knap he Liesje, had je niet achter mij gezochtquote:
Man, man hier op het plein staat een een loempiastal met Vietnamese loempia's, man zo lekker. Ik zal morgen eens vragen naar de wijnkaart. Als die ook goed is, is het werkelijk een aanraderquote:Op vrijdag 30 november 2012 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar gewoon met je loempiastalletje op de Haagse Mâhgt.
Wa schele? Ge bent zelluf un schele!quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:21 schreef Jian het volgende:
Hij zuipt zichzelf maar een slag in de rondte, kan mij het schelen
Hooguit een beetje bijziendquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wa schele? Ge bent zelluf un schele!
Daar zijn trainingen voor ...quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:03 schreef Poezewoes het volgende:
Krijg met moeite 1 liter water weg per dag!
Een beetje loempia-kot serveert uitstekende sake, veelal ook verkrijgbaar in handige 1-persoons jerrycans van 4 liter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, man hier op het plein staat een een loempiastal met Vietnamese loempia's, man zo lekker. Ik zal morgen eens vragen naar de wijnkaart. Als die ook goed is, is het werkelijk een aanrader
Volgens mij is hij misvormd en zit het aan z'n koppie vastquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:39 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft dat klein kindje nu op zijn koppie staan?
beetje zeggen dat de kleinzoon van Oop misvormd is, ik vind het niet kunnen deze manier van postenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is hij misvormd en zit het aan z'n koppie vast
In Den Haag lachen ze daar om.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
Of is hij een voorbeeld dat condooms niet altijd werken, maar wel voor kekke hoofddeksels zorgen?
Te treurig ook om je kind zo op de foto te zetten.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:42 schreef Jian het volgende:
[..]
beetje zeggen dat de kleinzoon van Oop misvormd is, ik vind het niet kunnen deze manier van posten![]()
Laat kinderen erbuiten
Lijkt wel een zuignapquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:39 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft dat klein kindje nu op zijn koppie staan?
Die is er helemaal nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:57 schreef Jian het volgende:
En PB trekt haar spikes weer aan en wandelt naar de blokken ........
Ik dacht ook eerder aan een overbodig geworden condoomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |