Haha ik leen nu nooit meer iemands eye liner..quote:Op donderdag 29 november 2012 19:30 schreef Snowballed het volgende:
Oogpotloodje... dan kun je je lijntjes aftekenen![]()
Een hartje is niet zoveel werk.....quote:Op zondag 2 december 2012 03:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat lijkt mij serieus echt onmogelijk
Ik vind een streepje al moeilijkquote:Op zondag 2 december 2012 15:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een hartje is niet zoveel werk.....
Dit lijkt me iets moeilijker.......![]()
[ afbeelding ]
Niks tegen scheren en bijwerken verder, maar van nature licht behaard vind ik toch het mooist. Daar krijg ik meestal wel zin van om heel dicht bij te komen ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is gewoon van nature geen "bos". Zie je wel vaker bij blonde mensen, het is allemaal wat minder heftig die lichaamsbeharing....behalve dan, in mijn geval, op mijn hoofd.
Al zou ik helemaal niets doen aan mijn lichaamsbeharing dan valt het nog niet meteen op(mits je niet héééél dichbij komt
).
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 18:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Leuk hoor dat 'creatief met je kokosmat', maar zou je in plaats van figuurtjes je niet beter kunnen richten op het model, je vormen goed uit laat komen en accentueert? En wat lekker voelt?
[..]
Niks tegen scheren en bijwerken verder, maar van nature licht behaard vind ik toch het mooist. Daar krijg ik meestal wel zin van om heel dicht bij te komen ja.
mode popjequote:Op woensdag 5 december 2012 00:47 schreef satopex het volgende:
mijn teveel werk geef mij gladgeschoren kut,is veel lekkerder beffen.
Wel even het resultaat posten.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:27 schreef Indiany het volgende:
[..]
Prachtig dit gaan we voortaan doen!
Iemand nog tips voor eventueel een hartje.. of zijn hier echt vormpjes voor nodig?
kaal is zo passequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef rhosedieldo het volgende:
Bah, ik heb liever alles kaal. Maar is epileren geen oplossing? Dan zijn figuurtjes makkelijk te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |