ik heb nooit ongelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
bakkes gewoon, je hebt ongelijk
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hij wacht met tegenzin/verdriet et cetera?
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
bakkes gewoon, je hebt ongelijk
Zelfs niet goed genoeg voor Vitessequote:Op donderdag 29 november 2012 19:43 schreef sjipsjap het volgende:
ik speelde dus een tijdje in de C1 van vitesse,maar heb net met training gehoord dat ik naar de c3 moet , of anders beter lekker weg kan blijven,want volgends de trainer hebben ze me overschat,nu kan ik niet meer mooiboy doen met mn vitesse c1
Op korfbal douche je niet met meisjes.. en de meiden die daar zitten zijn lelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut voor je man.Heb zelf altijd gedroomd om prof te worden. Is me niet gelukt.
In een betaaldvoetbalorganisatie spelen is natuurlijk cool. Dat pakken ze nu van je af.
Doodzonde. Laat de azijnpissers in dit topic maar lekker zeiken. Zitten waarschijnlijk op Korfbal om samen met de meisjes te kunnen douchen.
Succes bij Arnhemsche Boys.
hommoquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:04 schreef Piye het volgende:
Zolang je het tenue nog hebt kan je gewoon mooiboy doen. Vitesse-tenue sowieso meest mooiboy-tenue in Nederland.
Goed dat jij even je heteroheid benadrukt met deze post.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:04 schreef Piye het volgende:
Zolang je het tenue nog hebt kan je gewoon mooiboy doen. Vitesse-tenue sowieso meest mooiboy-tenue in Nederland.
Eerder het meest carnavaleske tenue.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:04 schreef Piye het volgende:
Volgens mij volgde dikke Theo de andere weg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Ach je kan altijd nog naar t eerste van ajax, die zouden blij zijn met een afwijzing van vitesse
Theo is het voorbeeld voor elk jong voetballertje. Echt baasquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij volgde dikke Theo de andere weg.
Ben fan van hemquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:35 schreef Shynee het volgende:
[..]
Theo is het voorbeeld voor elk jong voetballertje. Echt baas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |