het volgende:
We hadden altijd twee edjes aan de muur hangen hier maar alleen Hummer en ET maakten daar gebruik van. Niet omdat Dodge er niet wilde liggen maar omdat Dodge niet zo van springen houd. Op de stoel of leuning van een stoel springen vind hij al best een opgave en het edje vond hij dus boven zijn kunnen dus verder dan een blik vol verlangen naar het edje kwam hij niet.
Maar dat vond ik sneu. Dus heb ik vorige maand een derde edje besteld. En die hebben we een tree lager gehangen. Hij is nu vanaf de stoel maar ook vanaf de krabton goed te bereiken. En sinds twee dagen springt Dodge er dus ook op en zit dan als een koning te rijk op "zijn" edje.
Maar nu het probleem... Hummer is ook erg blij want waarom zou je verder springen als er een edje hangt die nu zo makkelijk te bereiken is...
Het probleem:
[ afbeelding ]
Maar goed, elke rechtgeaarde kater laat zich niet op de kop zitten. Dan spring je er gewoon bij en jaag je die rode edjesbezetter weg..
[ afbeelding ]
Alleen hij blijft dus gewoon liggen... meer dan één oog dat even open gaat heeft hij niet bereikt
Dus gewoon zitten gaan en beetje wringen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat natuurlijk een beetje stiekem moet gaan en dan is het niet fijn als er iemand even de aandacht op komt vestigen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm dat werkt dus nietDan ga ik gewoon ruim liggen, desnoods bovenop die rode
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Sorry voor het lange verhaal maar ik heb hier echt zo vreselijk zitten lachen om het dillema, ik wilde een klein beetje ervan graag met jullie delen
Ah, zo!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef senesta het volgende:
Nee hoor, ik post en lees ook wel eens op een Main Coon forum en daar heb ik de edjes leren kennen
De man die ze maakt en zijn vrouw fokken ook Maine Coons dus die posten daar ook wel.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef senesta het volgende:
Het probleem:
*knip*
Wow, wat een geweldig leuk beestje!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:01 schreef Royke87 het volgende:
Ons katje Moesje
[ afbeelding ]
Dit is een gemonteerd filmpje wat ik heb gemaakt
Wat een schatjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:01 schreef Royke87 het volgende:
Ons katje Moesje
[ afbeelding ]
quote:[b]Op [
Sorry voor het lange verhaal maar ik heb hier echt zo vreselijk zitten lachen om het dillema, ik wilde een klein beetje ervan graag met jullie delen
Die liggen ook heerlijk...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef GimmeGore het volgende:
Bij ons gaat dat dilemma over de benen van mijn vriend ipv een edje (en ik dacht nog dat je bedje bedoelde), daar is dit de oplossing voor
[ afbeelding ]
Wat een schatjeeequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Maureentje het volgende:
Meet IvyHeb haar gister opgehaald en ze is nu 8 weekjes jong
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Maureentje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moesjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:01 schreef Royke87 het volgende:
Ons katje Moesje
[ afbeelding ]
En nog een zwartjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:37 schreef Blistering het volgende:
Lieve beesten hier!![]()
Hier onze Moppie, die eigenlijk Fran had moeten heten omdat haar mauw net zo rauw klinkt als.. nou goed, jullie snappen 'm wel![]()
[ afbeelding ]
Lief!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Maureentje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi beestje.. m'n opa had er vroeger ook een.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Maureentje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lieffie!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Maureentje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:10 schreef Blistering het volgende:
Dit topic is niet goed voor meAls ik die poezebeestjes hier zie heb ik zin om naar 't asiel te rennen en ze allemaal mee te nemen
Dat speelding hebben wij ook. De katten zijn helaas te slimquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef Anne het volgende:
Het spelletje valt in de smaak bij onze bolle.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. Grappig om te zien.
Dat koppie dat je af en toe ziet denken (hij heeft echt een sprekende gezichtsuitdrukking) of geërgerd ziet kijken.
Vooral in het begin toen ie het nog absoluut niet door had en ik dingen voor moest doen ().
Oeioei, geef dat maar eens aan die van ons, en het feest is helemaal compleet...!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef Anne het volgende:
Het spelletje valt in de smaak bij onze bolle.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. Grappig om te zien.
Dat koppie dat je af en toe ziet denken (hij heeft echt een sprekende gezichtsuitdrukking) of geërgerd ziet kijken.
Vooral in het begin toen ie het nog absoluut niet door had en ik dingen voor moest doen ().
Daarom wil ik nog altijd even ergens een laserpointer scorenquote:Op zondag 6 januari 2013 11:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://i1254.photobucket.(...)c6fc_zps2a152faa.mp4
Hier hebben mijn vriend en ik gister erg hard om moeten lachen
zo ligt mijn katertje ook vaakquote:Op zondag 6 januari 2013 11:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daarom wil ik nog altijd even ergens een laserpointer scoren![]()
[ afbeelding ]
Excuseer de smerige keukenvloer, maar deze foto moest ik echt even plaatsen
Lasers zijn niet goed voor kattenogen, veel te fel en omdat kattenogen licht beter opvangen dan mensenogen is het alsof je met een lasboog aan het spelen bent.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daarom wil ik nog altijd even ergens een laserpointer scoren![]()
The Nanny!!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:37 schreef Blistering het volgende:
Lieve beesten hier!![]()
Hier onze Moppie, die eigenlijk Fran had moeten heten omdat haar mauw net zo rauw klinkt als.. nou goed, jullie snappen 'm wel![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt onze Fritz wel toen hij klein wasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Maureentje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de tandjes hebben er last van en ook de vacht word er niet mooier van.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:27 schreef Dragonberry het volgende:
Lies, volgens mij is het niet slecht voor ze hoor, het voegt alleen weinig toe. Je zal het waarschijnlijk alleen merken bij de kattenbakvan veel granen krijgen ze nogal zachte ontlasting..
Het is denk ik vergelijkbaar met goedkope brokjes? Ook niet echt goed, maar veel katten worden er oud op.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:28 schreef senesta het volgende:
[..]
En de tandjes hebben er last van en ook de vacht word er niet mooier van.
De voornaamste reden voor mij om vers te voeren en zoveel mogelijk natvoer en voer zonder granen of graanarm is toch dat het vooral ook voor de nieren veel beter schijnt te zijn. Ik hoor zoveel over katten met nierproblemen dat ik dat graag wil voorkomen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Het is denk ik vergelijkbaar met goedkope brokjes? Ook niet echt goed, maar veel katten worden er oud op.
Aparte kleurencombi! Ben nu wel heel benieuwd hoe Fritz is "opgedroogd"quote:Op zondag 6 januari 2013 17:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het lijkt onze Fritz wel toen hij klein was
[ afbeelding ]
Mooi, vooral die bovenste!quote:Op maandag 7 januari 2013 12:01 schreef purplenarcis het volgende:
Uhm hoe ga ik nu handen wassen??![]()
[ afbeelding ]
Droppie![]()
[ afbeelding ]
Die schootverwarmingquote:Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef Croli het volgende:
Ik wil ook graag weer een paar foto's van mijn dames met jullie delen.
Izzy "the monster"
[ afbeelding ]
Misty, schootverwarming
[ afbeelding ]
Izzy, lekker warrig
[ afbeelding ]
Heerlijk warm. En soms komt Izzy er ook bij liggen! Gezelligheidquote:
Leuk! Helaas is de onze geen schootzitter...quote:Op maandag 7 januari 2013 13:51 schreef Croli het volgende:
[..]
Heerlijk warm. En soms komt Izzy er ook bij liggen! Gezelligheid![]()
Bij mn vriend gaan ze bijna nooit op schoot (Misty heel soms wel, Izzy komt alleen bij mij liggen). Dus als ze dan weer eens met zn 2en bij mij liggen zit hij heel beteuterd toe te kijken....
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:58 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Aparte kleurencombi! Ben nu wel heel benieuwd hoe Fritz is "opgedroogd"
Ik vind hem mooi! Zit er een beetje Siamees in?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:37 schreef ElisaB het volgende:
Owja ^^ beetje een allegaartje dus. Wij zeggen altijd 'koffie met teveel melk en slecht geroerd'
En hij kan gruwelijk scheel kijken
[ afbeelding ]
Geen idee. Hij is als heel klein bolletje ergens naast een sloot gevonden. Zijn achtergrond is dus onbekend. Maar gezien zijn gekwebbel en het feit dat hij scheel kan kijken, lijkt het er wel opquote:Op maandag 7 januari 2013 14:53 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi! Zit er een beetje Siamees in?
Hehe, dat deed ik ook altijd met de kat van mn ex, die niesde vaak in mn gezicht, dan knuffelde ik em ff met mn gezichtquote:Op maandag 7 januari 2013 20:19 schreef Miendientje het volgende:
Doet Joep ook altijd en die is iets van 10jr, ik smeer het altijd aan zijn eigen vacht af als mijn hand weer eens onder loopt de kwijlen
Mooierd!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef RandomMoron het volgende:
slechte kwaliteit foto's,
maar dat mag de pret niet drukken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zonder hoofd
[ afbeelding ]
quote:
Wat een heerlijk enthousiast ding!quote:
Ivy, wat een dotje, Siameesjesquote:
Wat ziet ze er enorm aandoenlijk kroelbaar uit!quote:
Die is coolquote:Op maandag 7 januari 2013 14:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:00 schreef Little_Dolls het volgende:
Primeur: een middagje aan tafel met Shanel!
Vooral op het tweede filmpje zie je haar hoe ze er bijna altijd bijzit.![]()
(De hand is mijn hand uiteraard.)
Eén jammer detail: ik heb het met mijn telefoon gefilmd en helaas moest ik hem blijkbaar anders houden...![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En zo gaat het bijna elke middag/avond en soms ochtend tijdens het eten.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:32 schreef Miendientje het volgende:
Hier zit er nu ook eentje op het krukje naast mij mee te kijken wat ik aan het typen ben.
Misschien komt er bij jou ook wel eens een kat aan tafel zitten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:35 schreef Blistering het volgende:
Altijd als ik me wat minder voel dan neem ik een kijkje in dit topic
Haha, onze doerak heeft in al die jaren dat we haar hebben nog nooit een stukje vlees van ons gegeten! Die eet louter kattenvoer, en verder lust ze niets. Geen kip, geen gehakt, helemaal noppes nada! Dus die zien we nooit als we zelf aan tafel zittenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Misschien komt er bij jou ook wel eens een kat aan tafel zitten.
Niet doen, want voor je het weet blijf je ze van tafel wegsturenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, onze doerak heeft in al die jaren dat we haar hebben nog nooit een stukje vlees van ons gegeten! Die eet louter kattenvoer, en verder lust ze niets. Geen kip, geen gehakt, helemaal noppes nada! Dus die zien we nooit als we zelf aan tafel zitten
edit: Wel jammer, misschien maar eens informeren bij het asiel of ze nog katten hebben die bij je aan tafel komen zitten, lijkt me wel gezellig
Een op schoot en een tegen mijn borst tussen mij en het toetsenbord, zoals elke dagquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:32 schreef Miendientje het volgende:
Hier zit er nu ook eentje op het krukje naast mij mee te kijken wat ik aan het typen ben.
Ik stuur ze toch niet weg van haar stoel zoals je wel ziet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet doen, want voor je het weet blijf je ze van tafel wegsturen.
En vooral schattig natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef BlueEyes het volgende:
Wat een eigenwijs snoetje heeft ze Little_Dolls!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |