quote:Op donderdag 29 november 2012 19:48 schreef Jachtgeweer het volgende:
Niet haten op sjipsjap, die gast is harde baas.
ik heb je vriendin gevingertquote:Op donderdag 29 november 2012 19:48 schreef ejfaar het volgende:
Je kunt er ook geen klote van
Gr gr je trainer
Kut voor je man.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:43 schreef sjipsjap het volgende:
ik speelde dus een tijdje in de C1 van vitesse,maar heb net met training gehoord dat ik naar de c3 moet , of anders beter lekker weg kan blijven,want volgends de trainer hebben ze me overschat,nu kan ik niet meer mooiboy doen met mn vitesse c1
Dan kan je beter bij Vitesse weggestuurd worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Kut voor je man
Gepost vanuit de spelersbus van Ajax 1
dankjeman!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut voor je man.Heb zelf altijd gedroomd om prof te worden. Is me niet gelukt.
In een betaaldvoetbalorganisatie spelen is natuurlijk cool. Dat pakken ze nu van je af.
Doodzonde. Laat de azijnpissers in dit topic maar lekker zeiken. Zitten waarschijnlijk op Korfbal om samen met de meisjes te kunnen douchen.
Succes bij Arnhemsche Boys.
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:51 schreef yamiown het volgende:
[..]
Dan kan je beter bij Vitesse weggestuurd worden.
Dit dus. Ze zijn gewoon jaloers.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef MartijnTor het volgende:
Je hebt de C1 bereikt wat niet voor vele is weggelegd
Ik zal je moeder vragen je eens Nederlands te leren als ik d'r weer neukquote:Op donderdag 29 november 2012 19:49 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik heb je vriendin gevingert
grgr
Wie is jullie trainer ?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik speel ook Vitesse C1
Hoe heet jij irl?
Volgens mij overschat jij jezelf ook.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:43 schreef sjipsjap het volgende:
nu kan ik niet meer mooiboy doen met mn vitesse c1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |